ACT: Mobiele telefonie
miss dat ik mijn abbo maar gewoon verleng en mijn iphone gewoon blijf gebruiken, kan dan altijd nog proberen voor een schappelijke prijs een 4 op de kop te tikken......
al heb ik uitgerekend dat je met een abbo incl toestel wel goedkoper uit bent dan de normale nieuwprijs.....
dan is het dus alleen rendabel als je ergens eentje goedkoop kan regelen
al heb ik uitgerekend dat je met een abbo incl toestel wel goedkoper uit bent dan de normale nieuwprijs.....
dan is het dus alleen rendabel als je ergens eentje goedkoop kan regelen
Goedkoop binnen de EU is er echt niet bij... Je bent altijd zo'n 700 euro kwijt. En als je er effe over nadenkt is dat echt bizar veel geld!
En ik weiger echt T-Mobile te nemen, dus er zit niks anders op dan importeren.
[img]http://farm5.static.flickr.com/4144/483 ... daeb_o.png[/img]

[img]http://farm5.static.flickr.com/4144/483 ... daeb_o.png[/img]
Ik blijf het knap vinden van Apple dat zoveel mensen er gewoon een moeten hebben 

Tja, Riel... Ik ben er gewoon achter dat NIETS zo fijn werkt als een iPhone. Ik heb al heel wat uurtjes met een Android (Nexus One) mogen spelen en het werkt gewoon niet zo soepel en handig. Het ziet er niet zo mooi uit en er zijn heel wat apps gewoon niet voor te krijgen.
en datzelfde heb ik dan weer net andersom met pc´s, apple loopt wel 10x mooier dan windows maar er is geen zak voor te vinden, of je moet alles om gaan zetten enzo......
ken ook mensen die windows draaien in apple om bepaalde programma´s te kunnen gebruiken, pak dan gewoon windows
ken ook mensen die windows draaien in apple om bepaalde programma´s te kunnen gebruiken, pak dan gewoon windows

-
een mac is geen iphone tuttuutt
voor een iphone is wel 100x zoveel software te vinden dan voor een windows mobile, en het werkt gewoon 10x makkelijker
ik heb zelf een diamond 2 met custom rom. bevalt wel maar nooit geen wm meer voor mij. laatst met een htc gespeeld met android (die nieuwste met dat hoge resolutie scherm) en moet zeggen dat dat me heel erg beviel.
toch vind ik een iphone ook gaaf, maar wil er eerst is mee spelen(met een 4g dan)
voor een iphone is wel 100x zoveel software te vinden dan voor een windows mobile, en het werkt gewoon 10x makkelijker
ik heb zelf een diamond 2 met custom rom. bevalt wel maar nooit geen wm meer voor mij. laatst met een htc gespeeld met android (die nieuwste met dat hoge resolutie scherm) en moet zeggen dat dat me heel erg beviel.
toch vind ik een iphone ook gaaf, maar wil er eerst is mee spelen(met een 4g dan)
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
@merijn Alleen omdat het soepel flipt? Dat heeft zo zijn beperkingen, dat is ook de reden dat de homescreen beperkt is bijvoorbeeld, Android geeft hier oneindig veel mogelijkheden, dat heeft dan wel zijn impact op performance (al is dat op mijn desire echt niet merkbaar)
Die apps is gewoon een kwestie van tijd, overigens wil ik wel eens zien wat iphone wel en android niet heeft momenteel.
Dat android apps er vaak minder mooi uitzien (reden is dat je vrij bent alles te installeren en er geen strenge controle a la apple plaats vind) vind ik helemaal niet zo belangrijk. Er zijn zeker ook mooie.
Overigens is tegen je mening verder natuurlijk niets in te brengen, maar dan nog vind ik het knap van Apple
Die apps is gewoon een kwestie van tijd, overigens wil ik wel eens zien wat iphone wel en android niet heeft momenteel.
Dat android apps er vaak minder mooi uitzien (reden is dat je vrij bent alles te installeren en er geen strenge controle a la apple plaats vind) vind ik helemaal niet zo belangrijk. Er zijn zeker ook mooie.
Overigens is tegen je mening verder natuurlijk niets in te brengen, maar dan nog vind ik het knap van Apple

Het is zeker knap. Ze hebben een sterk staaltje marketing laten zien!
Het is en blijft ook een meningsverschil en da's prima.
Ik ben bijvoorbeeld op zoek geweest naar een paar kleine, suffe dingen op de Android, maar kon ze niet vinden.
Fruit Ninja (game)
Sleep Cycle (Slaap monitoring tool)
Find It (game)
Dit zijn, zoals je waarschijnlijk zult aangeven, volledig nutteloze apps en derhalve niet belangrijk. Maar ik zal mijn smartphone vooral kopen voor de fun.
Het is en blijft ook een meningsverschil en da's prima.

Ik ben bijvoorbeeld op zoek geweest naar een paar kleine, suffe dingen op de Android, maar kon ze niet vinden.
Fruit Ninja (game)
Sleep Cycle (Slaap monitoring tool)
Find It (game)
Dit zijn, zoals je waarschijnlijk zult aangeven, volledig nutteloze apps en derhalve niet belangrijk. Maar ik zal mijn smartphone vooral kopen voor de fun.
als je die te vaak speelt kan je hem daarna met je ogen dichtTom schreef:Find it is wel een erg leuke btw.
Sony maakt overigens flink reclame momenteel voor xperia x10 mini. Klein android toestel.

Games zijn nog niet echt goed uit de verf bij android, maar dat vind ik dan weer onbelangrijk.
Dat slaappatroon-appje bestaat trouwens wél voor android. [img]http://www.androlib.com/appscreenmax/xEqA.u.cs.png[/img]
Dat slaappatroon-appje bestaat trouwens wél voor android. [img]http://www.androlib.com/appscreenmax/xEqA.u.cs.png[/img]
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Dat sleepcycle ding heb ik op m'n iPhone ook, dan zie je pas hoe weinig je slaapt in totaal. 
Als m'n kop 't kussen raakt ben ik weg, maar meestal duurt het even voordat ik in de buurt van dat kussen ben.

Als m'n kop 't kussen raakt ben ik weg, maar meestal duurt het even voordat ik in de buurt van dat kussen ben.

- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Dat Find-it is zeker het 'zoek de verschillen' hè?
Heb er een verslaafde van in huis zitten met haar Ipod Touch
Welke dan weer wél gaaf is, is Angry Birds
http://www.youtube.com/watch?v=bNNzRyd1 ... re=related
Als het Ipod-geval even stil ligt en ik mijn mail etc. al gecheckt heb, is dat leuk tijdverdrijf
Ik kan eind aug. gaan verlengen en ga voor een Iphone denk ik.
HTC staat toch echt op plaats 2 inmiddels. Samsung Galaxy S heb ik 0,0 mee.
Nu nog kijken wat te doen.
Bij HI blijven en de 3GS nemen (die ze aan vaste klanten mogen geven)
Wachten op de Iphone4 bij Vodafone
Overigens schijnt er van de iphone4 een nieuwe release te komen ivm de antenneproblemen. Krijg het alleen nog nergens bevestigd, op een verjaardagsborrel na.
Heb er een verslaafde van in huis zitten met haar Ipod Touch

Welke dan weer wél gaaf is, is Angry Birds

http://www.youtube.com/watch?v=bNNzRyd1 ... re=related
Als het Ipod-geval even stil ligt en ik mijn mail etc. al gecheckt heb, is dat leuk tijdverdrijf

Ik kan eind aug. gaan verlengen en ga voor een Iphone denk ik.
HTC staat toch echt op plaats 2 inmiddels. Samsung Galaxy S heb ik 0,0 mee.
Nu nog kijken wat te doen.
Bij HI blijven en de 3GS nemen (die ze aan vaste klanten mogen geven)
Wachten op de Iphone4 bij Vodafone
Overigens schijnt er van de iphone4 een nieuwe release te komen ivm de antenneproblemen. Krijg het alleen nog nergens bevestigd, op een verjaardagsborrel na.
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
De 3GS kun je via Voda ook krijgen, volgens mij. http://www.vodafone.nl/shop/category/te ... t41410004/
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Daar gaat het me niet om. 
Ik wil namelijk bij HI blijven, maar die bieden de Iphone4 niet aan. Enige optie is dan de 3GS.
Probleem is dat ik een hekel heb aan overzetten van nummers. Ik moet bereikbaar blijven en hetzelfde nummer houden. Daarnaast bel ik zelf niet veel meer, sms ook niet meer. (vroegûh 130,- p/m bel+sms).
Vodafone is dan prijziger tov Hi-20 waar ik voldoende aan heb.
Dilemma's genoeg dus.

Ik wil namelijk bij HI blijven, maar die bieden de Iphone4 niet aan. Enige optie is dan de 3GS.
Probleem is dat ik een hekel heb aan overzetten van nummers. Ik moet bereikbaar blijven en hetzelfde nummer houden. Daarnaast bel ik zelf niet veel meer, sms ook niet meer. (vroegûh 130,- p/m bel+sms).
Vodafone is dan prijziger tov Hi-20 waar ik voldoende aan heb.
Dilemma's genoeg dus.
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Naja dat is in elk geval een schatting van een half jaar
Kun je ook zeggen: dit jaar nog.

Heb vandaag m'n HTC legend opgehaald, wel ff wennen maar zo onder de knie!! Wat een gaaf toestel!! Wel weer even wennen aan het formaat, is toch weer een beetje terug naar het Philips Diga tijdperk.. 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wie kan mij makkelijk uitleggen hoe ik apps e.d. op mijn sd geheugen kan zetten?
Ik heb een HTC Desire.
Op internet kom ik termen tegen "maar dan moet je de telefoon rooten en een custom rom installeren".
Wat houdt dat in??
Edit: ik lees wel op internet dat er een update van Android onderweg is die dit wel mogelijk moet maken.
Wie is hier bekend mee??
Ik heb een HTC Desire.
Op internet kom ik termen tegen "maar dan moet je de telefoon rooten en een custom rom installeren".
Wat houdt dat in??

Edit: ik lees wel op internet dat er een update van Android onderweg is die dit wel mogelijk moet maken.
Wie is hier bekend mee??
Jij hebt denk ik 2.2
In instellingen -> applicaties -> applicaties beheren
kies daar een app en dan vind je de optie 'verplaats naar SD'
Alleen moet de app-ontwikkelaar daar wel ondersteuning voor gebouwd hebben, dus nu zijn er dat nog niet zo veel die dat kunnen.
In instellingen -> applicaties -> applicaties beheren
kies daar een app en dan vind je de optie 'verplaats naar SD'
Alleen moet de app-ontwikkelaar daar wel ondersteuning voor gebouwd hebben, dus nu zijn er dat nog niet zo veel die dat kunnen.