Infinity is niet meer zo groot al vroeger maar nog steeds een goed merk, het zit zeg maar beetje richting de subtop.Erik (Schepjes) schreef:Is infinity nog steeds zo'n goed merk als vroeger?
Is vooral SQ toch?
en dat met namene de INFINITY REFERENCE 475A
Voor mij zou de keuze snel gemaakt, de ground zero zou hem dan worden hoorErik (Schepjes) schreef:ik ben hem van plan om te bruggen voor m'n sub inderdaad, Ik zit te twijfelen tussen deze infinity of dat ik de versterker van me broer over neem, deze heeft hij een aantal jaar geleden gekocht, en nooit wat mee gedaan. Dit is een Ground Zero 6 kanaler.. type nummer weet ik niet zo uit me hoofd, maar deze heeft destijds €540 gekost, dus zal opzich wel een aardig versterkertje zijn
Een 10 cm speaker zal nooit zo lekker klinken als een 16 cm speaker, je mist gewoon oppervlakte (size does matterPatrickG schreef:Een vraagje aan de audiokenners.
Stel: Ik wil mijn hoedenplank niet verzagen, maar lekker origineel laten en daarom plaats ik in mijn clio 1 alleen maar vier 10 cm speakers. Alles op de originele plaatsen, dus voorin in het dashboard en achterin naast de hoedenplank.
Ik stel geen hoge eisen aan geluid in mijn auto, maar mag ik nog wat verwachten van de kwaliteit van het geluid door bijvoorbeeld goede en wat duurdere 10cm speakers te kopen, of blijft het geluid ruk vergeleken bij een stel 16 cm speakers in de hoedenplank?
Voor wat het waard is: de 10cm speakers staan ook in verbinding met de kofferbak om zo een klankkast te creëren.
Ik denk dat ik het antwoord al weet, maar wellicht levert dit nieuwe informatie op
Het is meer dat ik een originele hoedenplank zonder speakers heel mooi en fris eruit vind zien. Een MDF hoedenplank is niet mijn ding, ook al kan het soms heel netjes zijn afgewerkt. Ik heb ze ook wel eens voor vrienden gemaakt.Roald schreef:Een 10 cm speaker zal nooit zo lekker klinken als een 16 cm speaker, je mist gewoon oppervlakte (size does matterPatrickG schreef:Een vraagje aan de audiokenners.
............)
Maar waarom dan geen custom hoedenplank zagen en maken van 22mm MDF en die netjes bekleden, hoef je ook niet je originele hoedenplank te verzagen en te verstevigen tegen doorhangen.
Zo zag het er in mijn (ex) megane er uit:
http://i42.photobucket.com/albums/e311/ ... ald019.jpg
http://i42.photobucket.com/albums/e311/ ... TO0008.jpg
Dat zou ook een optie zijn... Nog maar even oriënteren dan.Tom schreef:er zijn ook oem-look planken van hout die echt als 2 druppels op oem lijken. Robert had er destijds een volgens mij. Ben alleen bang dat dat spul niet meer leverbaar is voor een clio1
??? In mijn coupe kon ik deurspeakers kwijt van Hertz (composetje) met de maat 16,5 cm ... de ESK-165.Dutchie schreef:Ik zit net te meten, standaard zit er 13cm in, zonder ruimte voor meer. Ik was niet echt van plan mijn deurpaneel te gaan slopen, dus dan zou deze het moeten worden: http://www.rondevries.nl/index.php?page ... bgroep=127
Daar lijkt het inderdaad sprekend op, je kan even testen door de geschakelde plus aan de plus continu te binden van de radio.Robke schreef:Lekker duidelijke omschrijving ook...![]()
Ik neem aan dat hij niet meer aan gaat? Kijk even beide zekeringen in de auto na, vermoedelijk is dan de geschakelde spanning weg.