Ik heb overigens net de GH-HV-39 aan het 16V register toegevoegd.
ZR-31-LL - Blauw - Ex-zwager Patrick B.Patrick.B schreef:een oude 16v van mijn zwager ZR-31-LL. Was een williams look al like.
Ik heb van elke 16V max. 1 foto, vanwege het grote aantal 16V'tjes. Mocht ik nog ergens foto's van deze auto tegen komen, zal ik ze direct plaatsen. Die 31 haal ik er uit.Patrick.B schreef:en dan meteen nog een vraag hebbie meer foto's van de ZR-91-LL??
Hij heeft hem een heleboel jaartjes geleden in zijn bezit gehad zoals hij op de foto erbij staat. Maar toch een paar extra foto's zou hij leuk vinden
Datum eerste toelating 26-04-1993(16,9 jaar)
Datum aanvang laatste tenaamstelling 27-03-2010(10 dagen)
Datum eerste afgifte Nederland 22-11-2000(9,4 jaar)
Status kenteken Gedemonteerd
Heb je toevallig nog foto's? Stond trouwens als 14-GH-XJ in het registertutuur schreef:Ik heb de 14-gh-xb gesloopt, was al bekend bij chris...
Heb nog geen bevestiging van het rdw maar kan geen info mee op vragen over het kenteken dus neem aan dat hij werkelijk verwijderd is..
Dank u! Zo gaat íe hard op weg om het grootste sportieve Renault register van NL te wordenArco Straver schreef:ZG-PL-80
Staat nog niet in het register zi te zien....
gespot via Clio Club in Nieuwegein.
zoek die van mij maar eens op, staat wel op het forum, maar niet in het registeralexs schreef:Verbaast me dat we nog steeds auto's tegen komen die er niet in staan.
Found it! NF-DL-66, ga hem d'r van de week ff bijplaatsen. Bedankt voor de tipcinqidriver schreef:zoek die van mij maar eens op, staat wel op het forum, maar niet in het registeralexs schreef:Verbaast me dat we nog steeds auto's tegen komen die er niet in staan.
nu wel bij het goede jaartal zettenMichel D. schreef:Found it! NF-DL-66, ga hem d'r van de week ff bijplaatsen. Bedankt voor de tipcinqidriver schreef:zoek die van mij maar eens op, staat wel op het forum, maar niet in het registeralexs schreef:Verbaast me dat we nog steeds auto's tegen komen die er niet in staan.
Lee schreef:[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/201 ... 91-670.jpg[/img]
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/201 ... 44-260.jpg[/img]
volgens mij ben je vergeten hem erbij te zetten.Michel D. schreef:Found it! NF-DL-66, ga hem d'r van de week ff bijplaatsen. Bedankt voor de tipcinqidriver schreef:zoek die van mij maar eens op, staat wel op het forum, maar niet in het registeralexs schreef:Verbaast me dat we nog steeds auto's tegen komen die er niet in staan.
Fixxed. Topiclocatie (paginanummer) stond 2x in link.