Ik heb deze race na een half uur ook maar met een half oog zitten bekijken en ik blijf er nu al niet meer voor thuis. Zzzzzz...

Grote onzin in mijn ogen. Je mag niet inleveren op veiligheid, het een geen compromis. Eén van de redenen dat Formule 1 bestaat is de technologische lat te leggen, OOK op het gebied van veiligheid!!! Het is net goed die risico's te elimineren. Ik neem mensen die risico's 'for granted' nemen echt niet serieus.Merijn schreef:Ja, belachelijk...Autosport brengt risico's met zich mee. Dat is deel van de sport en zorgt mede voor de spanning, hoe bizar dat ook mag klinken.
Natuurlijk is veiligheid niet verkeerd, maar uitloopstroken van 3 km en asfalt naast de bochten leggen vind ik wel wat overdreven.Riël schreef:Grote onzin in mijn ogen. Je mag niet inleveren op veiligheid, het een geen compromis. Eén van de redenen dat Formule 1 bestaat is de technologische lat te leggen, OOK op het gebied van veiligheid!!! Het is net goed die risico's te elimineren. Ik neem mensen die risico's 'for granted' nemen echt niet serieus.Merijn schreef:Ja, belachelijk...Autosport brengt risico's met zich mee. Dat is deel van de sport en zorgt mede voor de spanning, hoe bizar dat ook mag klinken.
Compomis maken om de kijker te pleasuren is helemaal verkeerd.