Alleen met de chip en een benzine druk regelaar .....Martijn schreef:Is dat alleen met de chip van Menno, of meer aanpassingen?
Jochem's 21 TURBO apk is een feit
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Nee geen bleedvalve .....
puur de electronisch de boost ophoog gegaan met het chippie van menno.
Henk had het erover dat ie niets kan of heeft voor een 21 dus een custum lijkt me lastig
Of ik doe er gewoon weer een orginele computer in ....dan ben ik er ook klaar mee.
Nu er nog 1 vinden ............
puur de electronisch de boost ophoog gegaan met het chippie van menno.
Henk had het erover dat ie niets kan of heeft voor een 21 dus een custum lijkt me lastig
Of ik doe er gewoon weer een orginele computer in ....dan ben ik er ook klaar mee.
Nu er nog 1 vinden ............
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
o naja dat zou kunnen .........eerst maar eens kijken wat menno denkt en zegt als ie terug van vakantie
Jochem, ik heb deze effe opgevist voor je. Identiek hetzelfde probleem als jij nu hebt. Die van mij was wel wat sneller, maar ik heb em goed stuk gereden. Tevens ook volledig std.
[img]http://i224.photobucket.com/albums/dd11 ... 14065b.jpg[/img]
[img]http://i224.photobucket.com/albums/dd11 ... 14065b.jpg[/img]
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
[img]http://i224.photobucket.com/albums/dd11 ... 1Turbo.jpg[/img]
Mm ik heb alleen die dip niet qua vermogen en koppel.
Maar wat is nou de juiste oplossing
Mm ik heb alleen die dip niet qua vermogen en koppel.
Maar wat is nou de juiste oplossing
die print is van 2004, ondertussen is de soft wel wat aangepast op dyno. Het valt wel op dat hij bij jou in hetzelfde toerengebied pingelde. Zoals je zei, wacht even wat Menno ervan zegt en dan kan je nog steeds beslissen of je hem custom laat doen bij Henk.
Dit is trouwens een run met een chip van Menno die naderhand ook aangepast werd. Dat ik de koppakking eruit geknalt heb lag puur aan mezelf omdat ik niet met men klauwen van de kraan kon blijven. Zoals hij van Menno kwam had hij een piek van 1.4/1.5 bar waarna ik een stabiele 1.3 aanhield.
Dit is trouwens een run met een chip van Menno die naderhand ook aangepast werd. Dat ik de koppakking eruit geknalt heb lag puur aan mezelf omdat ik niet met men klauwen van de kraan kon blijven. Zoals hij van Menno kwam had hij een piek van 1.4/1.5 bar waarna ik een stabiele 1.3 aanhield.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !



dus merijn gaat gewoon mee met de 5? 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
We wachten het verder idd ff af ....gewoon mak aan rijden met de 21 zonder turbo druk .......das best lastig als ie in het weekend uitgelaten word
jammer dat de koppakking van de 5 er uit ligt 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Zo ik heb er nog geen foto van ..maar de 21 staat weer op zijn orginele phase 1 velgen.
Van de week ook een setje winterbanden op gehaald en die gaan op de phase 2 velgen ....
Van de week ook een setje winterbanden op gehaald en die gaan op de phase 2 velgen ....
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Hier nog wat bijbehorende foto's.......
[img]http://i277.photobucket.com/albums/kk55 ... to0559.jpg[/img]
[img]http://i277.photobucket.com/albums/kk55 ... to0560.jpg[/img]
[img]http://i277.photobucket.com/albums/kk55 ... to0561.jpg[/img]
[img]http://i277.photobucket.com/albums/kk55 ... to0559.jpg[/img]
[img]http://i277.photobucket.com/albums/kk55 ... to0560.jpg[/img]
[img]http://i277.photobucket.com/albums/kk55 ... to0561.jpg[/img]
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
-
- Berichten: 5384
- Lid geworden op: wo 29 jan 2003 21:23
- Locatie: Noordwijk
Al een oplossing voor het pingelen Jochem?
VLK Groep
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
nee nog niet en ja ook weer wel geen gas geven 

hee nog geen luxe kentekenplaten?
Immer wieder die verdammte Holländer
identieke post als bij Martijn;
Martijn & Jochem, wees er aub zeker van dat jullie olieleidingen in orde zijn. Ben te zwaar met Joe PILER aan de gang geweest om er verder op in te gaan door hetgeen ik gisteren heb moetebn meemaken. Hier hebben uren, bloed zweet en tranen ingezeten:
[img]http://i224.photobucket.com/albums/dd11 ... G_0428.jpg[/img]
[img]http://i224.photobucket.com/albums/dd11 ... G_0442.jpg[/img]
Martijn & Jochem, wees er aub zeker van dat jullie olieleidingen in orde zijn. Ben te zwaar met Joe PILER aan de gang geweest om er verder op in te gaan door hetgeen ik gisteren heb moetebn meemaken. Hier hebben uren, bloed zweet en tranen ingezeten:
[img]http://i224.photobucket.com/albums/dd11 ... G_0428.jpg[/img]
[img]http://i224.photobucket.com/albums/dd11 ... G_0442.jpg[/img]
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Neen, tis niet de mijne. Deze heeft lange tijd in de loods gestaan voor revisie. Het was de auto van Phil, en werd gereviseerd verkocht aan Jon (beiden Uk). De auto was helemaal in orde, niks aan het handje. Tot ze de snelweg opgegaan zijn aan warpspeed. De bewuste olie leiding, waar een terugroep aktie op geweest is door renault, heeft het begeven. Hierdoor krijg je een nevel op de downpipe en eens dat in de fik gaat is er geen stoppen aan. Menig 21's zijn hierdoor in vlammen opgegaan.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Über-Spammer
- Berichten: 8103
- Lid geworden op: ma 28 jan 2002 0:00
- Locatie: Zwinderen
- Contacteer:
Nu je het zo noemt: afgelopen weekend trok mijn 21 een rookgordijn. Olietoevoerleiding naar de turbo lekt, langzaam rijdend zelfs een druppelspoor op het asfalt. Niet fijn op de Ring. Wel rustig aan thuisgekomen, bij lagere toeren kwam het niet op de downpipe. Maar, brrrr...
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Berichten: 820
- Lid geworden op: zo 29 apr 2001 0:00
- Car: Alpine/5gtt/16v
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Zo dan,dat is echt ziek
dat doet pijn om zo je auto waar een hoop tijd,liefde en geld in zit in vlammen op ziet gaan

dat doet pijn om zo je auto waar een hoop tijd,liefde en geld in zit in vlammen op ziet gaan

renault 5 gt turbo bleu sport/renault clio 1.8 16v
renault Alpine V6 GT Turbo/renault clio williams
renault Alpine V6 GT Turbo/renault clio williams
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Oei ....ik ga a.s vrijdag meteen ff kijken.
Zijn er nog dingen om op te letten ?
Wel heel zuur als je dit zo ziet en zo kan je zien hoe snel het gebeurt kan zijn ook met je GTT kan dit zomaar.
Ik heb wel overal een brandblusser in de auto's liggen maar of je dit "brandje" daar mee blust ? ik ben bang van niet .
Zijn er nog dingen om op te letten ?
Wel heel zuur als je dit zo ziet en zo kan je zien hoe snel het gebeurt kan zijn ook met je GTT kan dit zomaar.
Ik heb wel overal een brandblusser in de auto's liggen maar of je dit "brandje" daar mee blust ? ik ben bang van niet .
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Fack ....



5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
No way, ze waren op de snelweg aan het rijden aan tamelijk hoge snelheid. De vlammen slaan zowieso onder de auto zodanig dat je het pas door hebt als hij pas echt goed in de hens staat. Er was vanuit de auto niks te zien van rook die langs de motorkap kwam.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Nou het is gebeurt hoor vorig weekend.....
[img]http://i277.photobucket.com/albums/kk55 ... to0593.jpg[/img]

[img]http://i277.photobucket.com/albums/kk55 ... to0593.jpg[/img]
