hellep mijn velgjes zijn vies nu wil ik nieuwe.
maffe donder, gooi die semi's eronder er verpats die automaxx velgen man

Naja, bij deze.. even een setje geprobeerd maar vond het echt geen gezicht.Geert schreef:setje speedline 2012 dr onder. kleur maakt dan niet meer uit.
Nah, ik heb een hekel aan wegenbelasting betalen dus ik denk dat het eerst even bij 2 auto's blijfttutuur schreef:Zo! Dat is ff minder nieuws! Niet om het een of ander maar blijven die scheepsmotoren die hij bouwt wel lopen dan?
Suc6 er mee iig! Zoek je nog een goedkope daily?heb nog wel een 5je staan die van boven tot is maar van onder goed
en dan heeft ronald ook geen excuus dat het parcours te krap isMartijn Kool schreef:dat is inderdaad veel leuker, een alpine, hoef je ook geen ladder te pakken om in te stappen
Bovenbak? welke ?Martijn Kool schreef:heb je de orginele bovenbak etc nog dan?
beetje appels met peren vergelijken ook
weg dat hok
De zuigers zijn waarschijnlijk nog wel te redden, maargoed. de cilinders zijn al dusdanig beschadigd dat er weer geboord en gehoond moet worden.. dit zijn al 1ste overmaat zuigers.-jo- schreef:Ronald, hoe ver zijn die zuigers heen ? Anders afdraaien, compressie verlagen en blazers erop
Ronald1916V schreef:Bovenbak? welke ?Martijn Kool schreef:heb je de orginele bovenbak etc nog dan?
beetje appels met peren vergelijken ook
weg dat hok
Sowieso gaat ie niet weg hoor, hij gaat enkel weg als ie plaats moet maken voor een Chevy Chevelle ofzo.. of een dikke Dodge Charger/Challenger.Als je eenmaal met een dikke amerikaanse V8 gereden hebt wil je toch niet echt anders meer hoor
![]()
De zuigers zijn waarschijnlijk nog wel te redden, maargoed. de cilinders zijn al dusdanig beschadigd dat er weer geboord en gehoond moet worden.. dit zijn al 1ste overmaat zuigers.-jo- schreef:Ronald, hoe ver zijn die zuigers heen ? Anders afdraaien, compressie verlagen en blazers erop
Drukvulling komt er sowieso niet, niet met een turbo ofzo. dan eerder een dikke blower ofzo maargoed.. die gasinstallatie blijft een struikelblok en ik was never nooit niet van plan om met dat ding op benzine te gaan rijden, en iedere keer overschakelen van gas naar benzine en weer terug is ook niet handig met die enorme carburateur.. je komt er toch nog een heel eind mee met alleen al de inhoud van de vlotterkamer
Riël schreef:Gas en turbo zijn, beat me if I am wrong, makkelijker te bouwen dan benzine en turbo. Turboverdamper (een grote waarschijnlijk) en mengstuk en klaar ben je ongeveer. Gas heeft hoog oktaan, gaan met die banaan.
Enfin, komt meer bij kijken, maar ik zie niet dat het lastiger is dan benzine, eerder makkelijker:)
Daar heb je zeker gelijk in, maar de hoeveelheid gas is niet aan te slepen met drukvulling met zo'n V8, er zit nu al een behoorlijke gasinstallatie op met 8mm leidingen e.d. maar dan zit ik al aardig op de grens. de kans is groot dat ik even over moet op benzine als ik met die stroker kit even goed op het gas wil maar dat moet ik nog even bekijken. veel gas hoef je sowieso niet te geven en als je er alleen maar mee loopt te trappen loopt de tank echt leeg, 1 op 750 meter is al gehaald met de 5.2.-jo- schreef:je hebt zelfs een voordeel met gas. Pingelwaarde ligt een pak hoger.
Ro, ik zou Tjabel effe contacten........onze ouwe fietsenmakerTom schreef:Als jij voor 100e een leuke fiets wil kopenRonald1916V schreef: Iemand nog belang bij een 9 rondenkaart voor de Ring ? heb ik wat geld over voor een goede fiets![]()
Gekheid weer hier.Lex schreef:Ro, ik zou Tjabel effe contacten........onze ouwe fietsenmakerTom schreef:Als jij voor 100e een leuke fiets wil kopenRonald1916V schreef: Iemand nog belang bij een 9 rondenkaart voor de Ring ? heb ik wat geld over voor een goede fiets![]()
Ik heb eerder een stuk Nordschleife gelopen in de winter (incl. sneeuw) en dat viel toch inderdaad even vies tegen, de meeste stukken zijn toch echt steiler dan je denkt en echt fatsoenlijke zuurstof heb je ook niet op die hoger gelegen stukken.Tom schreef:Whahaha. Grote kans dat je dan ook de steckesicherung nodig hebt, maar dan met zuurstof