heb jij niks beters te doen op vakantie??Florus schreef:Doet dat ding 't nou ook wel eens een maand zonder dat er wat kapot gaat?![]()
Nouja, je hebt wel (weer) een goed excuus nu....
en is niet kapot maar de koppeling kan het vermogen niet aan...

heb jij niks beters te doen op vakantie??Florus schreef:Doet dat ding 't nou ook wel eens een maand zonder dat er wat kapot gaat?![]()
176+15%= 200+pk aan de krukas.......dit vraagt om uitleg en details van de Xantia.Okkie schreef:Ik reed inderdaad in de Xantia.Merijn schreef:Jij rijdt in de Xantia?Anders heb je volgens de cijfers niet gewonnen.
Heb nu de rollerbank uitdraai en die loopt op 176pk op de wielen in plaats van de 127pk op de wielen..
ik weet zeker dat ik van 0 naar 100 van hem zou verliezen heb dit helaas niet kunnen proberen.
Ik weet dat mijn oude Motormanagement was voorzien van een andere mapsensor, en toen gaf hij het probleem niet. maar bijde waren origineel dus moet even kijken of het misschien aan te passen is door een andere mapsensor te plaatsen...tutuur schreef:of de turbo houdt het niet bij om op dat toerental nog zoveel lucht onder druk te verpompen
Jij nu iig wel blijkbaar....Joost van der Hammen schreef:heb jij niks beters te doen op vakantie??Florus schreef:Doet dat ding 't nou ook wel eens een maand zonder dat er wat kapot gaat?![]()
"uncontrolable if floored 1st gear...."Joost van der Hammen schreef:http://www.k-tecracing.com/show_product ... 4&appid=16
schijnt mee te vallen hier zitten nog veren in de plaat dus zal iets van de klap opvangen.Florus schreef:"uncontrolable if floored 1st gear...."Joost van der Hammen schreef:http://www.k-tecracing.com/show_product ... 4&appid=16
Ben benieuwd of er een beetje mee te rijden is,zal dit niet zo'n "aan/uit" koppeling zijn....
Dutch Power Trading levert 'm ook wel, volgens mij voor nog minder geld ook.Florus schreef:"uncontrolable if floored 1st gear...."Joost van der Hammen schreef:http://www.k-tecracing.com/show_product ... 4&appid=16
Ben benieuwd of er een beetje mee te rijden is,zal dit niet zo'n "aan/uit" koppeling zijn....
Wel serieus geld,met verzenden volgens mij bijna €500,-
Ik heb het vorige week net maar ook net gewonnen van een Mercedes SprinterJeff rsi schreef:clio 16V VS Mercedes sprinter......
rustig even snel optrekken en dan gas geven om er langs te gaan.
blijft leuk om te doen![]()
die gasten stonden telkens dik te gassen etm dat ding en lagen zelf ook al helemaal dubbel
Heb je er ooit wel eens in gereden? Ik heb een tijdje geleden in een S400 Hybrid (geloof ik) gereden en dat ding lag echt prima in bochten! Tuurlijk is het geen racer, maar ik denk dat je versteld zult staan van zijn wegligging!Maarten-Jan schreef:lol, daar valt dan ook geen bocht mee te nemen
Moet eerlijk bekennen dat ik er nog nooit in gereden heb neeMerijn schreef:Heb je er ooit wel eens in gereden? Ik heb een tijdje geleden in een S400 Hybrid (geloof ik) gereden en dat ding lag echt prima in bochten! Tuurlijk is het geen racer, maar ik denk dat je versteld zult staan van zijn wegligging!Maarten-Jan schreef:lol, daar valt dan ook geen bocht mee te nemen
Ik snap er niks van!tutuur schreef:net stond er een zwarte meg rs 250 achter me: 14-lvl-8
in 1ste gingen we gelijk op, 2de begon ie naast me te komen en de 3de versnelling hoorde ik alleen nog maar zwaar gegorgel![]()
mooi apparaat maar heeft z'n gewicht gewoon niet mee.... oja vs de williams
Zeg dat dan.................Gammatutuur schreef:hij stond achter me, in de 1ste versnelling kwam hij niet dichterbij.
toen ik naar 2de schakelde ging ik ook gelijk een baan naar rechts en kwam ie er dus meer naast rijden, toen we allebei ongeveer gelijk naar de 3 gingen trok ie door en hoorde ik alleen nog dat gegorgel uit z'n auspuf
laatst ook een sunny gti op de snelweg, ging ongeveer gelijk op. bleef net iets voor hem hangen.
bij de 210 toch maar besloten om af te kappen
edit: was een gti geen gti-r
bij het stoplicht trok ik hem er wel dik uit.