Trouwens, Sander verkoopt op de markt die water(methanol)injectiekit.
Is dit echt show of kun je hier echt leuke dingen mee doen? Technisch klinkt het als een extra stukje veiligheid, maar heb echt totaal geen ervaring. Iemand?
De grijze GTT zal niet lang meer zo blijven. Er komen andere velgen op vind deze niet mooi en terug orginel vering want hij licht zo hard dat er niet mee te rijden valt. Intereur is zeer goed enkel de bekende instapschade aan de bestuurdersstoel maar heb binnen een paar dagen een andere.
M.I.Bbe schreef:De grijze GTT zal niet lang meer zo blijven. Er komen andere velgen op vind deze niet mooi en terug orginel vering want hij licht zo hard dat er niet mee te rijden valt. Intereur is zeer goed enkel de bekende instapschade aan de bestuurdersstoel maar heb binnen een paar dagen een andere.
ls er nog steeds Apex -60 onder zit snap ik dat. vond het altijd wel meevallen....
Riël schreef:Trouwens, Sander verkoopt op de markt die water(methanol)injectiekit.
Is dit echt show of kun je hier echt leuke dingen mee doen? Technisch klinkt het als een extra stukje veiligheid, maar heb echt totaal geen ervaring. Iemand?
daar kan je in samenwerking met bv een injectie systeem leuke dingen mee uithalen heeft echt wl effect hoor.
Hebben zowel het ph1 als ph2 blok onder de dynamo die bout zitten in het oliekanaal?
Vanaaf geprobeerd een olietempsensor te monteren maar die bout zit er niet.
Lijkt wel een uiteinde van de gietmal te zijn waar nooit een gat in is geboord om bij het kanaal te komen.
Alpine schreef:Hebben zowel het ph1 als ph2 blok onder de dynamo die bout zitten in het oliekanaal?
Vanaaf geprobeerd een olietempsensor te monteren maar die bout zit er niet.
Lijkt wel een uiteinde van de gietmal te zijn waar nooit een gat in is geboord om bij het kanaal te komen.
is van een R11 he, Daar zitten wel meer dingen net ff anders.
Alpine schreef:Motorblok is toch identiek aan een 5,alleen de positie onder de kap is anders.
Onderblok zou dan toch ook gelijk moeten zijn?
voor 99% geef ik je gelijk, maar er zijn verschillen. bv de lobster van een 11 is anders als die van een GTT, net als het vaccuumsysteem en elbow. Mogelijk dat er daar ook nog net een verschil in zit.
Allartino schreef:wie kan mij helpen aan het artikelnummer van het klemmetje waarmee de choke kabel op de steun bij de carb gemonteerd zit?
alvast bedankt
Gewoon ff naar de sloop. Zitten de kabels van de bediening van de kachel ook mee vast op het paneeltje in je dashboard. Zit in elke Clio I en vijfje zowiezo.