Ringweekend 2010: 24 & 25 april, op naar 2011...

Alle zaken gerelateerd aan de Nurburgring
Plaats reactie
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Als het weer een beetje goed is, ga ik toch kijken of ik mee kan. :P Ik heb het gevoel dat ik spijt ga krijgen als ik niet meega. ;)
Tom
Moderator
Car: MB

goed idee (Y) . Hoe is het eigenlijk met die 16v van jullie. Hoorde dat het daar niet zo denderend mee ging?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Tim
Car: E36 M3

Merijn schreef:Als het weer een beetje goed is, ga ik toch kijken of ik mee kan. :P Ik heb het gevoel dat ik spijt ga krijgen als ik niet meega. ;)
Dat weet ik wel zeker Merijn, kom op gek, mitkommen! :D
Merijn
Über-Spammer

Tom schreef:goed idee (Y) . Hoe is het eigenlijk met die 16v van jullie. Hoorde dat het daar niet zo denderend mee ging?
16V is opgegeven, maar we zijn op zoek naar een andere, liefst met motorschade en voor weinig. :-P Maar aangezien Haas net een appartement gekocht heeft en ik op het punt sta dat te doen, gaat het misschien nog even duren voordat er wat gaat gebeuren... Dan de 5 er maar een keer overheen jagen, toch? :P
Tom
Moderator

precies, vlammen ermee :smile: . Jammer dat hij niet meer goed genoeg is. Is die frikandel van Tim niets voor jullie. Mooi voor een rondje raggen.
Merijn
Über-Spammer

Zou leuk zijn, maar we vinden 'm te duur... :P Eigenlijk zoeken we een standaard Clio 16V met weinig roest en motorschade. We hebben de rest er namelijk al gewoon bij. Motor, bak, kooi, cupdempers, etc.

Maar het is een reeele optie. Er zijn al wat onderhandelingen gestart, maar ik weet niet of we nader tot elkaar gaan komen... ;)
Tim

Ja en nu ben je mogelijk te laat, er komt zaterdag in principe iemand kijken. ;)

Ik weet nog wel een grijze 16V te koop voor je als je interesse hebt. Weet alleen niet wat die moet kosten.
Tom
Moderator

als je Tim een keer lief aankijkt (L) en de rest als losse onderdelen nog kunt omtoveren in cash dan valt het wellicht wel mee.
Tim

Een goeie blowjob ben ik wel gevoelig voor dus wat dat betreft..., 5 keer is ook 250 euro Merijn ;)
Steven(stk)

Merijn schreef:Zou leuk zijn, maar we vinden 'm te duur... :P Eigenlijk zoeken we een standaard Clio 16V met weinig roest en motorschade. We hebben de rest er namelijk al gewoon bij. Motor, bak, kooi, cupdempers, etc.

Maar het is een reeele optie. Er zijn al wat onderhandelingen gestart, maar ik weet niet of we nader tot elkaar gaan komen... ;)
Heb nog wel een 16v zonder motor staan :P
Merijn
Über-Spammer

Vertel... Hoe rot is ie?? ;)
Tom
Moderator

Was rotheid ook de reden van afhaken van jullie huidige cas? Valt dat niet voor weinig te lassen. Beetje tectyl erover en de ring op met dat ding.
Merijn
Über-Spammer

Als je complete linker binnendorpel verdwenen is en dit gemasqueerd is door een metalen plaatje, 4 laspuntjes en heel veel kit, dan weet je wel hoe de auto er aan toe was. En de dorpel was niet het enige probleem aan de auto... Ding heeft veel meer punten die aangepakt moeten worden en dat is ie echt niet meer waard. Wel zonde van alle tijd en geld die we erin hebben gestoken, maar het is het me niet meer waard om met deze slechte basis verder te gaan. Dan liever voor iets meer een kar kopen die sowieso al beter is.
Steven(stk)

Merijn schreef:Vertel... Hoe rot is ie?? ;)
Valt volgens mij wel mee , scherm achter heeft een vouw erin zitten, dorpels zijn ok. Gebruikelijke roestrandjes onder aan de deuren etc.
Ding is qua onderdelen (oa) in de motorruimte wel vrij kaal (was de donor voor mijn vijfje ..)

Chris heeft trouwens nog een 16v staan met een gare bak, mischien dat die er vanaf wil :), ik gok dat die weer netter is als de mijne.
Merijn
Über-Spammer

Ik zal 'm eens PM'en straks... Wie weet! :D
Timmie82

idd die ouwe kas moet je zsm wegdonderen. Dan neem je die 16v van tim over, of van Steven k. Wat is dat precies allemaal Steven?

En anders kun je natuurlijk altijd nog de overstap wagen naar een Opel Astra ;) Ik blijf er bij dat het een kosten-aantrekkelijke optie is.
Steven(stk)

Timmie82 schreef:idd die ouwe kas moet je zsm wegdonderen. Dan neem je die 16v van tim over, of van Steven k. Wat is dat precies allemaal Steven?
.
Die cas bedoel je ?
Merijn
Über-Spammer

Mee eens... En ik heb heeeeel veel Opel-expertise in de familie, dus wat dat betreft zou het niet gek zijn. Maar ja, daar wil Haasje niet aan, aangezien we nu wel een beetje hoe zo'n 16V in elkaar zit. Maar ik ben ervan onder de indruk wat die 2.0 16V blokken uit Astra's doen en de wegligging is alles behalve verkeerd.
Timmie82

Je hebt niet echt specifieke Opel-expertise nodig. Als je globaal begrijpt hoe een auto in elkaar zit heeft een Opel geen geheimen voor je. Als ik er aan kan sleutelen kan een ander het ook. En zeker als je een Renault hebt / hebt gehad komt het goed!
Ronald1916V
Car: Renault 19 2.0 16V

Timmie82 schreef:Je hebt niet echt specifieke Opel-expertise nodig. Als je globaal begrijpt hoe een auto in elkaar zit heeft een Opel geen geheimen voor je. Als ik er aan kan sleutelen kan een ander het ook. En zeker als je een Renault hebt / hebt gehad komt het goed!
Het is allemaal leuk en aardig dat je hier rond loopt, maar het is niet de bedoeling dat je er de Opel Tuning Club van maakt hier :p
Merijn
Über-Spammer

Ik dacht dat het niet erg was als je de Opel in kwestie maar afragde... ;)
Timmie82

:blabla: hehe
Haas
Car: Megane RS

Merijn schreef:Als het weer een beetje goed is, ga ik toch kijken of ik mee kan. :P Ik heb het gevoel dat ik spijt ga krijgen als ik niet meega. ;)
Misschien toch wel een goed plan, ff kijken hoe het dan met de kiet is :)
Merijn schreef:Als je complete linker binnendorpel verdwenen is en dit gemasqueerd is door een metalen plaatje, 4 laspuntjes en heel veel kit, dan weet je wel hoe de auto er aan toe was. En de dorpel was niet het enige probleem aan de auto... Ding heeft veel meer punten die aangepakt moeten worden en dat is ie echt niet meer waard. Wel zonde van alle tijd en geld die we erin hebben gestoken, maar het is het me niet meer waard om met deze slechte basis verder te gaan. Dan liever voor iets meer een kar kopen die sowieso al beter is.
Sja, als je er aan wilde beginnen, moest je meer meepakken om het netjes te doen, dat liep gewoon de papieren uit. Tis op een gegeven moment een optelsom. Dat er wat werk aan zat voor volgend jaar wisten we wel, maar als er 1.5 dorpel verdwijnt als sneeuw voor de zon, wordt het al snel minder :)
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

oogjes dicht gehad bij de aanschaf dan ?
oldskool

hoe laat vertrekken de mensen richting de ring (ogeveer)op de zondag morge.
kom waarschynlyk ff kyken naar de capriolen van sommige mensen .
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Bij GJ en mij moet het vraagteken Melvin zijn. :p
Cleaned Style
Projecttopic
Haas
Car: Megane RS

Jochem de Haas schreef:oogjes dicht gehad bij de aanschaf dan ?
ah.. beetje overhaast misschien, Toch leek het niet verkeerd, het zat professioneel opgeborgen.

Helaas...... NEXT! :D
Lex
Über-Spammer
Contacteer:

Ik heb er nu al zin in :beer:
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
Merijn
Über-Spammer

Haas schreef:
Jochem de Haas schreef:oogjes dicht gehad bij de aanschaf dan ?
ah.. beetje overhaast misschien, Toch leek het niet verkeerd, het zat professioneel opgeborgen.

Helaas...... NEXT! :D
Inderdaad... Een goeie leer voor de volgende keer. :) Uiteindelijk komt het wel goed! :lol:
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

WTF is er met mijn eerste posting gebeurd!?
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Riël
Über-Spammer

Ik ga dat topic even ophalen voor alle leden ben ik bang ... :)

Verander je wachtwoord a.u.b. wellicht ben je ook gehacked door Azerbedijanse hackers :D
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
-Ray-
Contacteer:

ik zag gister al in de search ineens dat het topic veranderd was van naam, verder niet bij nagedacht. wie wil er nou zo'n site als deze hacken
Immer wieder die verdammte Holländer
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Vul weer ff Melvin in bij het vraagteken :p (Y)
Cleaned Style
Projecttopic
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

In de eerste posting is de betaalinformatie toegevoegd. Willen jullie zsm betalen? (Y)
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Tim

Done :)
Laat het feest maar beginnen :worship:
Plaats reactie