-Ray- schreef:Vos schreef:die kuyt mogen ze wat mij betreft op de training in twee stukken schoppen...
wat een kansloze voetballer is dat zeg... en die goal had iedereen gemaakt...
weet niet welke wedstrijd jij gekeken hebt, maar zoals altijd speelt Kuijt 200% in dienst van het elftal. werkt, sleurt, loopt, stoort. altijd. dat kan niet iedereen zeggen. Kuijt moet je gewoon altijd opstellen.
en over ego's gesproken, laten we het eens hebben over Christiano Ronaldo... die is pas omhooggevallen.
nu eens kijken wat Brazil en van bakt

Kuyt speelt idd altijd in dienst van het elftal... nou en? ik heb liever iemand op rechts die een actie kan maken... kuyt is altijd tikkie terug...
Het is niet de bedoeling dat je altijd stoort en overal loopt... tactisch is hij gewoon niet sterk.... over zijn inzet hoor je mij echt niet klagen dat doet niemand hem na maar met alleen hard werken word je geen kampioen...
Kijk alleen naar zijn moyenne in vergelijking tot bijvoorbeeld een Huntelaar... geef die jongen eens een kans...
Kuyt scoort 158 keer in dik 460 en speelt altijd... Huntelaar scoort in 228 wedstrijden 151 keer en speelt de laatste 2 jaar vaker niet dan wel maar scoort vaker dan Kuyt in moeilijkere competities...
Is nu wel duidelijk dat ik geen fan van Kuyt ben denk ik?