Jeff rsi schreef:weet z'n naam niet meer....
dat gele 5je GTT met zwarte velgjes....
RSI'tjes winnen het niet van GTT's![]()
wel mooi ding hoor kontje ziet er ook goed uit![]()
![]()
ik was wel eerder van de streep af![]()
ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto
-
- Berichten: 116
- Lid geworden op: di 8 nov 2005 16:49
- Locatie: Zwaag
ik was inderdaad niet erg vlot weg en schakelde ook nog een keertje lekker vroeg, gelukkig liet hij me niet in de steek.
-
- Berichten: 116
- Lid geworden op: di 8 nov 2005 16:49
- Locatie: Zwaag
Niet gehoord boven het gerammel uit 

sprintje trekken tegen de willy? 

dan heb ik weer zo'n vieze oliewalm en spetters op me voorruit net als de snelweg op
hoe zal een rsi het doen tegen een willy
Ben ik dan wel weer benieuwd naar.....
En die jij hebt is nou niet bepaald nieuw meer dus misschien heb ik een kans
Nou ja het wegtrekken in de rsi is toch niet bar als ik hem in ze 2 plof trekt hij vol naar de 5000 toeren om dan terug te zakken naar de 4000 en dan pas weer door te trekken....
Heb geen zin om de bak eraf te halen..... Aangezien bij me vorige rsi dat ook niet lukte met gewoon zo het blok erin
Ken dat eiglijk bij een rsi met blok gewoon in de auto bak eraf halen??
Bij me vorige geprobeerd maar kreeg het niet voor elkaar.... Heb toen me subframe laten zakken....

hoe zal een rsi het doen tegen een willy

Ben ik dan wel weer benieuwd naar.....
En die jij hebt is nou niet bepaald nieuw meer dus misschien heb ik een kans

Nou ja het wegtrekken in de rsi is toch niet bar als ik hem in ze 2 plof trekt hij vol naar de 5000 toeren om dan terug te zakken naar de 4000 en dan pas weer door te trekken....
Heb geen zin om de bak eraf te halen..... Aangezien bij me vorige rsi dat ook niet lukte met gewoon zo het blok erin

Ken dat eiglijk bij een rsi met blok gewoon in de auto bak eraf halen??
Bij me vorige geprobeerd maar kreeg het niet voor elkaar.... Heb toen me subframe laten zakken....
R19 16V '91
als je op de vorige pagina leest zie je dat ik tegen een rs gesprint hebt, waarbij ik tot de 170 voor bleef dus jou roesthoopje kan het wel vergeten denk ik 

ik maak het 16v's anders pittig lastig tot de 100
en ik heb bij de volgende stoplichten rechtsaf aan Martijn nog ff mooi die onderkant van de rsi laten zien
net een hondje wat pissen moet als je de bocht om gaan

en ik heb bij de volgende stoplichten rechtsaf aan Martijn nog ff mooi die onderkant van de rsi laten zien

net een hondje wat pissen moet als je de bocht om gaan

R19 16V '91
ik ben gewoon vet goed!!!
over tot de orde van de dag.....

over tot de orde van de dag.....
en dat is goed wil je zeggen jeff?
hoe meer bodyroll hoe meer je die onderkant gaat zien
hoe meer bodyroll hoe meer je die onderkant gaat zien

dat heb je altijd met een rsi.....
heb nou 2 van die dingen gehad en zodra je er brede banden onder leg gaan ze ze hun pootje op tillen.... (met smalle bandjes gaan je vaak eerder glijden....)
is inderdaad niet goed maar wel lachen
ding kwa ophanging ook volledig standaard
heb nou 2 van die dingen gehad en zodra je er brede banden onder leg gaan ze ze hun pootje op tillen.... (met smalle bandjes gaan je vaak eerder glijden....)
is inderdaad niet goed maar wel lachen

ding kwa ophanging ook volledig standaard
R19 16V '91
Dat doet niet alleen een RSI maar elk model uit die generatie, de 5, clio, 19, allemaal die dingen met die torsieassen.
ja ik vraag me altijd af of dat ook gebeurd bij mij als ik klaverbladen enthousiast neem..
Moettie daarvoor niet achter hard afgeveerd zijn?
ronald zijn 19 kan 't ook
[img]http://infiltrate.nl/clio/2.jpg[/img]
Moettie daarvoor niet achter hard afgeveerd zijn?
ronald zijn 19 kan 't ook

[img]http://infiltrate.nl/clio/2.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door alexs op ma 17 mei 2010 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Neu.
Bij 1:00 en vanaf 1:10 commentaar
Bij 1:00 en vanaf 1:10 commentaar

Laatst gewijzigd door Riël op ma 17 mei 2010 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Neu alsin hij doet 't ook of neu er gebeurd niks.
Kijk hierbovne 

met me peugeot 205 kon ik het ook
hard afgeveerd hoeft inderdaad niet.... rsi standaard....
205 was alleen voor 4cm verlaagd en snoeihard afgeveerd.... Maar toen deed ie het juist minder dan standaard....

hard afgeveerd hoeft inderdaad niet.... rsi standaard....
205 was alleen voor 4cm verlaagd en snoeihard afgeveerd.... Maar toen deed ie het juist minder dan standaard....
R19 16V '91
Hard doet ie het zelfs minder snel.
dan doettie t vast, mijne is standaard geveerd.
Ja dan doet ie het nóg eerderWouter de Wit schreef:Ronald heeft er ook een kooitje inzitten he

Toch 'ns vragen of cyst eens achter me aan wil rijden met een 



Niet dat het zó spannend is verder? 

Lijkt me wel 'n toffe actie foto. 

Pas maar op dat je niet gaat stuiteren dan.. anders lig je vrij snel ondersteboven.. minder mooie foto's!
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Een standaard Clio tilt al een wieltje op als je 'm goed de hoek om gooit, mijn 19 16V doet 't niet zo snel, enkel op lage snelheid met gas los om het onderstuur op te heffen zoals de slalom op de foto
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Beetje jammer alleen dat je er niet veel harder van gaat. 
