ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Arno17
Berichten: 4750
Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
Car: Captur EDC130 Intens
Locatie: Hoofddorp

-jo- schreef:
Arno17 schreef: Ondertussen wacht ik even af of Jo zich in deze discussie hier meld.... :wink:
Hoezo ? :lol:

Jullie hebben alles zelf al aangehaald, dus onnodig om er nog iets aan toe te voegen. 140 pk winst op standaard randapparatuur is onmogelijk. De turbo die erop zit loopt tot max 280 pk en de injecoren zijn ook te klein voor dergelijk vermogen. Uitlaat, downpipe en ic zijn ook veels te klein. Maar goed, iedereen houd wel van leuke verhalen. Moest het zo easy zijn reed ik al lang met een dolf rond.
:worship: ........dank u.

En mensen, ik stap zoals u weet over op een diesel nm bolide ipv brute pk's, dus zal de sprintjes wel gaan missen... :grin:
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Maarten-Jan
Berichten: 4641
Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
Car: R19.R
Locatie: Assen

Riël schreef:Overigens is het mooi te lezen dat Luco zegt dat ze te chippen zijn, en de grootste stap die hij noemt is van 230 naar 310 pk.

Daarna roept gabri iets over een golf met 340 pk en een DSG bak, die waarschijnlijk niet enkel gechipt is.

daarna gaat de discussie hoe je nu van 200 naar 340 pk kan chippen :lol: :lol:

Jongens toch :)
Luco/Alpine-racer schreef: Arno, zijn dezelfde motoren.
En de chips die ik nu laat zien zijn standaard chips, met een chip op maat haal je er 30 a 40 pk meer uit en kom je al op meer dan 280pk.
Dat is niet helemaal waar, al is het voor discussie vatbaar of luco de 200 of de 230 bedoelt. Vervolgens zou octaan 102 ook nog 25 pk schelen?

Dus stel, in het gunstigste geval wat luco zegt is:
230 -> 280
chip op maat
280 -> 320
102 octaan
320 -> 345

Nou sorry, maar dat klinkt toch heel erg als fabeltjes land :lol: :p

En laten we het sommetje maar niet maken vanaf de 200 :beer:
Ferdy
Über-Spammer
Berichten: 14304
Lid geworden op: di 6 mei 2003 15:40
Locatie: Grave

mannen, ga allemaal lekker buiten spelen met de autootjes en post daarna gewoon wie je allemaal afgedroogd hebt... (Y)
RS Passie
Berichten: 71
Lid geworden op: za 2 aug 2008 9:47
Car: Meg 3RS 310 wiel pk
Locatie: Nederland (Den Haag)

Luco/Alpine-racer schreef:
Lex schreef:
Jeff rsi schreef:ik wou al zeggen...

Ik reed zlef een week terug ofzo op de snelweg, toen ging een auto voor me aan de kant dus ik geef gas vanaf de 120.
Ga ik naar rechts met 140 kwam er zo''n golf ff voorbij geblazen die ik echt niet bijhield.
Stond ook gti op...
Jah duh, zo'n ding heeft een berg meer koppel uit een 2.0TFSi.

Dat hou je zeker niet bij met die schamele 1.8 16v die Renault bijna 20 jaar geleden bedacht heeft. :~
(Y) (Y)
Zelfs de meeste moderne renaults zullen het er niet tegen redden :beer:
Als die dan nog gechipt is kan je het helemaal vergeten met 300+pk en 450nm.

De golf 5 gti heeft 210 of 230/240pk met een chip en uitlaatsysteem ga je het niet redden die 300+ pk's
Ik rij zelf met 265/270 pk en ongv 370/380nm in mijn megane en ben nog steeds een stuk sneller met optrekken en tussen sprints dan een gti.
De nieuwe golf R is weer een ander verhaal.
Arno17
Berichten: 4750
Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
Car: Captur EDC130 Intens
Locatie: Hoofddorp

RS Passie schreef:
Luco/Alpine-racer schreef:
Lex schreef:
Jeff rsi schreef:ik wou al zeggen...

Ik reed zlef een week terug ofzo op de snelweg, toen ging een auto voor me aan de kant dus ik geef gas vanaf de 120.
Ga ik naar rechts met 140 kwam er zo''n golf ff voorbij geblazen die ik echt niet bijhield.
Stond ook gti op...
Jah duh, zo'n ding heeft een berg meer koppel uit een 2.0TFSi.

Dat hou je zeker niet bij met die schamele 1.8 16v die Renault bijna 20 jaar geleden bedacht heeft. :~
(Y) (Y)
Zelfs de meeste moderne renaults zullen het er niet tegen redden :beer:
Als die dan nog gechipt is kan je het helemaal vergeten met 300+pk en 450nm.

De golf 5 gti heeft 210 of 230/240pk met een chip en uitlaatsysteem ga je het niet redden die 300+ pk's
Ik rij zelf met 265/270 pk en ongv 370/380nm in mijn megane en ben nog steeds een stuk sneller met optrekken en tussen sprints dan een gti.
De nieuwe golf R is weer een ander verhaal.
Ja, daar heb je een Clio RS Turbo voor nodig........
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

RS Passie schreef:
Luco/Alpine-racer schreef:
Lex schreef:
Jeff rsi schreef:ik wou al zeggen...

Ik reed zlef een week terug ofzo op de snelweg, toen ging een auto voor me aan de kant dus ik geef gas vanaf de 120.
Ga ik naar rechts met 140 kwam er zo''n golf ff voorbij geblazen die ik echt niet bijhield.
Stond ook gti op...
Jah duh, zo'n ding heeft een berg meer koppel uit een 2.0TFSi.

Dat hou je zeker niet bij met die schamele 1.8 16v die Renault bijna 20 jaar geleden bedacht heeft. :~
(Y) (Y)
Zelfs de meeste moderne renaults zullen het er niet tegen redden :beer:
Als die dan nog gechipt is kan je het helemaal vergeten met 300+pk en 450nm.

De golf 5 gti heeft 210 of 230/240pk met een chip en uitlaatsysteem ga je het niet redden die 300+ pk's
Ik rij zelf met 265/270 pk en ongv 370/380nm in mijn megane en ben nog steeds een stuk sneller met optrekken en tussen sprints dan een gti.
De nieuwe golf R is weer een ander verhaal.
Als je goed leest gaat de 230 pk versie met een maatchip naar 310pk
verder GEEN aanpassingen nodig
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Arno17 schreef:
-jo- schreef:
Arno17 schreef: Ondertussen wacht ik even af of Jo zich in deze discussie hier meld.... :wink:
Hoezo ? :lol:

Jullie hebben alles zelf al aangehaald, dus onnodig om er nog iets aan toe te voegen. 140 pk winst op standaard randapparatuur is onmogelijk. De turbo die erop zit loopt tot max 280 pk en de injecoren zijn ook te klein voor dergelijk vermogen. Uitlaat, downpipe en ic zijn ook veels te klein. Maar goed, iedereen houd wel van leuke verhalen. Moest het zo easy zijn reed ik al lang met een dolf rond.
:worship: ........dank u.

En mensen, ik stap zoals u weet over op een diesel nm bolide ipv brute pk's, dus zal de sprintjes wel gaan missen... :grin:
Jo ik heb het nergens over 140pk winst
ik praat over de 230 pk versie die met maatchip naar 310 gaat, de turbo en injectoren kunnen tot 340, met grotere turbo kunnen de standaard injectoren zelfs naar 380pk, maar dan komen de injectoren in de problemen, de mijne heeft zelfs 386pk gehaald maar dan zit je echt op de max van het injectiesysteem en als je dat aan moet passen dan gaat het echt geld kosten.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Maarten-Jan schreef:Die DSG bakken zijn trouwens inderdaad niet al te betrouwbaar, zie de duurtesten in diverse duitse(!) autobladen. (waar VAG sowieso giga hard onderuit gegaan is de afgelopen jaren). Autovisie had ook een probleempje met de DSG bak, hij wou niet in de achteruit(!). Best lastig als je achteruit de oprit af moet :p
Lezen is moeilijk he, de bak geeft geen problemen maar de besturing(mechatronic) de bak zelf is sterk genoeg.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Riël schreef:Overigens is het mooi te lezen dat Luco zegt dat ze te chippen zijn, en de grootste stap die hij noemt is van 230 naar 310 pk.

Daarna roept gabri iets over een golf met 340 pk en een DSG bak, die waarschijnlijk niet enkel gechipt is.

daarna gaat de discussie hoe je nu van 200 naar 340 pk kan chippen :lol: :lol:

Jongens toch :)
Kijk jij leest 80 pk is de maximale winst ongeveer zonder aanpassingen.
Het S3 blok met standaard chip heeft 265 pk en kan naar 340 met enkel chip, dat is ook ongeveer 80pk, dan is de turbo op zijn eind.
Wat dan wel weer een nadeel is dat je met een DSG bak behoorlijk meer aandrijfverlies hebt.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Allemaal leuk en aardig maar ik vind die DSG bakken geen fijn schakel karakter hebben. Staat hij gewoon in "D" dan kun je nooit lekker door janken tot de begrenzer (dat laat hij niet toe) en staat hij in "S" dan voel je je net een of andere opgefokte leasepik die niet onder de 3500 toeren wil komen (N) (N)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
paulvanrooij
Berichten: 26465
Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
Car: Twingo GT
Locatie: Oss
Contacteer:

:agree:
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Tom schreef:Allemaal leuk en aardig maar ik vind die DSG bakken geen fijn schakel karakter hebben. Staat hij gewoon in "D" dan kun je nooit lekker door janken tot de begrenzer (dat laat hij niet toe) en staat hij in "S" dan voel je je net een of andere opgefokte leasepik die niet onder de 3500 toeren wil komen (N) (N)
Tom, dat is allemaal aan te passen in de software, af fabriek staat hij natuurlijk vrij tam, als ik de mijne in automatisch zet schakelt die 100 toeren voor de begrenzer :lol:
Je kan zelfs per versnelling de begrenzer kiezen, alleen is dat voor 90% niet interessant he :smile:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Florus
Berichten: 6727
Lid geworden op: zo 20 jul 2003 11:16

Weer 2 pagina's onzin.... :gaap:
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

meer 81 :grin:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-jo-
Berichten: 5493
Lid geworden op: do 20 mar 2008 0:39

Luco/Alpine-racer schreef:
Jo ik heb het nergens over 140pk winst
ik praat over de 230 pk versie die met maatchip naar 310 gaat
Lucske, ik ken nu een paar mensen die met die dingen rijden. Eentje heeft zo'n S3 blok in een ibiza'tje gelepeld en ik kan je nu al zeggen dat de winstmarge die jij opgeeft onmogelijk is met std randapparatuur. Als die vag's daadwerkelijk zo makkelijk in de pk's vliegen wordt het voor mij tijd om daar maar eens te gaan kijken. Toch vind ik het raar dat een megane of een geblazen clio die dingen zoek rijd. Degene waar ik over spreek deed 420 pk met 600 Nm en die was volledig aangepakt, ook intern, inclusief een GT3071R. Dat opgegeven vermogen met die chip lijkt verdacht veel op de ZIP-akties.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
ARNO16V
Berichten: 6622
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:00
Locatie: Meppel
Contacteer:

Mwah, in de tijd dat ik bij VW/Audi heb gewerkt heb ik behoorlijk wat ABT/OCT chiptuning verkocht, maar nooit die getallen gehaald die hier worden beweerd.... :)
Maarja wat niet kan natuurlijk....
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

-jo- schreef:
Luco/Alpine-racer schreef:
Jo ik heb het nergens over 140pk winst
ik praat over de 230 pk versie die met maatchip naar 310 gaat
Lucske, ik ken nu een paar mensen die met die dingen rijden. Eentje heeft zo'n S3 blok in een ibiza'tje gelepeld en ik kan je nu al zeggen dat de winstmarge die jij opgeeft onmogelijk is met std randapparatuur. Als die vag's daadwerkelijk zo makkelijk in de pk's vliegen wordt het voor mij tijd om daar maar eens te gaan kijken. Toch vind ik het raar dat een megane of een geblazen clio die dingen zoek rijd. Degene waar ik over spreek deed 420 pk met 600 Nm en die was volledig aangepakt, ook intern, inclusief een GT3071R. Dat opgegeven vermogen met die chip lijkt verdacht veel op de ZIP-akties.
Toch vreemd, het staat gewoon op de site van JD en mijn auto is gerold destijds met een maatchip van JD en haalde die waardes gewoon.
Ik neem aan dat JD niet vergeleken gaat worden met ZIP tuning :grin:
S3 blok heeft standaard al 265 pk en kan dus naar de 340 zonder aanpassingen aan blok of randapparatuur.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

ARNO16V schreef:Mwah, in de tijd dat ik bij VW/Audi heb gewerkt heb ik behoorlijk wat ABT/OCT chiptuning verkocht, maar nooit die getallen gehaald die hier worden beweerd.... :)
Maarja wat niet kan natuurlijk....
Arno ABT maakt ook geen maatchips, maar standaard chips met ruime veiligheidsmarge, maar die discussie komen we toch niet uit. :grin:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Gebruikersavatar
Adinsx
Berichten: 6962
Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
Car: M4 Estate GT205
Locatie: Oosten des lands

Ontopic:

Vanmorgen een tijdje achter de matzwarte 13-JZR-6 lopen plakken.
Totdat hij gas gaf :lol: http://www.autoweek.nl/carbase_data.php ... 9&cache=no

Prachtige auto.(Y) Heb 1maal langszij kunnen komen omdat hij even inhield maar daarna me met 200+ net zo vlot weer voorbij knalde :smoke:
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Maarten-Jan
Berichten: 4641
Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
Car: R19.R
Locatie: Assen

Ben er niet zo weg van, dat 911 gebeuren. Al is er wel 1 waar ik wel warm voor loop, de 911 GT3 RS, beetje R26R idee, die is gewoon erg cool :smoke:
Gebruikersavatar
Adinsx
Berichten: 6962
Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
Car: M4 Estate GT205
Locatie: Oosten des lands

Mee eens, er zijn zat andere sportieve modellen met een betere uitstraling, maar ach, een 911 rijdt ook best aardig hoor :wink:


Vanmorgen overigens diverse stoplichtsprintjes aangegaan in Arnhem en bij Kronenburg omdat ik m'n telefoon op moest halen bij Gami.
Helaas allemaal standaard leasebakken of huisvrouwen die snel op achterstand werden gezet.
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Riël
Über-Spammer
Berichten: 30403
Lid geworden op: di 14 aug 2001 0:00
Locatie: Born

911 is toch dé standaard in handling en balans of niet?
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Arno17
Berichten: 4750
Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
Car: Captur EDC130 Intens
Locatie: Hoofddorp

Maarten-Jan schreef:Ben er niet zo weg van, dat 911 gebeuren. Al is er wel 1 waar ik wel warm voor loop, de 911 GT3 RS, beetje R26R idee, die is gewoon erg cool :smoke:
Reed ik toevallig zojuist naast op de A2 bij Utreg, ik dacht dat ik zat te stuiteren op dat weggedeelte...........niet dus vergeleken met die GT3....

Duitser in een oranje porsche........... :lol:
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Maarten-Jan
Berichten: 4641
Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
Car: R19.R
Locatie: Assen

Die baalt nu wel haha :worship: :lol:

Wel samen met groen 1 van de juiste kleuren voor zo'n auto.

@Riël, een motor achter de achteras lijkt me niet goed voor de balans :p
Neemt niet weg dat ondanks de bijzondere gewichtsverdeling de handling tegenwoordig bijzonder goed is. Vroeger was dat wel anders, beetje A310/A610 idee.
Matthie87
Berichten: 163
Lid geworden op: zo 7 mar 2010 21:39

zojuist met de clio achter een fiesta ST....hij maakte meer herrie dan snelheid, hoefde geeneens voluit te gaan om er (gemakkelijk) voorbij te komen :gun:
AnthonyR
Moderator
Berichten: 8899
Lid geworden op: do 22 sep 2005 15:27
Locatie: Gorinchem
Contacteer:

Riël schreef:911 is toch dé standaard in handling en balans of niet?
Nee, Cayman is beter :)
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Maarten-Jan schreef:Die baalt nu wel haha :worship: :lol:

Wel samen met groen 1 van de juiste kleuren voor zo'n auto.

@Riël, een motor achter de achteras lijkt me niet goed voor de balans :p
Neemt niet weg dat ondanks de bijzondere gewichtsverdeling de handling tegenwoordig bijzonder goed is. Vroeger was dat wel anders, beetje A310/A610 idee.
HAHA een porsche van die tijd is 10x beter dan de handling van een 310, 501 of 610
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
indolicious1980
Berichten: 463
Lid geworden op: ma 6 aug 2007 6:41
Locatie: Vlaardingen

Luco, wat voor VAG auto heb jij tegenwoordig dan?
Ik ben (onvrijwillig, maar i.v.m met het vaderschap) overgestapt naar een Audi a3 sportback 1.8tfsi en een Opel Signum.
Audi is ook gechipped bij JD
Mis alleen wel mijn Clio RS, wegligging en snelheidsbeleving is toch wel ultiem bij snelle renault modellen.
Helaas is de nieuwe megane RS er niet in 5 deurs, anders had ik die genomen i.p.v de Audi
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

Ik heb een supercopa dus niet echt te vergelijken, alhoewel er een standaard s3 motor in ligt mat ander management.
Inmiddels bij mij een iets grotere turbo en ander uitlaatspruitstuk. (0)
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
indolicious1980
Berichten: 463
Lid geworden op: ma 6 aug 2007 6:41
Locatie: Vlaardingen

Gaaf hoor!
Heb net je site even bekeken en ziet er goed uit!.
Ricardo16V
Berichten: 60
Lid geworden op: do 13 mar 2008 17:49
Locatie: Harmelen, Nieuwegein

Ik rij momenteel ook een seat leon met standaard 240pk maar is met een enkele chip ook over de 300 gegaan. Althans volgens JD.
Rijd prima, never nooit problemen.
Wel leuk dat hier 2 paginas aan besteed word.

Maar goed even terug naar de topic.

Ik mocht laast een stukje sturen in een Duitse twingo RS. Toen de motor eenmaal warm was toch maar even de autobahn opgegaan.
Hier kwam ik een polo 1.2 TDI tegen die wel wou "sprinten".
Bij 160 kon ik er mooi langs en kon ik even de 200 aantikken.
Leuke auto zon twingo RS! lekker pittig, klein, en mensen verwachten het gewoon niet.
Laatst gewijzigd door Ricardo16V op za 10 jul 2010 11:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Tom
Moderator
Berichten: 25344
Lid geworden op: vr 8 mar 2002 0:00
Car: MB
Locatie: 's-Hertogenbosch

Was niet druk dan als je alleen een polo tegenkwam :lol: :lol:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Jeff rsi
Berichten: 1234
Lid geworden op: vr 26 feb 2010 19:20
Locatie: Noord-Holland

heb zelf in zo'n polo 1.2 tdi gereden, vond hem vreselijk lui aanvoelen....
R19 16V '91
cliogek
Berichten: 733
Lid geworden op: za 26 dec 2009 19:00

Zit niet veel pit in een 1.2 TDI.
Dat is toch een 3 cilinder?

Zo'n motor ligt volgens mij ook in een Lupo 3L en daar heb ik in gereden?
Dan moet je er niet teveel mee op de linker rijstrook komen. Maarja....je rijdt op de snelweg wel 1 op 30 en je koopt een nette al voor 4000 Euro!
Leuk als dagelijkse auto naast je hobby auto.

Volgens mij nog belastingvrij dieselen ook!
Martijn Kool
Berichten: 6440
Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
Locatie: Nijverdal

Cliogek1970 schreef:Zit niet veel pit in een 1.2 TDI.
Dat is toch een 3 cilinder?

Zo'n motor ligt volgens mij ook in een Lupo 3L en daar heb ik in gereden?
Dan moet je er niet teveel mee op de linker rijstrook komen. Maarja....je rijdt op de snelweg wel 1 op 30 en je koopt een nette al voor 4000 Euro!
Leuk als dagelijkse auto naast je hobby auto.

Volgens mij nog belastingvrij dieselen ook!
geen aanrader. bak is zwaar kut, als de gsangsteller kapot gaat ben je 1600 euro verder EX montage. en die gaan nogal eens kapot.

4000 vind je geen goede voor in NL. in duitsland wel met een beetje geduld en heel snel bellen. als zo een ding scherp geprijst in DL staat moet je binnen 5minuten gebeld hebben en direct in de auto stappen. (heb er 2 verhandeld)

en dan kun je belastingvrij 1op30 rijden.

ben je minimaal 4000 euro lichter voor een auto uit 99(!!) met een techniek van lik me ....

ik kan het weten, heb er 1 gehad. mn zwager en mn schoonmoeder hebben er 1, die van mn zwager staat nu stil, gangsteller is iets mee. ik kom er een aardig eind mee met vag-com maar dit kan ik niet op lossen. gevolg: naar specialist in dieverbrug want dealer vervangt lukraak de gangsteller.

kutauto's, slecht ontwikkelde vw ooit. idee is daarentegen leuk maar slecht uitgewerkt.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Plaats reactie