16V is opgegeven, maar we zijn op zoek naar een andere, liefst met motorschade en voor weinig. :-P Maar aangezien Haas net een appartement gekocht heeft en ik op het punt sta dat te doen, gaat het misschien nog even duren voordat er wat gaat gebeuren... Dan de 5 er maar een keer overheen jagen, toch?Tom schreef:goed idee. Hoe is het eigenlijk met die 16v van jullie. Hoorde dat het daar niet zo denderend mee ging?
Heb nog wel een 16v zonder motor staanMerijn schreef:Zou leuk zijn, maar we vinden 'm te duur...Eigenlijk zoeken we een standaard Clio 16V met weinig roest en motorschade. We hebben de rest er namelijk al gewoon bij. Motor, bak, kooi, cupdempers, etc.
Maar het is een reeele optie. Er zijn al wat onderhandelingen gestart, maar ik weet niet of we nader tot elkaar gaan komen...
Valt volgens mij wel mee , scherm achter heeft een vouw erin zitten, dorpels zijn ok. Gebruikelijke roestrandjes onder aan de deuren etc.Merijn schreef:Vertel... Hoe rot is ie??
Die cas bedoel je ?Timmie82 schreef:idd die ouwe kas moet je zsm wegdonderen. Dan neem je die 16v van tim over, of van Steven k. Wat is dat precies allemaal Steven?
.
Het is allemaal leuk en aardig dat je hier rond loopt, maar het is niet de bedoeling dat je er de Opel Tuning Club van maakt hierTimmie82 schreef:Je hebt niet echt specifieke Opel-expertise nodig. Als je globaal begrijpt hoe een auto in elkaar zit heeft een Opel geen geheimen voor je. Als ik er aan kan sleutelen kan een ander het ook. En zeker als je een Renault hebt / hebt gehad komt het goed!
Misschien toch wel een goed plan, ff kijken hoe het dan met de kiet isMerijn schreef:Als het weer een beetje goed is, ga ik toch kijken of ik mee kan.Ik heb het gevoel dat ik spijt ga krijgen als ik niet meega.
Sja, als je er aan wilde beginnen, moest je meer meepakken om het netjes te doen, dat liep gewoon de papieren uit. Tis op een gegeven moment een optelsom. Dat er wat werk aan zat voor volgend jaar wisten we wel, maar als er 1.5 dorpel verdwijnt als sneeuw voor de zon, wordt het al snel minderMerijn schreef:Als je complete linker binnendorpel verdwenen is en dit gemasqueerd is door een metalen plaatje, 4 laspuntjes en heel veel kit, dan weet je wel hoe de auto er aan toe was. En de dorpel was niet het enige probleem aan de auto... Ding heeft veel meer punten die aangepakt moeten worden en dat is ie echt niet meer waard. Wel zonde van alle tijd en geld die we erin hebben gestoken, maar het is het me niet meer waard om met deze slechte basis verder te gaan. Dan liever voor iets meer een kar kopen die sowieso al beter is.
ah.. beetje overhaast misschien, Toch leek het niet verkeerd, het zat professioneel opgeborgen.Jochem de Haas schreef:oogjes dicht gehad bij de aanschaf dan ?
Inderdaad... Een goeie leer voor de volgende keer.Haas schreef:ah.. beetje overhaast misschien, Toch leek het niet verkeerd, het zat professioneel opgeborgen.Jochem de Haas schreef:oogjes dicht gehad bij de aanschaf dan ?
Helaas...... NEXT!