ACT: Algemeen Chat Topic Deel 3
daar heb je wel een punt ja 

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Inderdaad de politie bellen...wil nog wel eens helpen.
Zo heeft de politie gisteren hier voor de deur nog een Mercedes bus opgeladen...die gaat zo de sloop op denk ik
Gelukkig zijn mijn 3 auto's in de straat niemand tot last
Maargoed, ik betaal er dan ook eerlijk WB enzo voor 
Zo heeft de politie gisteren hier voor de deur nog een Mercedes bus opgeladen...die gaat zo de sloop op denk ik

Gelukkig zijn mijn 3 auto's in de straat niemand tot last

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Nou het is iig weer ander nieuws dan van Sven.... maar wat we er verder mee opschieten?-Ray- schreef:nou is Natalee weer van het balkon gevallen
http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/artic ... =152330669
Had joram na de dood van zn vader soms geld nodig dat ie weer een intervieuw geeft? Of zoekt ie een nieuw adres voor kost en in woning.... HEt gevangenisvoer moet nog niet zo heel slecht zijn.
Project: GTT Blue Sport
nee in het moeras gedumpt... sjeez jij bent ook niet op de hoogteFerdy schreef:ja man, van een balkon gevallen, zo de boot op, die wegvaarde de oceaan op en toen is ze gezonken.
Wist je dat nog niet ?!

ja en wifi en een flatscreen als je maar lief genoeg bentGerald schreef:Nou het is iig weer ander nieuws dan van Sven.... maar wat we er verder mee opschieten?-Ray- schreef:nou is Natalee weer van het balkon gevallen
http://nieuws.nl.msn.com/algemeen/artic ... =152330669
Had joram na de dood van zn vader soms geld nodig dat ie weer een intervieuw geeft? Of zoekt ie een nieuw adres voor kost en in woning.... HEt gevangenisvoer moet nog niet zo heel slecht zijn.

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
voor wie is wie moet je hier maar even een topic aanmaken.Jeff rsi schreef:ehhhh waar is het wie is wie topic??
Ik ben al ruim een jaar op de clioclub actief en dacht ga nu ook hier is kijke...![]()
En waar laad je je avator??
http://www.renault-tuning.com/viewforum.php?f=70
Project: GTT Blue Sport
Ik had hem inderdaad al gevonden
evengoed hartstikke bedankt
Ik wil ook lid worden...... Moet ik dan gewoon dat geld overmaken met mijn naam erbij en dan word het geregeld??
Moet ik dan niet ook mijn forum naam erbij vermelden ofzo?

evengoed hartstikke bedankt

Ik wil ook lid worden...... Moet ik dan gewoon dat geld overmaken met mijn naam erbij en dan word het geregeld??
-
Even contact opnemen met onze penningmeester Gabri van der Veen om je lidmaatschap door te voeren. Dus ff PM sturen.Jeff rsi schreef:Ik had hem inderdaad al gevonden![]()
evengoed hartstikke bedankt![]()
Deze persoon even een pm sturen en hij regelt alles voor je! (mbt het lidmaatschap dan hé)Jeff rsi schreef:Ik had hem inderdaad al gevonden![]()
evengoed hartstikke bedankt![]()

http://www.renault-tuning.com/profile.p ... ile&u=1956
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Über-Spammer
Ik vind die man geweldig
Geen slap gelul, gewoon waar het op staat...

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
... ja.. helemaal in zijn eigen wereldje ja... 

-
- Über-Spammer
Ferdy schreef:kan iemand Bart Veldkamp even preventief op z'n bek timmeren ?!

Wat zit die zoutzak er nietszeggend bij ...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
ach, hij heeft toch overal weerwoord op, want hij weet alles beter. Van de week toen het fout ging met Kramer, ik kon die vent wel schieten. Snapte ook niet waarom de NOS het eigenlijk nog uit bleef zenden.. 

-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Ik mag die Bart wel

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Mart Smeets = attitude
maar ik moet zeggen, heb een keer een management seminair van m gehad en ik vind m geweldig
maar ik moet zeggen, heb een keer een management seminair van m gehad en ik vind m geweldig
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
zet lekker de radio aan met Erben!!!Haas schreef:ach, hij heeft toch overal weerwoord op, want hij weet alles beter. Van de week toen het fout ging met Kramer, ik kon die vent wel schieten. Snapte ook niet waarom de NOS het eigenlijk nog uit bleef zenden..
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Zo zit je rustig te zappen gister komt er ineens een HEEL bekend gezicht op het tv scherm voorby . (robke aus Den Bosch)
Was wel ff verschieten maarja dat is maar even .
jammer dat ie ieder weekend rustig op de bank wil doorbrengen wahaha.
jullie hebben wat gemist hoor.

Was wel ff verschieten maarja dat is maar even .

huh ??oldskool schreef:Zo zit je rustig te zappen gister komt er ineens een HEEL bekend gezicht op het tv scherm voorby . (robke aus Den Bosch)![]()
Was wel ff verschieten maarja dat is maar even .![]()
waar was dat bij ?!
-
Conclusie was dat jij niet te managen bent??-Ray- schreef:Mart Smeets = attitude
Dit is al de derde herhaling volgens mij.oldskool schreef:Zo zit je rustig te zappen gister komt er ineens een HEEL bekend gezicht op het tv scherm voorby . (robke aus Den Bosch)![]()
Was wel ff verschieten maarja dat is maar even .![]()

Jammer dat ze de mooiste opmerkingen eruit hebben geknipt.