ACT: Voetbal.
ik zou die bal ook liever met 120km/h tegen me hoofd aan laten komen 

zit wat in 

-
- Car: Renault 5 GT Turbo
2 - 1 voor Nederland nu! 

prima, als eerste 9 uit 3. op naar de volgende wedstrijd 

Immer wieder die verdammte Holländer
Misschien niet helemaal overtuigend gespeeld, maar toch weer gewonnen, en een Robben voelt zich volgensmij wel aardig goed!!
Ben benieuwd hoe ze het verder gaan doen!!
Ben benieuwd hoe ze het verder gaan doen!!

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Wat n lekker schot was dat.
-
- Contacteer:
je ziet wel dat Nederland Robben mist inderdaad, al vond ik wel dat je kunt zien dat hij zich iets inhoud en niet door durft te gaan
Ach ach wat een pessimisme
We winnen er notabene 22 of wat was het achter elkaar ? Niet zo mooi, maar ja welk team deed dat wel?
It's the result that counts, en ik denk dat ze het wel redden, geen fratsen maken met mooi spelen.

It's the result that counts, en ik denk dat ze het wel redden, geen fratsen maken met mooi spelen.
We hoeven zeker niet mooi te gaan spelen, maar je zult het toch met me eens zijn, dat als we zo blijven spelen, we tegen landen als Spanje, Brazilie of Argentinie compleet afgedroogd worden. Als Kameroen wat trefzekerder was, dan hadden we zeker niet gewonnen...
-
sorry, enige wat ik goed heb zien spelen was argentinie van de landen die je nu noemt. ik zie ons land redelijk ver komen. we zullen wel zienMerijn schreef:We hoeven zeker niet mooi te gaan spelen, maar je zult het toch met me eens zijn, dat als we zo blijven spelen, we tegen landen als Spanje, Brazilie of Argentinie compleet afgedroogd worden. Als Kameroen wat trefzekerder was, dan hadden we zeker niet gewonnen...

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
We zullen inderdaad zien...
Maar laten we niet te overmoedig worden.
Wat me wel opvalt is dat het spel een stuk interessanter wordt, wanneer Elia, Afellay (of hoe schrijf je dat?) of Robben ingezet worden. Veel meer snelheid en gevaar voorin, veel meer ruimte.
Sneijder, Van der Vaart en Kuyt kunnen niet echt potten breken, vind ik!

Wat me wel opvalt is dat het spel een stuk interessanter wordt, wanneer Elia, Afellay (of hoe schrijf je dat?) of Robben ingezet worden. Veel meer snelheid en gevaar voorin, veel meer ruimte.
Sneijder, Van der Vaart en Kuyt kunnen niet echt potten breken, vind ik!
Sneijder = egotrip
van der Vaart = egotrip
Gasten moeten alle vrije trappen ook zelf nemen, terwijl er zat andere mensen voorin staan om een kopballetje te geven.
Ik vond Elia gister wel goed bezig, die was wel rap weg op z'n tijd !
van der Vaart = egotrip
Gasten moeten alle vrije trappen ook zelf nemen, terwijl er zat andere mensen voorin staan om een kopballetje te geven.
Ik vond Elia gister wel goed bezig, die was wel rap weg op z'n tijd !
-
- Contacteer:
Sneijder en van der "baard" waren gister inderdaad erg ego bezig stoorde ik me ook enorm aan.
Het probleem met affelay vind ik die probeert een trick maar lukt dat niet is hij gefrustreerd en kan hij zo maar een schop na geven (en dus rood krijgen)
Het probleem met affelay vind ik die probeert een trick maar lukt dat niet is hij gefrustreerd en kan hij zo maar een schop na geven (en dus rood krijgen)
Als je Sneyder weg haalt, wie gaat het spel dan verdelen ? Wie gaat de lijnen uitzetten ? Van Drommel ? Lacheu man...
Als Sneyder zijn niveau haalt vanuit de reguliere competitie dan is hij wel de man die het spel maakt. Nadruk op ALS.

Als Sneyder zijn niveau haalt vanuit de reguliere competitie dan is hij wel de man die het spel maakt. Nadruk op ALS.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Contacteer:
Inderdaad Snejider is een topspeler, maar niet zoals hij gister speelde dat was in mijn ogen veel te veel voor eigen succes.
Al vond ik van persie nou ook niet echt geweldig spelen.
Al vond ik van persie nou ook niet echt geweldig spelen.
Spelen tegen een slecht spelende tegenstander is ook lastig. Rommel, geen ritme. Dat zie je bij elk goed elftal.
Vorige keer speelden ze tegen Italie en Frankrijk de sterren van de hemel. Ik denk dat dat ook scheelt. Je niveau past zich ook aan de tegenstander aan.
Vorige keer speelden ze tegen Italie en Frankrijk de sterren van de hemel. Ik denk dat dat ook scheelt. Je niveau past zich ook aan de tegenstander aan.
Dus jij vond die Cameroeners slecht ??? Dan heb ik een andere wedstrijd gezien dan jij hoor. Het zijn net de ploegen die je opnoemt die geen deuk in een pakske boter hebben getrapt.
Laten we wel wezen, alle europese ploegen hebben nog maar bitter weinig laten zien. De resultaten spreken dan ook voor zich, met nederland als uitzondering.
Waar ik mij ook enorm aan stoor is de nederlandse verslaggeving van de wedstrijd. Is het zo moeilijk om te zeggen dat het ronduit slecht is ? Dat het wedstrijdbeeld één saaie brok is ? Die arme man van de nos verbloemt elke actie die fout gaat. Voorbeeld: slechte pas-> mag niet gebeuren-> MAAR-> dat ligt aan de algemene conditie van het veld. Het heeft de afgelopen dagen heel droog geweest zodanig dat het veld er hard bij ligt. We spreken hier over een crossbal die er reeds bij de pupillen ingepompt wordt. Zo zijn er nog 100 voorbeelden.
Laten we wel wezen, alle europese ploegen hebben nog maar bitter weinig laten zien. De resultaten spreken dan ook voor zich, met nederland als uitzondering.
Waar ik mij ook enorm aan stoor is de nederlandse verslaggeving van de wedstrijd. Is het zo moeilijk om te zeggen dat het ronduit slecht is ? Dat het wedstrijdbeeld één saaie brok is ? Die arme man van de nos verbloemt elke actie die fout gaat. Voorbeeld: slechte pas-> mag niet gebeuren-> MAAR-> dat ligt aan de algemene conditie van het veld. Het heeft de afgelopen dagen heel droog geweest zodanig dat het veld er hard bij ligt. We spreken hier over een crossbal die er reeds bij de pupillen ingepompt wordt. Zo zijn er nog 100 voorbeelden.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Het idd niet om aan te zien. Grote ego's en weinig inzet. De samenvatting van Denemarken-Japan was een stuk beter om aan te zien. Gewoon 2 teams die er vol voor gaan! Misschien niet het beste voetbal maar wel spannend en met durf gespeeld.
Als ze bij NL nou "de grote 4" eruit zouden donderen en dan wat mensen zonder ego erin stoppen dan wordt het vast een stuk beter.
Als ze bij NL nou "de grote 4" eruit zouden donderen en dan wat mensen zonder ego erin stoppen dan wordt het vast een stuk beter.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
torres, schwalbe of niet? als ze daar nou es een fatsoenlijke herhaling van deden, in plaats van 30x de goal..
Hebben jullie ook naar de gatenkaas achterin gekeken... de voorhoede van argentinie is super, maar wat ze voorin teveel hebben (klasse) komen ze achterin tekort..Martijn Kool schreef:sorry, enige wat ik goed heb zien spelen was argentinie van de landen die je nu noemt. ik zie ons land redelijk ver komen. we zullen wel zienMerijn schreef:We hoeven zeker niet mooi te gaan spelen, maar je zult het toch met me eens zijn, dat als we zo blijven spelen, we tegen landen als Spanje, Brazilie of Argentinie compleet afgedroogd worden. Als Kameroen wat trefzekerder was, dan hadden we zeker niet gewonnen...
wedstrijd nederland kameroen wel gezien??? vdv heeft nog steeds de naam van lui ventje maar als je de wedstrijden van hsv en real madrid bekijkt en de wedstrijd tegen kameroen dan kun je niet zeggen dat hij lui is... die maakt echt veel meters...Arjen schreef:Het idd niet om aan te zien. Grote ego's en weinig inzet. De samenvatting van Denemarken-Japan was een stuk beter om aan te zien. Gewoon 2 teams die er vol voor gaan! Misschien niet het beste voetbal maar wel spannend en met durf gespeeld.
van mij hoeft het al lang niet mooi meer... als ze maar winnen... en dat hebben ze drie keer gedaan...
Laatst gewijzigd door Vos op vr 25 jun 2010 19:28, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
wat een triest gebeuren zeg gisteren.....kunnen de scheids beter afschaffen op deze manier
Enne die maffe Blatter...zet die man ajb in het midden van de nacht in een of ander township....dit wk is goed voor Zuid Afrika
laat me niet lachen 

Enne die maffe Blatter...zet die man ajb in het midden van de nacht in een of ander township....dit wk is goed voor Zuid Afrika

Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
HOPPA nerderland 2 - 1 gewonne

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
we zijn weer een ronde verder, maar dat is zo ongeveer ook het enige positieve?
nou vooruit, Robben
nou vooruit, Robben