Arthur's R5-R turbo: toch doorzetten!
ik weet wel dat de phantomgrip alleen maar spert en verder niks, leuk voor rechtuit maar in theorie word insturen moeilijker, mag aannemen dat een quaiffe hier wel op gebouwd is....
kan natuurlijk ook het wiel opnieuw uitvinden maar denk dat je dan aan het kortste eind trekt, het is en blijft een budget oplossing....
kan natuurlijk ook het wiel opnieuw uitvinden maar denk dat je dan aan het kortste eind trekt, het is en blijft een budget oplossing....
Nou, zo'n Quaiffe stuurt ook heel anders in hoor, zeker als je op het gas gaat staan uiteraard 
Ik ben toch ook wel benieuwd naar zo'n phantomdingetje, ik wil het toch graag eens zien/voelen bij die gekke Limburger of het andere uiterste, die Lasboer in het Noorden

Ik ben toch ook wel benieuwd naar zo'n phantomdingetje, ik wil het toch graag eens zien/voelen bij die gekke Limburger of het andere uiterste, die Lasboer in het Noorden

Waarom denk je dat ik stuurbekrachtiging heb ingebouwd dan ? 
Natuurlijk is een quaiffe veel geraffineerde, maar t geheel is zo goed als de zwakste schakel... maw die 5 krijgt niet beter

Natuurlijk is een quaiffe veel geraffineerde, maar t geheel is zo goed als de zwakste schakel... maw die 5 krijgt niet beter

haha ik gaook voor stuurbekrachtiging, dan maar wat minder gevoel... met dat zware blok ijzer voorin kan ik het wel gebruiken denk ik
voorlopig zal ik nog niet aan de bak gaan wagen dus kan nog even sparen en wikken/wegen....
ik snap dat de phantomgrip voor jou de beste oplossing is maar je snapt mij ook vast wel

voorlopig zal ik nog niet aan de bak gaan wagen dus kan nog even sparen en wikken/wegen....
ik snap dat de phantomgrip voor jou de beste oplossing is maar je snapt mij ook vast wel

-
lol stuurbekrachtiging is voor mietjes (tenzij het de 5 van je vrouw is
)
clio 16v's zijn er ook wel zonder, wil prima.

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
heb er 1 maar vind het nou niet echt geweldig.....
zo sterk is stuurbekrachtiging van clio's niet dus het is niet dat je opeens al het gevoel kwijt bent ofzo....
zo sterk is stuurbekrachtiging van clio's niet dus het is niet dat je opeens al het gevoel kwijt bent ofzo....
-
- Car: GTT
sprak vandaag nog een oude collega/mede leerling van jou op mn werk
had ook zo`n groen pakje aan
had ook zo`n groen pakje aan

waar is dat dan en wie is het
?

-
was in cuijk bij Staadegaard automaterialentutuur schreef:waar is dat dan en wie is het?
email heet ie en werk in volkel op de luchtbasis
en rijd bruine audi a3
aha emiel
die zal wel vaker langs komen zeker? 

-
regel matig maar niet voor zn auditutuur schreef:aha emieldie zal wel vaker langs komen zeker?
hij begon over een collega die tuur hete en een turbotje had en een williams en een r5 met een 1.8 16v toen was de link snel gelegd:P
wat een kleine wereld he 

-
zeg dat wel jatutuur schreef:wat een kleine wereld he

dat word dan toch maar 2.0 breedte want dat was wel erg triest
ging overigens in de 3 de snelweg op vandaar dat je zo wegliep, was nog koud he
had overigens nog een schrik momentje in de phillip morris, aan het eind mooi uitaccelereren licht daar ineens een stukje soab wat nog niet opgedroogd was, kwam uit op de linker baan

had overigens nog een schrik momentje in de phillip morris, aan het eind mooi uitaccelereren licht daar ineens een stukje soab wat nog niet opgedroogd was, kwam uit op de linker baan

Nadeel is wel dat je stuuruitslag een stuk kleiner is als je een onbekrachtigd stuurhuis hebt... Wij hebben op onze ringracer wel stuurbekrachtiging gebouwd, om die reden.Martijn Kool schreef:lol stuurbekrachtiging is voor mietjes (tenzij het de 5 van je vrouw is)
heeft dan bij mij pas zin als ik naar 2.0 breedte ga, heb em nu al moeten begrenzen ivm aanlopen aan de binnenkant
je kan sneller sturen dus
ga je op circuit eigenlijk niet nodig hebben denk ik.... met een slalom is het een ander verhaal 

maar je levert wel gevoel in, al is dat sporadisch naar mijn idee
-
owh heet jij eigenlijk tuur??
familie van regillio?

familie van regillio?
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
whe he dat had ik met de beemer ook....werd gered door de electronica.....klotsende oksels en hart in de keel....mijn meisje lag te dutten naast me en reageerde alleen met een huh wat was dat?...oooh nietstutuur schreef:dat word dan toch maar 2.0 breedte want dat was wel erg triest![]()

Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
zat er indd al aan te denken dat mocht je dat met rwd hebben je een beste bestuurder moet zijn om em in bedwang te houden....
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
was ook volle bak tegensturen+snelle reactie+ gas er vol op en knipperende asc lampje.. (lang leve de verhoogde rijvaardigheids training)tutuur schreef:zat er indd al aan te denken dat mocht je dat met rwd hebben je een beste bestuurder moet zijn om em in bedwang te houden....
stom he...rijd die bocht tientallen keren per jaar
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
ja ik ook, maar je kan niet ruiken dat die soab nog niet opgedroogd is terwijl de rest allemaal droog is.....
Tuuuurlijktutuur schreef:ging overigens in de 3 de snelweg op vandaar dat je zo wegliep, was nog koud he

Des te meer redenen om naar 2.0 breedte te gaantutuur schreef:had overigens nog een schrik momentje in de phillip morris, aan het eind mooi uitaccelereren licht daar ineens een stukje soab wat nog niet opgedroogd was, kwam uit op de linker baan

hahaha ger.... tis een williams remember
en soab is gewoon een naam van dat soort asfalt, soms moet je rtc'ers niet te serieus nemen

en soab is gewoon een naam van dat soort asfalt, soms moet je rtc'ers niet te serieus nemen

okey, bedankt voor de aanvulling