het is wel een beetje krap maar hij staat in ieder geval warm en droog

Toevoeging, inmiddels gezien dat je niet perse je subframe hoeft te wisselen, iets bijslijpen van je draagarmen gaat ook net aan.GerryTT schreef:Williams breedte is niet zo moeilijk. Achteras van een 16v en dan de achterbumper iets naar achteren. Subframe van een Williams(of 16v), draagarmen,aandrijfassen en stab stang van een Williams of 19 16v. Heb zelf clio-cup assen. Dan nog een manier om je negatief camber te kunnen regelen(camber bouten, schokdemper gat vergroten of adjustable topmounts) Bestel niet de adjustable topmounts van ebay, heb paypal al ingeschakeld om mijn geld terug te krijgenHet camber verstel gedeelte ben ik nog niet aan toe gekomen dus weet ook nog niet waar het aan gaat lopen. Zal ook wel aan je velgen liggen.
Zal het zeker gaan volgen. De lage compressie zuigers en injectoren zijn onderweg voor mijn f7p blokje, enkel wil ik het blok zelf op gaan bouwen, puur om het te leren.
een Willy heeft wel een doorgelast subframe.Steven(stk) schreef:Toevoeging, inmiddels gezien dat je niet perse je subframe hoeft te wisselen, iets bijslijpen van je draagarmen gaat ook net aan.GerryTT schreef:Williams breedte is niet zo moeilijk. Achteras van een 16v en dan de achterbumper iets naar achteren. Subframe van een Williams(of 16v), draagarmen,aandrijfassen en stab stang van een Williams of 19 16v. Heb zelf clio-cup assen. Dan nog een manier om je negatief camber te kunnen regelen(camber bouten, schokdemper gat vergroten of adjustable topmounts) Bestel niet de adjustable topmounts van ebay, heb paypal al ingeschakeld om mijn geld terug te krijgenHet camber verstel gedeelte ben ik nog niet aan toe gekomen dus weet ook nog niet waar het aan gaat lopen. Zal ook wel aan je velgen liggen.
Zal het zeker gaan volgen. De lage compressie zuigers en injectoren zijn onderweg voor mijn f7p blokje, enkel wil ik het blok zelf op gaan bouwen, puur om het te leren.
Ik reed achter nog met standaard gt breedte dus hij was vrij tailhappy.tutuur schreef: en steven hoe heeft 2.0 breedte bij jou gereageerd? je reed eerst nog met gtt breedte toch?
Denk dat JP meer op circuitgebruik doelt.-jo- schreef:hoef je niet lang op te wachten, David (be) gaat het blok van Glen in zijn megane 1 (16v) leggen.
een gtt as is echt smaller als een 16v as .. , beide moet je sowieso verbouwen als je losse astappen wilttutuur schreef:Een gt achteras is net zo breed als die van een 16v
Sowieso wil ik shims bij de achtertappen en er komt een functionele spoiler op.
Tail happiness op lage snelheid is wel te corrigeren.
Ik heb een gas set voor de gtt liggen. Hier zal ik dan wel veren voor moeten regelen met een hogere spring rate denk ik....
Edit: jo, ik weet dat dit beter werkt in een Clio, ook kwa ruimte. Mrja het idee is juist om een ziek speelautotje er bij te hebben...