ACT: Voetbal.
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Maar toch domineerde spanje wel erg bij ons goal... 

-
- Moderator
- Car: MB
mwah, vind dat toch wel meevallen. Ze hadden iets meer balbezit en wellicht iets meer kansen maar aan beide zijden zijn er erg goede kansen geweest en gemist. In ieder geval hulde voor van Stekelenburg. Die gozer heeft het uitstekend gedaan 

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Blatter bestempelde de consternatie over het optreden van Webb als de charme van het voetbal.
die vent spoort nietDe bewindsman ontkende dat hij werd uitgefloten bij het betreden van Soccer City in Johannesburg voor de eindstrijd.
''Het enige wat me opviel was dat er weinig vuvuzela's waren. Ik weet het niet. Ik ben hier overal ontvangen als vriend, als Afrikaan.''

-
- Car: 19 16v PhII 2.0T
- Contacteer:
Daar sluit ik me bij aan, beste meneer Blatter is elke realiteit nogal kwijt.paulvanrooij schreef:Blatter bestempelde de consternatie over het optreden van Webb als de charme van het voetbal.die vent spoort nietDe bewindsman ontkende dat hij werd uitgefloten bij het betreden van Soccer City in Johannesburg voor de eindstrijd.
''Het enige wat me opviel was dat er weinig vuvuzela's waren. Ik weet het niet. Ik ben hier overal ontvangen als vriend, als Afrikaan.''![]()
![]()
Anything worth doing is worth doing right!.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Maakte voor mij niet uit wie er zou winnen.
Spanje het land van de mooie Seats

Spanje het land van de mooie Seats

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
hoezoAnthonyR schreef:Als Seat nog even doorgaat zo gaat de stekker eruit heb ik het idee
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Van Persie heeft heel veel gedaan!!! Vooral naast zijn schoenen lopen! Ik vind het wel een topper maar mist gewoon de vorm op dit moment...Tom schreef:Al met al niets aan te doen maar wel zonde. Die van Persie hadden ze overigens beter in NL kunnen laten. Dit knakworst heeft echt niets gedaan heel het wk
-
- Moderator
- Car: MB
Luco/Alpine-racer schreef:hoezoAnthonyR schreef:Als Seat nog even doorgaat zo gaat de stekker eruit heb ik het idee
Misschien omdat ze er nog nooit een knaak aan verdient hebben.......
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Goeie reklame van Bavaria inderdaad!! 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
5GTT & clio II 1.6 16v
1ste goal alweer in de pocket!! Of kijkt niemand NL Zweden? 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
En dat is nr 2... d'r kijkt echt niemand hé!! 

ik wel! ze zijn goed bezig 

-
- Contacteer:
oh dus dat is die herrie op de achtergrond

toch kan ik me sinds het wk niet echt meer interesseren voor (NL)voetbal.. beetje overkill geweest misschien?

toch kan ik me sinds het wk niet echt meer interesseren voor (NL)voetbal.. beetje overkill geweest misschien?

De 1ste helft hebben ze inderdaad erg mooi gespeeld, nu de 2e helft nog afwachten.. hopelijk vallen ze niet terug op slecht spel of overmoedigheid...
hier in de randstad staat ie ook aan hoor 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Affellaaay
Megane Coupé 2.0 8v
-
- Contacteer:
v persie krijgt het nog moeilijk als die straks weer fit is 

En de nr3 met een geweldige voorzet!! 

-

Megane Coupé 2.0 8v
Hoppakee!! Nr 4!!!!!!!!!!!!!! 

en nou dan!!!! hup holland hup