Cliogek1970 schreef:Zit niet veel pit in een 1.2 TDI.
Dat is toch een 3 cilinder?
Zo'n motor ligt volgens mij ook in een Lupo 3L en daar heb ik in gereden?
Dan moet je er niet teveel mee op de linker rijstrook komen. Maarja....je rijdt op de snelweg wel 1 op 30 en je koopt een nette al voor 4000 Euro!
Leuk als dagelijkse auto naast je hobby auto.
Volgens mij nog belastingvrij dieselen ook!
geen aanrader. bak is zwaar kut, als de gsangsteller kapot gaat ben je 1600 euro verder EX montage. en die gaan nogal eens kapot.
4000 vind je geen goede voor in NL. in duitsland wel met een beetje geduld en heel snel bellen. als zo een ding scherp geprijst in DL staat moet je binnen 5minuten gebeld hebben en direct in de auto stappen. (heb er 2 verhandeld)
en dan kun je belastingvrij 1op30 rijden.
ben je minimaal 4000 euro lichter voor een auto uit 99(!!) met een techniek van lik me ....
ik kan het weten, heb er 1 gehad. mn zwager en mn schoonmoeder hebben er 1, die van mn zwager staat nu stil, gangsteller is iets mee. ik kom er een aardig eind mee met vag-com maar dit kan ik niet op lossen. gevolg: naar specialist in dieverbrug want dealer vervangt lukraak de gangsteller.
kutauto's, slecht ontwikkelde vw ooit. idee is daarentegen leuk maar slecht uitgewerkt.