Maargoed, dan heb je iemand na de tijd nodig die eraan wilt beginnen. Rendabel is het niet echt tenzij je emotionele waarde hebt aan de auto

inderdaad het is een 5 deurs en aan die auto van pry zit nog wel meer dan 3000 euro herstel werk in.-jo- schreef:http://www.renault-tuning.com/markt/shwad.php?i=7598
Xabre had anders nog wel een achteras voor me liggen, maar zoals je zelf al correct aan geeft eerst kijken of de rest van de auto nog goed is.paulvanrooij schreef:een andere achteras kost ook de wereld niet en vervangen is goed te doen
Kijk wel even naar de naad van de achterklep, portiernaad (al zal die nu niet helemaal 100% zijn met het scherm zo in elkaar gereden) en kijk goed uit voor knikken in je dak
niks plamuur nieuw binnen&buitenschermArco Straver schreef:Vergeet die 3 kilo plamuur niet om het een beetje strak te maken.
Dank je voor de welcome backWilleon de Zoete schreef:Klinkt goed, mooie plannen.
Ben benieuwd hoe 'ie er straks uit komt te zien!
En welkom terug als lid!
Dat wilde ik eigenlijk maar heel langzaam onthullen door de foto updates.Tim schreef:En je gaat natuurlijk vertellen wat de overige plannen zijn. Toch?![]()
LOL ja ik ga er een M3 look alike van makenTim schreef:Beter als nieuw....
Ga je BMW onderdelen monteren?![]()
Ik heb wel een vermoeden maar wacht geduldig af
Ik heb 'm mijn oude Dodge wielen verkocht, geen idee verder wat ie er mee wilMartijn Kool schreef:jij zit hele dagen rtc-ers lastig te vallen, bellen wat hu plannen zijn etc, verder heb je niets te doen, blijkt wel weer ;p
Bigfoot monster truck van makenRonald1916V schreef:Ik heb 'm mijn oude Dodge wielen verkocht, geen idee verder wat ie er mee wilMartijn Kool schreef:jij zit hele dagen rtc-ers lastig te vallen, bellen wat hu plannen zijn etc, verder heb je niets te doen, blijkt wel weer ;p
Verklap het nou nietRoald schreef:Bigfoot monster truck van makenRonald1916V schreef:Ik heb 'm mijn oude Dodge wielen verkocht, geen idee verder wat ie er mee wilMartijn Kool schreef:jij zit hele dagen rtc-ers lastig te vallen, bellen wat hu plannen zijn etc, verder heb je niets te doen, blijkt wel weer ;p
Nou... het gaat nu hard de goede kant op en jawel een fotoXabre schreef:bijna klaar dus