Ik had precies hetzelfde, maar had voor de claim goed de voorwaarden doorgelezen. In ieder geval balen, succes! Ohja, enne, de ronals:

Je mag er wel mee rijden, maar je moet kunnen bewijzen (getuige) dat de auto zonder schade is geparkeerd, met schade is gevonden en in de tussentijd niet is verplaatst, dat is het zure.sieger everts schreef:waarborgfonds keert niet uit omdat er tussentijds met de auto is gereden,
ik had de auto geparkeerd op het veemarktterrein in assen, na het winkelen kwam ik van voren aanlopen. heb dus de schade eerst niet gezien. thuis aangekomen heb ik pas de schade ontdekt. Een van de voorwaarden van die K*)&(&*% lui is dat er tussentijds niet mee gereden is.
Er moet toch iemand happen?Mark Coupe schreef:kennen ze in brabant geen humor....-jacco- schreef:Ronals![]()
![]()
@ Mark: Zonder D, zo lullig voor al die Ronalds![]()
Wat is dat voor BSsieger everts schreef:waarborgfonds keert niet uit omdat er tussentijds met de auto is gereden,
ik had de auto geparkeerd op het veemarktterrein in assen, na het winkelen kwam ik van voren aanlopen. heb dus de schade eerst niet gezien. thuis aangekomen heb ik pas de schade ontdekt. Een van de voorwaarden van die K*)&(&*% lui is dat er tussentijds niet mee gereden is.
Willeon de Zoete schreef:Hey Sieger!
Welkom terug!![]()
Ben benieuwd wat voor hip kleurtje de Ronals krijgen.
Owww 1.7 volvo blok... Nice!sieger everts schreef:Dit is een zgn B18ft blok uit een volvo 4*0 turbo.
bak is gewoon nog standaard GTT.
drukgroep is van Sachs, die heb ik naar kawe gestuurd voor 150% versterking. ook heb ik de lange koppelingshevel en druklager van een Clio RS klaarliggen voor montage
we gaan het vanzelf zien, gaat het stuk, jammer dan.-jo- schreef:blijven dromen, die koppeling red het nooit.
Dat was eigenlijk tegen Mariosieger everts schreef:we gaan het vanzelf zien, gaat het stuk, jammer dan.-jo- schreef:blijven dromen, die koppeling red het nooit.
ik heb er nu een LUK koppeling in en die doet het ook prima bij 1,3 bar.
Owww, ok!-jo- schreef:Dat was eigenlijk tegen Mariosieger everts schreef:we gaan het vanzelf zien, gaat het stuk, jammer dan.-jo- schreef:blijven dromen, die koppeling red het nooit.
ik heb er nu een LUK koppeling in en die doet het ook prima bij 1,3 bar.
![]()
Er rijden genoeg gtti's rond met de versterkte koppeling van MB maar die is wel beperkt. Het vermogen waar jij over praat heeft zowieso een sinter en versterkte drukgroep nodig.
Bart en nog enkele anderen zullen dit wel bevestigen.
Oeps, dan heb ik het verkeerd geïnterpreteerd! Was niet van plan onderdelen voor iemand anders z'n neus weg te kapen!tutuur schreef:als ik het goed lees is deze al van sieger/ voor sieger bestemd....
je kan de bak er van af krijgen door het subframe te laten zakken, dan kan de bak een stuk onder de balk door aan de zijkant