Renault 5 1.7 GTX R.I.P.

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Ik heb hier nog een compleet 1.8 (of zoals je wil 1.7) Clio blok liggen incl. alles om het lopend te krijgen.
Dus incl. computer, kabelboom, bak spuitstukken, uitlaat en lambasonde.
Blok is een 2 á 3 maand geleden uitgebouwd uit mn eigen clio.

Prijs komen we wel uit.

Laat maar even horen als je intresse hebt. :D
JanGTT
Car: GT Turbo Blue Sport
Contacteer:

en ist gelukt?
Renault 5 GTT Fase I,Renault 5 GTT Fase II,Renault 5 GTT Blue Sport
ronald-cabrio
Contacteer:

Gerald schreef:Ik heb hier nog een compleet 1.8 (of zoals je wil 1.7) Clio blok liggen incl. alles om het lopend te krijgen.

Prijs komen we wel uit.

he gerald bedankt voor je aanbod maar ik heb besloten dat de 5 eruit gaat. ik heb geen zin en tijd om m weer te maken zeker met een kleine op komst kan ik mn geld beter besteden dan het weer in een auto te gaan proppen. aangezien ik niet zo veel meer zal kunnen krijgen voor de 5 gaat hij deze week naar de sloop.
Renault Clio 1.2 16v (2009) - Renault Clio 1.4 automaat (1993)
Danny van Duren
Car: GTT

ronald-cabrio schreef:
Gerald schreef:Ik heb hier nog een compleet 1.8 (of zoals je wil 1.7) Clio blok liggen incl. alles om het lopend te krijgen.

Prijs komen we wel uit.

he gerald bedankt voor je aanbod maar ik heb besloten dat de 5 eruit gaat. ik heb geen zin en tijd om m weer te maken zeker met een kleine op komst kan ik mn geld beter besteden dan het weer in een auto te gaan proppen. aangezien ik niet zo veel meer zal kunnen krijgen voor de 5 gaat hij deze week naar de sloop.
naar de sloop das zonde
als de riem alleen 1 tandjeversprongen is dat overleefd ie wel, lekker een beu een nieuw distributiesetje laten monteren en rijden
ronald-cabrio
Contacteer:

ja ok maar dat is weer geld wat ik erin moet steken als dat een keer gebeurd vind ik dat niet zo erbij maar t is nu de derde keer in anderhalve maand dat de 5 kapot is
Danny van Duren
Car: GTT

ronald-cabrio schreef:ja ok maar dat is weer geld wat ik erin moet steken als dat een keer gebeurd vind ik dat niet zo erbij maar t is nu de derde keer in anderhalve maand dat de 5 kapot is
Laat hem dan eens door iemand eens goed nakijken.
ok je kunt niet alles van te voren zien, maar ik bedoel dan meer van of het de moeite waard is, en wat eraan zit te komen.
en tja dat van 3 keer is wel pech hebben maarja, kun je ook hebben bij de volgende auto
JanGTT
Car: GT Turbo Blue Sport
Contacteer:

snap het ook niet helemaal... eerst helemaal opknappen en dan wegdoen? Wat is er precies kapot dan?
Renault 5 GTT Fase I,Renault 5 GTT Fase II,Renault 5 GTT Blue Sport
Maarten-Jan
Car: R19.R

zelfs naar de sloop brengen? maar goed, kan ook wel begrijpen dat je niet op zulke kosten zit te wachten met een kleine op komst :)
ronald-cabrio
Contacteer:

Zo even wat stof van dit topic blazen...

mn 5je heb ik nog steeds ik kon het niet over mn hart verkrijgen om m naar de sloop te brengen. hij staat nu nog bij mn schoonouders maar gaat 1 deze weken op n oprijwqagen e zet ik hem bij ons voor de deur neer en dan........

heel veel dingen lopen afwegen , een ander blok erin hangen of dit blok laten nakijken......

in eerste instantie laat ik dit blok wat er nu inzit nakijken om te achterhalen wat precies het probleem is. als het niet heel veel kost om m te laten maken laat ik m maken , gaat het wat meer kosten gaat er een ander blok in en dan komt er een 1.7 turbo blok in. dit zal ik niet zelf gaan doen maar laat ik doen bij een dealer (waarmee ik al enige tijd erg goede contacten heb).

dus gelukkig is de 5 nog in mn bezit en zal er in de loop der tijd weer leven inkomen.
Martijn Kool

sorry maar bij een dealer? Ik denk dat je geld weg gaat gooien, tenzij hij het voor 15 euro per uur doet maar dat vermoed ik niet. ik bedoel, blok inbouwen etc daar doet ie wel ff over en dan alles wat er om heen komt kijken. zoals moet je niet laten doen man, lekker zelf doen, en al helemaal niet bij een dealer (uurloon 60+ euro x een uurtje of 15 ofzo, ruwe schatting)

pak je de remmen ook ff mee? achteras gt turbo ivm schijfremmen achter?

heeft dat ding zoveel speciale waarde dan?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
ronald-cabrio
Contacteer:

nou ja in zoverre een speciale waarde dat ik al best veel geld er in heb gestopt om m naar mn zin te maken en het daardoor zonde vind om m weg te doen.
Martijn Kool

ronald-cabrio schreef:nou ja in zoverre een speciale waarde dat ik al best veel geld er in heb gestopt om m naar mn zin te maken en het daardoor zonde vind om m weg te doen.
nu ga je geld in een put gooien mijn inziens, ding heeft een dagwaarde van 2 zakken aardappels met alle respect.

ik snap wel dat je er een emotionele waarde mee hebt, maar als je het ding verkoopt voor een paar knaken en het geld wat je dit gaat kosten erbij doet kom je een eind richting een gt turbo, die houden hun waarde redelijk.

maar goed, das mijn mening
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
ronald-cabrio
Contacteer:

Martijn Kool schreef:
ronald-cabrio schreef:nou ja in zoverre een speciale waarde dat ik al best veel geld er in heb gestopt om m naar mn zin te maken en het daardoor zonde vind om m weg te doen.
nu ga je geld in een put gooien mijn inziens, ding heeft een dagwaarde van 2 zakken aardappels met alle respect.

ik snap wel dat je er een emotionele waarde mee hebt, maar als je het ding verkoopt voor een paar knaken en het geld wat je dit gaat kosten erbij doet kom je een eind richting een gt turbo, die houden hun waarde redelijk.

maar goed, das mijn mening
heb hem ook te koop gehad en op verschillende site's zoals mp speurders e.d. gehad maar geen respons en dan vind ik t persoonlijk zonde om m bij een sloper te brengen en als ik m al verkoop in de staat zoals hij nu is mag ik in mn handen klappen als ik er 100 euro voor krijg!

en ja ik kan doorsparen en een gt kopen maar in wat voor staat tref ik die aan misschien wel roest terwijl ik nu een 5 heb staan die kei hard is en nergens roest heeft!

kan ik beter daar een turbo blok in hangen heb ik en een harde 5 en een beter blok.
Florus

En je hebt nu al een oldtimer, lang niet alle GTT's worden nog oldtimer....

Je hebt zeker een punt, alleen echt goed opletten als je iets bij een garage laat doen, zodat de kosten niet de pan uit reizen wanneer 't veel meer werk wordt dan hun in eerste instantie gezegd/gedacht hadden :wink:
ronald-cabrio
Contacteer:

Zo maar weer even een bericht dit project is ten einde :-( :-( :-(

Na lang wikken en wegen is toch het besluit gekomen om mn 5je weg te doen.

Ik wilde de 5 heel graag weer oplappen , maar mn vrouw had andere plannen.

Aangezien mn vrouw bijna weer moet gaan werken na haar zwangerschapsverlof moest zij een auto hebben om straks de kleine weg te brengen en naar haar werk te gaan.

Aangezien mn vrouw erg graag een automaat wilde ipv een schakel zijn we op zoek gegaan naar een leuke automaat en hebben er uiteindelijk 1gevonden en jawel weer een renault!!

Een clio uit 1996 met 43000 km op de teller.

aangezien we het geld voor de clio goed konden gebruiken ipv de 5 op te knappen hebben we besloten om de 5 toch naar de sloop te brengen en dus word hij maandag avond opgehaald.

vandaag druk bezig geweest met de bruibare onderdelen van en uit de auto te halen

op de voor/achter bumper en velgen na is het bruikbare ervan af gehaald.

zo staat hij er nu bij:

[img]http://94.100.114.54/906300001-90635000 ... _hKUl.jpeg[/img]

[img]http://94.100.116.48/906300001-90635000 ... _87XV.jpeg[/img]

Zoals ik al zei moeten alleen de velgen en de bumpers er nog vanaf gehaald worden.
Plaats reactie