Met nieuwste Porsche Turbo alleen blijft het gevaarlijk

Daar kun je in de spits als het nog rijdt lekker achteraan rijden over een lege linkerbaanGabri van der Veen schreef:nu we het toch over 'regeltjes' hebben.
Wie heeft er enig idee wie of wat voor dingen die lui doen in 'meestal' blauwe vulva's s60 (met uitzondering van Willeon) met zwaailampie op het dak, en dan blijkbaar ook sneller mogen dan de rest
inderdaad, wat jij hebt haast? Je wacht maar lekkerMartijnG schreef:Niet snel genoeg?! Dan haal ik toch mn poot van het gas, wedden dat je bloeddruk stijgt
daarom, handrem 2 tandjes omhoog, gebeurd bij een Renault toch niet heel veelRiël schreef:Nee, dat niet! Hou de eer aan jezelf. Remmen kan heel erg slecht voor jou uitpakken, zelfs alleen de lichtjes laten branden.
Als er iets gebeurt en je hebt zonder reden geremt ben je alsnog de sjaak.
Nee hoor stak een kat over, gewoon volhouden.Riël schreef:Nee, dat niet! Hou de eer aan jezelf. Remmen kan heel erg slecht voor jou uitpakken, zelfs alleen de lichtjes laten branden.
Als er iets gebeurt en je hebt zonder reden geremt ben je alsnog de sjaak.
JIj leest ook wat je lezen wil healexs schreef:Allemaal leuk kutten op de weg tot het een keer mis gaat, zo een 5je is niks tegen een vangrail met 120km/u..
even ervanuitgaand dat MartijnG in zijn 5 rond tuft.Riël schreef:JIj leest ook wat je lezen wil healexs schreef:Allemaal leuk kutten op de weg tot het een keer mis gaat, zo een 5je is niks tegen een vangrail met 120km/u..
Maarten-Jan schreef:Ik snap niet dat je je daar aan gaat / wil irriteren, ik doe een dotje gas dat ik iets sneller inhaal, in het volgende gaatje naar rechts en daag meneer bumperklever en geen last meer van. Probleem opgelost
Nee, maar wel zorgen dat je de eerste 100km niet je poot op de rem houdt na flink afremmen of een noodstop.Erik (Schepjes) schreef:Ik heb net nieuwe rem schijven +blokken gemonteerd.
Moet ik het zooitje nog in remmen of wat?