ACT: Mobiele telefonie
Klopt, in Belgie is koppelverkoop (verplichte abonnementsverkoop bij een telefoon) verboden. Ze MOETEN de iPhone daar dus ook los aanbieden. Voor de 16GB 3GS betaal je 575. Voor de 32GB 675. Veel geld... Maar je koopt wel een stukje vrijheid. En daar ben ik nogal op gesteld. 

joh... !Merijn schreef: En daar ben ik nogal op gesteld.

En dan koop je een iPhone??
Ja...Riël schreef:En dan koop je een iPhone??

Maar je hebt een punt dat je vrijheid in het installeren/configureren wel beperkt worden door Apple. Ik heb tot op heden alleen nog geen meerwaarde gezien in de vrijheid die Android of een ander OS biedt. Daar kun je mij vast van (proberen te) overtuigen.

-
- Contacteer:
Nieuwe Iphone 3gs 16g, los 350 euroMerijn schreef:Klopt, in Belgie is koppelverkoop (verplichte abonnementsverkoop bij een telefoon) verboden. Ze MOETEN de iPhone daar dus ook los aanbieden. Voor de 16GB 3GS betaal je 575. Voor de 32GB 675. Veel geld... Maar je koopt wel een stukje vrijheid. En daar ben ik nogal op gesteld.

Kopen?

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
Alleen al tethering.
Je kunt natuurlijk altijd jailbraken.
Maar hé, die android 2.1 is echt heel, heel erg lekker. Speel maar eens met een desire, dat is supersoepel, en kan álles. Dat is indrukwekkender dan een 3gs! Ook qua scherm. Het is uiteraard wel wat nieuwer.
Je kunt natuurlijk altijd jailbraken.
Maar hé, die android 2.1 is echt heel, heel erg lekker. Speel maar eens met een desire, dat is supersoepel, en kan álles. Dat is indrukwekkender dan een 3gs! Ook qua scherm. Het is uiteraard wel wat nieuwer.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
De 2 personen in mijn omgeving die een HTC HD2 hebben, klagen beide over vastlopers, traagheid en ongewenste internetconnecties (buitenland). Beiden werkzaam in de ICT (systeembeheerder/ICT-manager), beiden ontevreden.
Windows Mobile btw
Windows Mobile btw
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
bij de vodafone vertelden ze me dat de de 4G ook gaan aanbieden, misschien hier eens achteraan bellen Merijn?
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
vreemd dat de verkoper van vodafone dan wist dat ze de 4G mochten gaan aanbieden
dan wordt het een losse 4G tegen die tijd voor mij (iemand een 3GS 16GB kopen dan?
)
dan wordt het een losse 4G tegen die tijd voor mij (iemand een 3GS 16GB kopen dan?

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Ik heb een Italiaanse iPhone 3G, dus zelfde verhaal als België, vanuit de doos gewoon simlock vrij, 3.1.3 software er op met Jailbreak en Vodafone kaartje er inHaas schreef:gister was op de radio datie in Belgie standaard simlockvrij is.... geen idee hoe duur die daar wordt?Tom schreef:Maar zoals Merijn zegt wil hij geen T-mobile. En dan kom je in nl niet zo ver.
Heb 'm al 1,5 jaar, wil nooit meer anders.. zit de 4G al toe te juichen, vind het soms een beetje jammer hoe al die telefoons aan komen zetten met van die iPhone snufjes.. iedereen vind zo'n iPhone maar k u t en k l o t e maar ondertussen sjouwen ze allemaal met zo'n "bijna" iPhone rond omdat ze gewoon liever geen iPhone hebben ofzo..
Ik begrijp het nooit zo, koop nou gewoon een iPhone, jailbreak er op.. 1001 onzinnige spelletjes er op en je bent niet meer van de plee af te krijgen.

En tja, verder.. die fototoestelfunctie is niet zo bijzonder maargoed.. daar koop ik geen telefoon voor, filmen kun je standaard niet met een 3G maar da's gewoon ff een kwestie van een programmatje downloaden en dan wil dat ook.. owja, Bluetooth zit er wel op maar kun je niets mee versturen naar een andere telefoon.. maar mailen doet ie des te beter, dus welk probleem is er nou?

als iedereen een iphone heeft is dat bluetooth probleem ook uitgesloten.
is nou degene met iphone kut of degene zonder iphone
is nou degene met iphone kut of degene zonder iphone

Ach ja, wij iPhone bezitters lijden toch allemaal aan het Stockholm Syndroom, dus waarom zouden wij onpartijdig zijn ? 
Tijdje terug van Nokia naar iPhone geswitched en dat is me prima bevallen.
Het is een prima toestel waar je alles op kan doen.
Wat je zegt, die camera is niet alles, maar goed...daar koop je dan ook geen telefoon voor natuurlijk.
Ik ben er super tevreden mee !

Tijdje terug van Nokia naar iPhone geswitched en dat is me prima bevallen.
Het is een prima toestel waar je alles op kan doen.
Wat je zegt, die camera is niet alles, maar goed...daar koop je dan ook geen telefoon voor natuurlijk.
Ik ben er super tevreden mee !
-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
En dat zegt alles, snap niet dat ze telefoon met windows mobile durven te verkopen. Wat is ramp is dat... Heb nu een aantal maanden een e52, het enige wat ik kan aanmerken is de wifi verbinding. Om de een of andere reden werkt het op sommige acces points niet goed. Voor de rest zeer tevreden, vooral nokia sports tracker is echt cool.Martijn schreef:
Windows Mobile btw
Voor zakelijjk gebruik is winmo nog heel goed, zeker bij exchangeomgevingen.
Ik hou er ook niet van. Eens wachten wat winmo 7 gaat brengen. Nog een smaakje erbij mag best!
Ik hou er ook niet van. Eens wachten wat winmo 7 gaat brengen. Nog een smaakje erbij mag best!
-
- Contacteer:
Via mij.Merijn schreef:Waar?
-
- Contacteer:
Ik wil best een bonnetje voor je uitschrijven.
haha, Ik weet niet waar ze vandaan komen dus of ze wel of niet gestolen zijn, ik heb werkelijk geen idee.
Met garantie weet ik niet hoe dat zit, ik weet niet hoe lang die 3GS er is, maar er zit sowiso toch 2 jaar garantie op?

haha, Ik weet niet waar ze vandaan komen dus of ze wel of niet gestolen zijn, ik heb werkelijk geen idee.
Met garantie weet ik niet hoe dat zit, ik weet niet hoe lang die 3GS er is, maar er zit sowiso toch 2 jaar garantie op?
[img]http://www.speedtest.net/result/844122210.png[/img]
En dat is waarom ik Vodafone wil. Dit is in de trein tussen Weert en Roermond (black hole voor T-Mobile
)
Sinds vandaag terug op Vodafone, en nu kan ik wel in één stuk online zijn.
En dat is waarom ik Vodafone wil. Dit is in de trein tussen Weert en Roermond (black hole voor T-Mobile

Sinds vandaag terug op Vodafone, en nu kan ik wel in één stuk online zijn.
-
- Contacteer:
En toch.. ik heb nu vodafone.. maar het bereik hier is weer beroerd..
Zijn er ook android telefoons met touchscreen EN qwerty toetsenbord?

Motorola Milestone. Zo ongeveer de top nu.
Of een LG GW620, goedkoper, maar minder specs en oudere androidversie.
Of een LG GW620, goedkoper, maar minder specs en oudere androidversie.
-
- Contacteer:
motorola
jammer dat de X10 geen qwerty heeft..

jammer dat de X10 geen qwerty heeft..
Vergis je niet in die motorola, in Amerika is dat de Droid en een goede hit. Ik vond dat die altijd top toestelletjes maakten.
Ik mis ze een klein beetje, maar dan ook maar een echt klein beetje.
Ik mis ze een klein beetje, maar dan ook maar een echt klein beetje.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Oke, dit heeft misschien niet direct met een telefoon te maken, maar moet het toch ergens kwijt.
Aangezien ik toch ondertussen eens handsfree wil gaan bellen in de auto en ik zeer regelmatig een ander toestel bij me heb zit ik er aan te denken om iets van een parrot in te (laten) bouwen.
iemand ervaring met zo'n geintje? Mijn uitdaging ligt dan vooral in het feit dat ik de radio en navigatie van de laguna normaal wil laten werken, en de boel verder wel over de originele boxen moet kunnen lopen...
iemand een idee? of tip?
Gr. Gerald
Aangezien ik toch ondertussen eens handsfree wil gaan bellen in de auto en ik zeer regelmatig een ander toestel bij me heb zit ik er aan te denken om iets van een parrot in te (laten) bouwen.
iemand ervaring met zo'n geintje? Mijn uitdaging ligt dan vooral in het feit dat ik de radio en navigatie van de laguna normaal wil laten werken, en de boel verder wel over de originele boxen moet kunnen lopen...
iemand een idee? of tip?
Gr. Gerald
Project: GTT Blue Sport
CK3100
De eenvoudige parrot die het perfect doet. Je kan duurde parrots kopen.
Je sluit hem aan 'tussen' de iso-stekkers. Werkt formidabel. Vraag Ferdy maar
De eenvoudige parrot die het perfect doet. Je kan duurde parrots kopen.
Je sluit hem aan 'tussen' de iso-stekkers. Werkt formidabel. Vraag Ferdy maar

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Ferdy schreef:Ding werkt perfect !
Je mag de mijne ook kopen als je wil,
Heb hem in de Laguna gehad, maar in de Saxo gaat het niet meer, gezien versterkers etc
PM bij interesse !

Project: GTT Blue Sport
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Heb ook zo'n CK3100 of 3200 in de Clio. Simpel er tussen klikken en klaar 
Ik ben overigens helemaal klaar met Nokia
Mijn Nokia N96 heb ik vorige week geupdate via de officiële PC Suite vanwege de gratis navigatie die Nokia aanbiedt voor alle Smartphones.
Leek allemaal goed te gaan, maar zondag viel de telefoon ineens dood. Ik zet hem opnieuw aan maar ipv het 'voer pincode in' scherm komt er: "Zelftest kon niet uitgevoerd worden, neem contact op met de wederverkoper".
Hoop lopen Google'n en inmiddels het Nokia Servicepoint gebeld. Komt inderdaad door een softwarefout.
De man van Gamitelecom: "Ik weet al wat er bij je in beeld kwam... klinkt ons erg bekend helaas en kunnen we zelf niets aan doen, ondanks dat we alle rechten hebben qua reparaties. Hij moet opgestuurd worden".
Kak
Daarnaast nog meer kak want het blijkt dat niet alle telefoonnummers op mijn SIM waren opgeslagen. En daarnaast natuurlijk de nodige foto's, data, agenda etc. verloren gaan aangezien de laatste backup wel weer lang geleden is
'
Kortgezegd, na 12 jaar Nokia's ga ik eind van het jaar weer verlengen, maar nu met wat anders. Ben er klaar mee

Ik ben overigens helemaal klaar met Nokia

Mijn Nokia N96 heb ik vorige week geupdate via de officiële PC Suite vanwege de gratis navigatie die Nokia aanbiedt voor alle Smartphones.
Leek allemaal goed te gaan, maar zondag viel de telefoon ineens dood. Ik zet hem opnieuw aan maar ipv het 'voer pincode in' scherm komt er: "Zelftest kon niet uitgevoerd worden, neem contact op met de wederverkoper".
Hoop lopen Google'n en inmiddels het Nokia Servicepoint gebeld. Komt inderdaad door een softwarefout.
De man van Gamitelecom: "Ik weet al wat er bij je in beeld kwam... klinkt ons erg bekend helaas en kunnen we zelf niets aan doen, ondanks dat we alle rechten hebben qua reparaties. Hij moet opgestuurd worden".
Kak

Kortgezegd, na 12 jaar Nokia's ga ik eind van het jaar weer verlengen, maar nu met wat anders. Ben er klaar mee

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
ik heb vorige week Sygic Maps op m'n N96 gezet, maar nu blijft het af en toe ook ineens erg stil in de broekzak de hele dag.... telefoon dood. doet niks meer tenzij je de lader erin stopt.
of de batterij is dood (maar dan zou die bijna constant leeg moeten zijn) of er is iets anders aan de hand...
wordt dus ook tijd voor iets anders
of de batterij is dood (maar dan zou die bijna constant leeg moeten zijn) of er is iets anders aan de hand...
wordt dus ook tijd voor iets anders

Immer wieder die verdammte Holländer
google navigatie