waarin een Renault met kleine problemen groot in kan zijn
Om de auto gewoon netjes en kort te laten schakelen dien je een aantal dingen voor elkaar te hebben .
1- geen speling op t mechaniek op de bak
2- alle onderdelen moeten er zijn
Voor het eerste heb ik bij de Stam 20 hele euro's uitgegeven voor een nieuwe kunststof bus in de bak, en een nieuw busje in de schakelstang ( waar de M8 bout doorheen gaat )
2- er hoort een veer over het schakelmechanisme te zitten die het blijkbaar in een bepaalde positie duwt , deze was weg
Verder hebben er blijkbaar type 5jes schakelstangen aan de bak van normaal staal ipv gehard staal
http://www.mbcarperformance.com/catalog ... p?pID=3053
Heb t voorbeeld even geleend van onze hofleverancier, dit is alleen de shortshift versie
Dit alles maakt een AANZIENLIJK verschil in speling en schakelen en maakt de renaultbak weer tot een genot .
Vandaag dan maar eindelijk beide meters in een console geplaatst ipv met ductape en tiraps aan het dashboard ,

