Wat het nog wat in de local disco van Sydney? Vrouwen?

Steven schreef:En ik zal de insiders binnenkort ook wel even updaten...

je kan mijn verenklemmen wel effe gebruiken, hoor het wel als je ze nodgi hebtSteven schreef:Ghehe wilde er eigenlijk niet aan beginnen, maargoed.
Gooday mates!
Na 10 maanden in Australië toch zo stom geweest om terug te komen, dusja enige wat nog fun is, is de Williams
Had al gehoord van de jongens dat de klepstoters gigantisch tikten, dus maar ff half litertje ATF erin en de straat maar even op- en neer vlammen.
Netjes lopen weer, goed even op zoek naar verse olie... f*ck vergeten.
Ook de verenklemmen pleite, dus die cuppoten liggen ook achterin.
Dus verder niets meer gedaan vandaag
Btw Timmes, die achtershocks zijn wel van mij, ik heb geen dubbele set.
Wil trouwens toch nog eens een set cupveren proberen ooit, rijd iemand uberhaupt daarmee op straat?
ik rijd er mee op straat. niet voor woonwerk. met -50 apex. ja het stuiterd in de bebouwde kom maar het is te doen.Steven schreef: Wil trouwens toch nog eens een set cupveren proberen ooit, rijd iemand uberhaupt daarmee op straat?
We hebben het over CupVeren Geert, niet over CupDempers, wel op blijven letten he.Geert schreef:ik rijd er mee op straat. niet voor woonwerk. met -50 apex. ja het stuiterd in de bebouwde kom maar het is te doen.Steven schreef: Wil trouwens toch nog eens een set cupveren proberen ooit, rijd iemand uberhaupt daarmee op straat?
Ik heb nog wel een Bullbar van 100kg en een halve meter lang te leen, de Dodge staat toch stil.Steven schreef:Hoelang, zak je daarbij nog af richting Adelaide of ist alleen de rooierots, kings canyon (niet zo boeiend als je de karijini's gezien hebt) en die Olgas?
Als het je lukt, probeer er een met bullbar te regelen, rijd een stuk makkelijker met zonsopgang en ondergang (en snachts). Ik hing vaak achter roadtrains aan die al dat wild zo aan flarden kon rijden, maar toch heb je nog van die waaghalzen die ertussendoor sprongen.
De rit van Wolf Creek terug was echt het zwaarste stuk stuurwerk wat ik ooit heb gedaan.tutuur schreef:Volgens mij zit je hart dan echt in je keel