Zal me ook eens even voorstellen...
Nou ik ben Juul, Kerel van 25 jaar, woon/werk in Eindhoven (als system engineer in het IT gebeuren trouwens).
Lees hier al een aantal maanden als gast wat mee en heb me laatst toch maar is aangemeld.
Ongeveer een week geleden mijn eerste auto gekocht: een leuke, originele Clio 16v.
Heb altijd een leasebak kunnen mis/ge-bruiken maar nu was het tijd om zelf een leuk autotje te kopen.

[img]http://img641.imageshack.us/img641/3716/img00188201006091838.jpg[/img]
De planning is om het ding wat op te knappen en 'm op de ring te gaan gebruiken. Eerst origineel, langzamerhand wil ik wat meer gaan aanpassen voor circuitgebruik. Ik denk hierbij aan betere remmen, onderstel en evt een rolkooi.
Tijdens de proefrit leek het allemaal wel leuk te presteren en te rijden. Vandaar dat ik de 16v gekocht hebt.
Wat later bij wat uitgebreider testen blijk ik helaas toch aardig wat snelheid te missen. Top is maar rond de 180 en 0-100 sprint in ongeveer 10sec. (heb ik ook een topic van lopen)
Voorlopige planning is dus om eerst is die problemen op te lossen en daarna is verder kijken hoe en wat...