Dus incl. computer, kabelboom, bak spuitstukken, uitlaat en lambasonde.
Blok is een 2 á 3 maand geleden uitgebouwd uit mn eigen clio.
Prijs komen we wel uit.
Laat maar even horen als je intresse hebt.

he gerald bedankt voor je aanbod maar ik heb besloten dat de 5 eruit gaat. ik heb geen zin en tijd om m weer te maken zeker met een kleine op komst kan ik mn geld beter besteden dan het weer in een auto te gaan proppen. aangezien ik niet zo veel meer zal kunnen krijgen voor de 5 gaat hij deze week naar de sloop.Gerald schreef:Ik heb hier nog een compleet 1.8 (of zoals je wil 1.7) Clio blok liggen incl. alles om het lopend te krijgen.
Prijs komen we wel uit.
naar de sloop das zonderonald-cabrio schreef:he gerald bedankt voor je aanbod maar ik heb besloten dat de 5 eruit gaat. ik heb geen zin en tijd om m weer te maken zeker met een kleine op komst kan ik mn geld beter besteden dan het weer in een auto te gaan proppen. aangezien ik niet zo veel meer zal kunnen krijgen voor de 5 gaat hij deze week naar de sloop.Gerald schreef:Ik heb hier nog een compleet 1.8 (of zoals je wil 1.7) Clio blok liggen incl. alles om het lopend te krijgen.
Prijs komen we wel uit.
Laat hem dan eens door iemand eens goed nakijken.ronald-cabrio schreef:ja ok maar dat is weer geld wat ik erin moet steken als dat een keer gebeurd vind ik dat niet zo erbij maar t is nu de derde keer in anderhalve maand dat de 5 kapot is
nu ga je geld in een put gooien mijn inziens, ding heeft een dagwaarde van 2 zakken aardappels met alle respect.ronald-cabrio schreef:nou ja in zoverre een speciale waarde dat ik al best veel geld er in heb gestopt om m naar mn zin te maken en het daardoor zonde vind om m weg te doen.
heb hem ook te koop gehad en op verschillende site's zoals mp speurders e.d. gehad maar geen respons en dan vind ik t persoonlijk zonde om m bij een sloper te brengen en als ik m al verkoop in de staat zoals hij nu is mag ik in mn handen klappen als ik er 100 euro voor krijg!Martijn Kool schreef:nu ga je geld in een put gooien mijn inziens, ding heeft een dagwaarde van 2 zakken aardappels met alle respect.ronald-cabrio schreef:nou ja in zoverre een speciale waarde dat ik al best veel geld er in heb gestopt om m naar mn zin te maken en het daardoor zonde vind om m weg te doen.
ik snap wel dat je er een emotionele waarde mee hebt, maar als je het ding verkoopt voor een paar knaken en het geld wat je dit gaat kosten erbij doet kom je een eind richting een gt turbo, die houden hun waarde redelijk.
maar goed, das mijn mening