@Mark; Bedoel je Chris Hk? die had die S-drive's redelijk snel aan vellen nl.

ze waren wel heel licht toen ik ze eraf had, en er staat in de velg magnesium.Steven schreef:Durf te wedden dat die van jou rustig 8kg wegen per stuk en no-way Magnesium zijn.
Zijn Technomagnesio velgen niet?
Gek, Kumho is een kneitergoeie band.Jeff rsi schreef:magnesium mag toch ook gewoon op de weg?
die onder mijn 16V zijn als het goed is ook magnesium.
En sportrac 3 heb ik ook gehad rijd wel aardig hoor![]()
De Toyo's heb ik nu onder de 16V die vind ik toch ff beter rijden.
De Kuhmo's onder de 19 zijn niet echt grip banden![]()
Maar als je €50,- voor 4 nieuwe banden betaald hoor je mij niet klagen
Als het daar op vooraad is heb ik ze Woensdag of donderdag wel binnen.Martijn Kool schreef: Heb ze ook gepast, blijkt het WEL et48 te zijn. dus ff spoorverbreders van 12mm bestellen.
t1r, vind t wel goed, deze kan ik bij de brezan krijgen voor hetzelfde als autobandenmarkt.nl dus heb dat maar gedaan. heb nog wel een setje slicks liggen voor als ik het circuit weer op ga.Arco schreef:Welke banden heb je nu besteld ??
mooi zo.Ronald1916V schreef:Als het daar op vooraad is heb ik ze Woensdag of donderdag wel binnen.Martijn Kool schreef: Heb ze ook gepast, blijkt het WEL et48 te zijn. dus ff spoorverbreders van 12mm bestellen.Mezelf maar ff getrakteerd op een L-TEC deepdish stuurtje met naaf.
ehm kijk eens in het topic van tuurtuur, van gerry of van mijzelfMartijn Kool schreef:kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen een clio 16v subframe en die van een 5je?
kan ik daar alle 5 delen op zetten? stuurhuis en draagarmen?
-gat rechtsvoor voor op het chassis zit iets verder naar vorenMartijn Kool schreef:kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen een clio 16v subframe en die van een 5je?
dit betekend dus dat als ik er een willi of cliko 16v subframe onder zet dat ik niet weg kom met de standaard aandrijfassen, omdat de draagarmen verder naar buiten komen. dan moet ik dus clio 16v aandrijfassen hebben en zit ik met de stabistang.GerryTT schreef:-gat rechtsvoor voor op het chassis zit iets verder naar vorenMartijn Kool schreef:kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen een clio 16v subframe en die van een 5je?
-gat voor versnellingsbaksteun zit er niet
-draagarmophanging zit iets verder naar buiten
-radiateur ophanging is anders
-diversen steunen voor bumper, luchtfilter etc zijn wat anders
-stuurhuis kun je zo over zetten
Dit is wat mij zo te binnen schiet
Dit scheelt niet zo heel veel, dacht 1,5cm per kant. Weet niet of je dan de gtt aandrijfassen nog kunt gebruiken. Steven(stk) weet dat wel waarschijnlijk.Martijn Kool schreef: dit betekend dus dat als ik er een willi of cliko 16v subframe onder zet dat ik niet weg kom met de standaard aandrijfassen, omdat de draagarmen verder naar buiten komen. dan moet ik dus clio 16v aandrijfassen hebben en zit ik met de stabistang.
dat wordt m dus niet. dan pak ik wel een normaal gt subframe.
nou, je kunt in elk geval geen 16v assen gebruiken op een 5, dat heb ik wel is geprobeerdGerryTT schreef:Dit scheelt niet zo heel veel, dacht 1,5cm per kant. Weet niet of je dan de gtt aandrijfassen nog kunt gebruiken. Steven(stk) weet dat wel waarschijnlijk.Martijn Kool schreef: dit betekend dus dat als ik er een willi of cliko 16v subframe onder zet dat ik niet weg kom met de standaard aandrijfassen, omdat de draagarmen verder naar buiten komen. dan moet ik dus clio 16v aandrijfassen hebben en zit ik met de stabistang.
dat wordt m dus niet. dan pak ik wel een normaal gt subframe.
die past niet, die is willi breedte.Steven schreef:Als je 16v subframe en breedte gebruikt, gebruik je uiteraard ook de 16v assen, das toch logisch hee
Stabstang heeft Ronald toch nog wel voor je liggen? Die van een 19 is ook gelijk wat dikker. (zit ook op de Williams).
Ik heb er nog een paar liggen inderdaad, mochten er nog mensen interesse hebben, graag een PM.. wil een beetje van al die onderdelen af, heb al een hoek op de zolder met 19 16V spullen, een hoek met Clio 16V/Willy spullen en er begint ook al een aardige Dodge/Chevy onderdelen berg te ontstaan.Steven schreef:Als je 16v subframe en breedte gebruikt, gebruik je uiteraard ook de 16v assen, das toch logisch hee
Stabstang heeft Ronald toch nog wel voor je liggen? Die van een 19 is ook gelijk wat dikker. (zit ook op de Williams).