Heb al een aantal maanden een HTC Hero, maar die draait nog op Android 1.5. Wil nu uiteraard naar 2.1 toe, maar wil uiteraard mijn contacten, agenda enz niet kwijt. Heb er qua apps niet bar veel op staan wat me boeit op het moment, dus als die verdwijnen, lig ik daar niet wakker van, maar mijn contacten en mijn agenda wil ik uiteraard niet kwijt.
Nu ben ik al met HTC Sync aan het klooien geweest, maar daar kun je alleen je contacten mee backuppen/syncen met je pc, je agenda (local) gaat daar dus niet mee. Dat kan alleen als je al android 2.1 hebt geloof ik en daar wil ik juist naar toe...
(Heb uiteraard mijn Gmail op mijn telefoon draaien, alleen ben ik zo slim geweest altijd al mijn afspraken enz in mijn local agenda te maken en niet in de google calendar.)
Nu mijn contacten dus gesynced met de pc met HTC sync, maar die kan ik op mijn pc nergens terugvinden?
Wat wil deze simpele ziel:
van Android 1.5 naar 2.1 met behoud van contacten en agendapunten.
Wat houdt me tegen op het moment:
A. krijg mijn agenda niet gebackupped, behalve met een of ander vaag proggie van android market, waar ik weinig vertrouwen in heb (MyBackup). Deze maakt een Zip aan op je SD kaart, maar die kun je niet inlezen, dus wie garandeert dat dit straks weer werkt?
Kun je niet op een of andere manier je afspraken direct syncen met Google Calendar? Lijkt me moeten kunnen, logisch gedacht, maar ik kan er niets van terugvinden op internet?
B. Geen idee waar mijn contacten blijven op mijn pc? Dat zouden VCard's moeten zijn denk ik, maar...?
Iemand die me en helpende hand kan bieden? Als ik een beetje op google zit, kom ik eigenlijk alleen maar problemen tegen...