ACT: Voetbal.
Zeker. Zakelijk, saai, maar effectief
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ja mooi geel
Maar dat mag de pret niet drukken.. Vanavond kunnen we ''nog'' feestje vieren omdat we door zijn

Maar dat mag de pret niet drukken.. Vanavond kunnen we ''nog'' feestje vieren omdat we door zijn

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
en daardoor speelde stekelenburg een slechte wedstrijd? lekker kortzichtig.
dankzij hem zitten we er nog in..als de gelijkmaker was gevallen had ik het nog maar moeten zien
dankzij hem zitten we er nog in..als de gelijkmaker was gevallen had ik het nog maar moeten zien
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
Ik doelde erop, dat hij geel kreeg voor niks ( vindt ik ) 
En hij heeft inderdaad erg netjes gespeelt anders was het zeker 3-2 geweest.

En hij heeft inderdaad erg netjes gespeelt anders was het zeker 3-2 geweest.
Makkelijk gewonnen.
Van Marwijk heeft gelijk. Conservatief spelen en wachten op een gaatje. Dat maakt het saai, maar wel erg sterk. Verdiend gewonnen!
Als ik nu zo naar Chili Brazilie kijk zijn die halve finales wel haalbaar. Passes van Nederland kwamen tenminste aan. Hier niet.
Van Marwijk heeft gelijk. Conservatief spelen en wachten op een gaatje. Dat maakt het saai, maar wel erg sterk. Verdiend gewonnen!
Als ik nu zo naar Chili Brazilie kijk zijn die halve finales wel haalbaar. Passes van Nederland kwamen tenminste aan. Hier niet.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
wat zei je riel 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Contacteer:
even aanzetten, tikkie tikke en brazilië staat op 2-0
phoeh
phoeh
Was goeie goal, maar toch ook bij vlagen. Die hadden we ook nog wel gemaakt, geen verdediging toch?
Die kopper was netjes, onhoudbaar als je m zo lekker op je bol krijgt.
Die kopper was netjes, onhoudbaar als je m zo lekker op je bol krijgt.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Onze verdediging is nou ook niet je van het, het is dat er een goede keeper staat.
Hoeveel hebben we er tegen gehad dit kampioenschap? 

-
- Contacteer:
oranje kan van iedereen winnen, al is het maar met een portie geluk of een goede dag, maar brazilië is toch echt wel een aantal slagen beter dan de tegenstand die we tot nu toe gehad hebben, laten we hopen dat NL zich optrekt aan dat niveau en mee kan.
we gaan het vrijdag zien
we gaan het vrijdag zien

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
meer geluk dan wijsheid, brazilie had die twee kansen van vanmiddag zeker gemaakt.Riël schreef:Hoeveel hebben we er tegen gehad dit kampioenschap?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
2 kansen en 2 doelpunten, dat heet klasse.AnthonyR schreef:In hoeverre is Brazilië dan zoveel beter? Ze staan nu 2-0 voor terwijl ze nou niet echt domineerde.
-
- Moderator
- Contacteer:
Ja dat zeer zeker, maar het spel op zich vind ik persoonlijk niet denderend, bij Oranje ook niet dus 2 gewaagde tegenstandersLuco/Alpine-racer schreef:2 kansen en 2 doelpunten, dat heet klasse.AnthonyR schreef:In hoeverre is Brazilië dan zoveel beter? Ze staan nu 2-0 voor terwijl ze nou niet echt domineerde.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
spelen geen van beiden goed nee, alleen denk ik dat de persoonlijke klasse de doorslag gaat geven en dan hebben wij alleen Robben.
Ik vrees dat de Brazilianen meer klasse hebben.
Ik vrees dat de Brazilianen meer klasse hebben.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
zo ff versnelling en klaar, weer eentje.
Geluk??? 15 tegen in 25 wedstrijden... 50 doelpunten voor... er zijn niet veel landen die dit beter doen!Luco/Alpine-racer schreef:meer geluk dan wijsheid, brazilie had die twee kansen van vanmiddag zeker gemaakt.Riël schreef:Hoeveel hebben we er tegen gehad dit kampioenschap?
Brazilie is wel te kloppen denk ik... als je achterkomt is het gebeurd maar dat geld andersom ook...
Alleen Robben? Die heeft in totaal 1 wedstrijd meegedaan en ze hebben er toch echt 4 gewonnen Loco...
Conservatief, erg afwachtend maar onder controle.
Brazilie wordt geklopt hier.
Brazilie wordt geklopt hier.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Tuurlijk hebben ze er vier gewonnen, ik hoop ook dat we winnen, alleen denk ik dat brazilie meer individuele klassespelers heeft en dat dat nou net het verschil gaat maken vrijdag.Vos schreef:Geluk??? 15 tegen in 25 wedstrijden... 50 doelpunten voor... er zijn niet veel landen die dit beter doen!Luco/Alpine-racer schreef:meer geluk dan wijsheid, brazilie had die twee kansen van vanmiddag zeker gemaakt.Riël schreef:Hoeveel hebben we er tegen gehad dit kampioenschap?
Brazilie is wel te kloppen denk ik... als je achterkomt is het gebeurd maar dat geld andersom ook...
Alleen Robben? Die heeft in totaal 1 wedstrijd meegedaan en ze hebben er toch echt 4 gewonnen Loco...
Ik hoop van niet hoor.
-
we pakken ze
ik denk dat we ze wel kunnen hebben!
ik denk dat we ze wel kunnen hebben!
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
In de commentaren gisteren zetten ze qua klasse alle nederlandse spelers hoger in dan de braziliaanse...Luco/Alpine-racer schreef: Tuurlijk hebben ze er vier gewonnen, ik hoop ook dat we winnen, alleen denk ik dat brazilie meer individuele klassespelers heeft en dat dat nou net het verschil gaat maken vrijdag.
Ik hoop van niet hoor.
iemand nog een leuk reisje naar Zuid Afrika voor Nederland tegen Brazilie met entreekaarten?
http://www.oranjereisbureau.nl/toon/rei ... ge&cache=1
http://www.oranjereisbureau.nl/toon/rei ... ge&cache=1
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja die zijn lekker neutraalRiël schreef:In de commentaren gisteren zetten ze qua klasse alle nederlandse spelers hoger in dan de braziliaanse...Luco/Alpine-racer schreef: Tuurlijk hebben ze er vier gewonnen, ik hoop ook dat we winnen, alleen denk ik dat brazilie meer individuele klassespelers heeft en dat dat nou net het verschil gaat maken vrijdag.
Ik hoop van niet hoor.

We zien het vrijdag

nu eerst Spanje - Portugal 

wat is het ook een arrogante kwal die Ronaldo, iedereen zingt vol overgave mee, behalve hij.
kots
kots
ik moet altijd denken aan Harry Vermegen van vroeger, die ging spelers opzoeken die niet of nauwelijks meezongen en samen het Wilhelmus oefenen