ik heb een vraag verwijderen enzo van achterschermen dan kan je eerst de laspunten doorboren maar moet je deze helemaal door boren of alleen van het achterscherm zelf?
Neen. Bij autoschadebedrijven hebben ze mooie frees/boortjes.
Daarmee boot je alleen het puntgelaste deel wel van het scherm en blijft het achterliggende in tact...
The Butcher schreef:ik heb een vraag verwijderen enzo van achterschermen dan kan je eerst de laspunten doorboren maar moet je deze helemaal door boren of alleen van het achterscherm zelf?
is het nog te snappen?
Dat ligt eraan van welke kant je boort. Het beste is als je een puntlasboortje haalt bij de automaterialen zaak. Die kosten de wereld ook niet.
Bij voorkeur boor je vanaf de kant waar vanaf gelast is. Dan hoeft je alleen de bovenste laag weg te boren en dan is het los. Anders moet je helemaal door
Bij mij heb ik ze toen gewoon door geboord, toen 't nieuwe scherm er tegen aan, en vanaf de binnenkant de gaatjes weer volgelast, dan zit 't gelijk weer prima aan elkaar
ja het zal zeker even door bijten worden maarja heb er toch wel weer vertrouwen in dat het goed gaat komen was gewoon echt een super tegenvaller dat hij echt zo slecht was maarja nu ga ik er helemaal voor en natuurlijk met een hoop steun van de mensen hier!
zaterdag gaat de achteras er ondervan daan en zondag ga ik 2 orginele achterschermen ophalen en dan gan we met die banaan
Zo weer lekker klaar voor vandaag.
Intrieur is eruit op dashboard na en de achteras eronder uit.
Maar wat een roest zeg niet normaal gelukkig hebben we ''jaren'' de tijd
Foto's komen er zo snel mogelijk aan ( nu aa het uploaden )
pfff
krijg weer hoofdpijn als ik dit zie..
heb er ooit 1tje aangepakt die zo rot was aan de bodem.
maar nooit meer..
bestel maar wat staalplaten die zul je nodig hebben.
-2xbinnendorpels.
-2xachterschermen.
-2xkrikpunt.
-wat plaat voor in de bodem zelf.
maar dan heb je weer wat
Andrews (supercinq) schreef:pfff
krijg weer hoofdpijn als ik dit zie..
heb er ooit 1tje aangepakt die zo rot was aan de bodem.
maar nooit meer..
bestel maar wat staalplaten die zul je nodig hebben.
-2xbinnendorpels.
-2xachterschermen.
-2xkrikpunt.
-wat plaat voor in de bodem zelf.
maar dan heb je weer wat
Achter schermen komen eraan Dorpels hebben we ook liggen
Krikpunten zijn hard zoals ik even snel had gezien, maarja we zijn benieuwd wat we tegen komen als we de achter schermen los halen en de dorpels
Binnendorpels zijn ook zeker rot bedankt voor de tip
weer een post van mijn kant hierbij heb ik wat laswerk verricht en een stuk bodemplaat ligt ook klaar om gelast te worden op de foto ligt hij nog niet helemaal goed op zijn plek!. Al met al nog een hele klus maar er komt vaart in!