Mijn grijze GTT is All-risk verzekerd als Old-timer (2de auto) (getaxeerd anders kan dat niet, via/op mn werk)sigma66 schreef:ik had even een vraag hoe hebben jullie je renault verzekerd en bij welke maatschapij ?
even voorstellen: Rens, 5 GT Turbo
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14527
- Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
- Locatie: Nieuw Vennep
- Contacteer:
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
-
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
- Locatie: Bergen op Zoom
beide gtt's gewoon wa verzekerd.bij zlm
is de goedkoopste in mijn regio..
maar bij een plaatje van een gtt zou ik hem zeker
ook laten taxeren en in de allrisk gooien..
is de goedkoopste in mijn regio..
maar bij een plaatje van een gtt zou ik hem zeker
ook laten taxeren en in de allrisk gooien..
*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*
mijne is in eind 2008 getaxeerd, maar denk dat ikw eer een nieuwe moet laten maken als die de weg op gaat ? en dan al risk verzekeren.
ik was opzoek gegaan naar wat info over het blok wat der allemaal aan gebeurt is welke onderdelen zijn vervangen nu weet ik dat dit gedaan is bij bb preformance tuning maar de site werkt niet bij mij? ben ik de enige die dat heeft of bestaat het bedrijf niet meer
iemand info erover (A)

iemand info erover (A)
Altijd taxeren is mijn mening.Andrews (supercinq) schreef:beide gtt's gewoon wa verzekerd.bij zlm
is de goedkoopste in mijn regio..
maar bij een plaatje van een gtt zou ik hem zeker
ook laten taxeren en in de allrisk gooien..
Betaalde WA plus veel meer premie als All-risk,
dagwaarde WA=niks
uitkering bij All-risk=taxatiewaarde
En voor de kosten van de taxatie hoef je het zeker niet ta laten.
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
ze zien mij aankomen met dat hok van mij ;p
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Bij mij kwam het goudbruin ook vermeld in het rapport,Martijn Kool schreef:ze zien mij aankomen met dat hok van mij ;p
al is de taxwaarde €1500 dat is ruim 3x de dagwaarde bij WA.
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
Is dat wel zo?Alpine schreef:Andrews (supercinq) schreef: uitkering bij All-risk=taxatiewaarde
Zal best verschil in zitten qua maatschappij,Riël schreef:Is dat wel zo?
het stond letterlijk in mn polis vermeld.
De hoogte van het bedrag zal ook bepalend zijn,
maar mijn taxwaarde van 4K stond als uit te keren bedrag bij toto-schade.
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
-
- Über-Spammer
- Berichten: 13324
- Lid geworden op: do 16 aug 2001 0:00
- Locatie: Nieuwegein
- Contacteer:
Het bedrijf bestaat nog wel. Alleen de website niet meer.sigma66 schreef:ik was opzoek gegaan naar wat info over het blok wat der allemaal aan gebeurt is welke onderdelen zijn vervangen nu weet ik dat dit gedaan is bij bb preformance tuning maar de site werkt niet bij mij? ben ik de enige die dat heeft of bestaat het bedrijf niet meer![]()
iemand info erover (A)

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
hmm oke dus dat word bellen naar engeland
eind deze week is het laswerk klaar dan word hij volgende week opgebouwd apk gekeurd getaxeerd en verzekerd en is hij zeker te bewonderen op de openings meeting ! ik schiet og wel wat foto's van de opbouw en het ander prachts dat er staat!

eind deze week is het laswerk klaar dan word hij volgende week opgebouwd apk gekeurd getaxeerd en verzekerd en is hij zeker te bewonderen op de openings meeting ! ik schiet og wel wat foto's van de opbouw en het ander prachts dat er staat!



Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
zo hij is eindelijk klaar ! lang geleden sinds er een update kwam maar beter laat dan nooit. omdat foto's meer zeggen dan worden 
http://yfrog.com/jo100220101904j
http://yfrog.com/j3100220101901j
http://yfrog.com/j2050120081983j
na 40 uur aan laswerk en 2 maanden later, is alles weer helemaal klaar en vliegt die door de apk. heb hem vorige week zaterdag opgehaald waarna na 2 uur de koppaking eruit vloog....
half 3 maar begonnen aan de kop en half 5 lag die ernaast met een duidelijke kapote koppaking.. kop maandag weg gebracht naar BMR moterrevisie die met de leuke mededeling kwamen dat de kop de vorige keer heel slecht is afgevlakt en dat er gietgaten in zitten ( de vorige keer is de kop dus gelast maar neit goed waardoor er allemaal kleine gaatjes in zijn gekomen.. dat is er nu opnieuw uitgehaalt en kop opnieuw gelast gevlakt na gekeken kleppen ingeslepen.. ik krijg morgen de kop terug dus ik hoop morgen weer te gaan rijden:D
helaas wist ik niet dat er stalen koppakingen voor een renault 5 bestonden dus heb een orginele besteld die ik denk ik alsnog moet vervangen door een stalen.. jullie horen meerals die weer rijd !

http://yfrog.com/jo100220101904j
http://yfrog.com/j3100220101901j
http://yfrog.com/j2050120081983j
na 40 uur aan laswerk en 2 maanden later, is alles weer helemaal klaar en vliegt die door de apk. heb hem vorige week zaterdag opgehaald waarna na 2 uur de koppaking eruit vloog....
half 3 maar begonnen aan de kop en half 5 lag die ernaast met een duidelijke kapote koppaking.. kop maandag weg gebracht naar BMR moterrevisie die met de leuke mededeling kwamen dat de kop de vorige keer heel slecht is afgevlakt en dat er gietgaten in zitten ( de vorige keer is de kop dus gelast maar neit goed waardoor er allemaal kleine gaatjes in zijn gekomen.. dat is er nu opnieuw uitgehaalt en kop opnieuw gelast gevlakt na gekeken kleppen ingeslepen.. ik krijg morgen de kop terug dus ik hoop morgen weer te gaan rijden:D
helaas wist ik niet dat er stalen koppakingen voor een renault 5 bestonden dus heb een orginele besteld die ik denk ik alsnog moet vervangen door een stalen.. jullie horen meerals die weer rijd !
Laatst gewijzigd door sigma66 op di 11 mei 2010 17:03, 1 keer totaal gewijzigd.
woehoe croky
welkom en leuk om te zien dat er weer een gtt de weg op komt!

welkom en leuk om te zien dat er weer een gtt de weg op komt!
-
- Berichten: 1556
- Lid geworden op: zo 25 feb 2007 22:07
- Locatie: Bergen op Zoom
cilinderkop lassen brrr.
daar had ik dan echt niet op gaan bezuinigen zeker niet bij een dikke motor.
verder mooi om te horen dat het laswerk erop zit
daar had ik dan echt niet op gaan bezuinigen zeker niet bij een dikke motor.
verder mooi om te horen dat het laswerk erop zit

*RENAULT5 GT TURBO COUPE*
*F7P-T*
*F7P-T*
cilinder kop was gelast door de vorige eigenaar maar het lassen was niet goed gedaan waardoor er dus allemaal kleine lucht belletjes in zaten.
maar dat is nu weer opgelost gisteren kop terug gekregen maar heb me koppaking nog niet binnen
hoop vrijdag de koppaking binnen te hebben zodat ik vrijdag avond kan rijden met een beetje geluk 
ps weet iemand het aantrek moment van de kopbouten zag ergens op internet staan fase 1 55-65 nm dan afbouwen 15 min warm laten lopen 2.5 uur afkoelen fase 2 half slag los en weer 55-65 nm
maar dat is nu weer opgelost gisteren kop terug gekregen maar heb me koppaking nog niet binnen


ps weet iemand het aantrek moment van de kopbouten zag ergens op internet staan fase 1 55-65 nm dan afbouwen 15 min warm laten lopen 2.5 uur afkoelen fase 2 half slag los en weer 55-65 nm
auto rijd weer als een zonnetje
helaas zit het niet helemaal mee.
want er zit iets fout bij de electro mistlamp links voor blijft branden
en niet meer uit te krijgen
dus word weer spoorzoeken iemand een idee?
ver moet het alarm nog even gemaakt worden ik hoop dat ut wil lukken
ps. iemand een idee of er ook sport / race V - bakken bestaan voor een 5 gt turbo ?

want er zit iets fout bij de electro mistlamp links voor blijft branden

en niet meer uit te krijgen

ver moet het alarm nog even gemaakt worden ik hoop dat ut wil lukken

ps. iemand een idee of er ook sport / race V - bakken bestaan voor een 5 gt turbo ?
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
heb zelf bij mijn renault 19 gehad dat de koplamp bleef branden, massaprobleempje
-
- Berichten: 181
- Lid geworden op: ma 8 mar 2010 18:58
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Begin met het kabelboompje onder de rechter koplamp , daar zit relais van de mistlampen en de grijze stekker is voeding en schakeling mistlampen


Mistlampen zijn ongezekerd, dus kijk even alles goed na.
ahh das handige info dan kijk ik daar eerst naar
dank jullie wel 
iemand wel eens gehoord van een selca alarm ? volgens de knipper code geeft die storing op de moterkap schakelaar die doorgemeten en die is goed
als de schakelaar ingedrukt word verbreekt die nou zou je zeggen trek alle 2 de draden los en hij verbreekt ook dus zou die goed meoten zijn maar eht alarm blijft afgaan
heel irritand als je je deuren niet opslot kan doen
iemand een idee?


iemand wel eens gehoord van een selca alarm ? volgens de knipper code geeft die storing op de moterkap schakelaar die doorgemeten en die is goed



Check met een multimeter aan het eind van de draad of ie verbinding heeft met massa, dan heeft 1 van de draden ergens kortsluiting en gaat je alarm alsnog af...
Raakt het contact de motorkap wel?
Als hij handmatig het contact verbreekt lijkt het
als alsof hij gewoon niet goed bediend wordt
bij het sluiten van de kap.
Als hij handmatig het contact verbreekt lijkt het
als alsof hij gewoon niet goed bediend wordt
bij het sluiten van de kap.
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Renault Rodeo 6 '77
De schakelaar verbreekt als je hem indrukt dus ik dacht trek alle 2 de draden eraf dan verbreekt die ook dus zou die het moeten doen maar hellaas alarm gaat nog steeds af daarna motorkap open schakelaar met de hand indrukken nog steeds af dus beetje raar verhaal dus nu het alarm jasje maar even opzoeken en even meten ! ( niet me sterkste kant
)

wat ik eerder al zei, als een draad onderweg naar de schakelaar massa maakt zal het kastje denken dat er wat open staat.
probeer de draden bij het kastje door te knippen en kijk wat ie dan doet, als het opgelost is zelf ff 2 nieuwe draden trekken en je probleem is opgelost
probeer de draden bij het kastje door te knippen en kijk wat ie dan doet, als het opgelost is zelf ff 2 nieuwe draden trekken en je probleem is opgelost

ahh dankje voor de tip ( denk dat ik eoverheen gelzen had 1e keer
)
dan heb ik wat te doen vanavond jullie horen ut

dan heb ik wat te doen vanavond jullie horen ut
-
- Über-Spammer
- Berichten: 11129
- Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Locatie: Du I Ven
- Contacteer:
@ rens,sigma66 schreef:
half 3 maar begonnen aan de kop en half 5 lag die ernaast met een duidelijke kapote koppaking.. kop maandag weg gebracht naar BMR moterrevisie die met de leuke mededeling kwamen dat de kop de vorige keer heel slecht is afgevlakt en dat er gietgaten in zitten ( de vorige keer is de kop dus gelast maar neit goed waardoor er allemaal kleine gaatjes in zijn gekomen.. dat is er nu opnieuw uitgehaalt en kop opnieuw gelast gevlakt na gekeken kleppen ingeslepen.. ik krijg morgen de kop terug dus ik hoop morgen weer te gaan rijden:D!
BMR zit dat in tiel?
Project: GTT Blue Sport
ja BMR zit in tiel
Vandaag een beetje een probleempje gehad had een feestje in het zuiden
dacht lekker weer kan ik even lekker toeren met de 5 maar liep niet helemaal zoals gepland na een uur rijden liep de temp op niet echt hard maar hij steeg rustig aan gaan rijden en ging nog hoger tegen max aan auto langs de kant gezet en af laten koelen onder tussenmaar genotenvan een ijsje
auto weer een beetje normaal en met nog geen 5km te gaan door gereden naar het feesten auto uitgezet verwachte dat het met het warme weer te maken had dus maakt me er geen erge zorige over omdat ik toch in de nacht terug zou rijden.. Na de spannende voetb wedstrijd richting huis gegaan waarbij de temp meter na nog geen 5 km te hebben geredentegen max stond ikke werd gek ! Auto langs de kant verwachte dat de termostaat niet open ging en dcht bleef staan ( omdat de slang achter de termostaat koud was ) ikke blij dat ik een schroeven draaie bij me had en na 5 min termostaat eruit gehaalt en alles weer vast gezet.. Met de hoop dat het dat was auto gestart gemenen naar lekkage en toen maar gereden moest nog 10 min dus met goede hoop ! Rustig rijden en naar 2 min te rijden steeg te temp. Weer te erg eerste afslag genomen en autoop het parkeer terein gezet maat gebeld en auto maar naar huis gesleept
Iemand een idee wat het kan zijn dacht zelf aan waterpomp / radiateur
dacht lekker weer kan ik even lekker toeren met de 5 maar liep niet helemaal zoals gepland na een uur rijden liep de temp op niet echt hard maar hij steeg rustig aan gaan rijden en ging nog hoger tegen max aan auto langs de kant gezet en af laten koelen onder tussenmaar genotenvan een ijsje

Iemand een idee wat het kan zijn dacht zelf aan waterpomp / radiateur
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Berichten: 5611
- Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
- Car: Megane RS Grand Tour
- Locatie: Opeinde
Draait je fan wel?
dan zou ie onder het rijden gewoon koud moeten blijven.
de fan draaide de heletijd ivm met de hitte,
het metertje klopt ook omdat de koelvloeistof zowat kookte
de slang werd warm nadat de termostaat eruit was maar de temp daalde niet had geen invloed ik denk dat de radiateur verstopt zit enige idee omdat makkelijk te controleren ?
het metertje klopt ook omdat de koelvloeistof zowat kookte
de slang werd warm nadat de termostaat eruit was maar de temp daalde niet had geen invloed ik denk dat de radiateur verstopt zit enige idee omdat makkelijk te controleren ?