true, paar nieuwe koelslangen kan geen kwaad. vooral niet nadat je koppakking eruit heeft gelegen is mijn ervaring..
maar goed ik heb er toch ruim een jaar low budget in rond gereden zonder al te veel gekke dingen..
hier hoeven we eigenlijk weinig aan toe te voegen heRoy schreef:Een gtt niet betrouwbaar?![]()
Als je er geen euro aan wilt spenderen en met 20 jaar oude slangen troep blijft rijden wordt het inderdaad nooit betrouwbaar.
Onderhoud is behoud.
Ach was een stukje ironie Ray. En nee, 20 jaar oude slangen brengen inderdaad niet veel goedsRoy schreef:Een gtt niet betrouwbaar?![]()
Als je er geen euro aan wilt spenderen en met 20 jaar oude slangen troep blijft rijden wordt het inderdaad nooit betrouwbaar.
Onderhoud is behoud.
Ik doe dan wel gewoon alsof ik niks heb gezien... lekker blijven ontkennen...Martijn Kool schreef:beter ver weg, elke keer als je hem nu ziet rijden krijg je weer spijt..
let maar op...
Roy of ik?Riël schreef:Ach was een stukje ironie Ray. En nee, 20 jaar oude slangen brengen inderdaad niet veel goedsRoy schreef:Een gtt niet betrouwbaar?![]()
Onderhoud is behoud.Ben het helemaal met je eens.
Laat maar heb het al voor elkaarsieger everts schreef:'savonds..
even een vraagje aan de schroefset bezitters. kan iemand een paar foto's uploaden van de 'dop' die op de hulpveer zit. (dus waar de topschotel op komt) eventueel ook met toplagergemonteerd.
alvast bedankt!
Ik vind het gewoon mooierRiël schreef:Waarom precies MPI?
Enige voordeel wat ik me nu kan voorstellen is dat je direct op / dichter bij de klep kan injecteren en een koelingsvoordeel halen.
Riël even doorgedacht op het mb systeem, als het een singlepoint injectie is waarom willen ze bij MB er dan een multipoint (16v) computer aan hangen? Of zou dat uiteindelijk met een spi computer en kabelboom ook kunnen?Riël schreef: Volgens mij is ruwe performance van de MB setup zelfs beter dan de MPI setups. In mijn ogen is er een groot voordeel in de betere menging benzine/lucht.
Overigens kan ik er best naast zitten met mijn visie. So shoot
De 16v ecu is gewoon monopoint. Alle 4 de injectoren werken tegelijk. Er zitten wel 2 uitgangen op de ecu(pin20-21) maar deze zijn in de kabelboom weer verbonden met elkaar. Geven pin 20 en 21 ook hetzelfde signaal?Gerald schreef:Riël even doorgedacht op het mb systeem, als het een singlepoint injectie is waarom willen ze bij MB er dan een multipoint (16v) computer aan hangen? Of zou dat uiteindelijk met een spi computer en kabelboom ook kunnen?Riël schreef: Volgens mij is ruwe performance van de MB setup zelfs beter dan de MPI setups. In mijn ogen is er een groot voordeel in de betere menging benzine/lucht.
Overigens kan ik er best naast zitten met mijn visie. So shoot