Miekje's RS

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
Miekje16V

Na even gangbaar maken van de achterremmen, heb ik zojuist weer een vers APK papiertje mogen ontvangen voor de Clio... MET steekproef :smile: (Y)

Dat wordt weer een jaartje knallen met CliTT... heb echt zo'n lol met dit autotje :)
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

Congratulations :smile:
Voelt goed he. Altijd die spanning met die APK, of ie er wel doorkomt..
En het tevreden gevoel als ie weer een jaartje doorkan :)
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Miekje16V

Edward schreef:Congratulations :smile:
Voelt goed he. Altijd die spanning met die APK, of ie er wel doorkomt..
En het tevreden gevoel als ie weer een jaartje doorkan :)
Dank je! Nou je slaat de spijker op zijn kop! Ik ga ongeveer drie keer dood tijdens het wachten op de APK. Kan je je voorstellen hoe ik me voelde toen ze een steekproef aankondigden :lol: Blijkt achteraf altijd dat ik zelf veel kritischer op de Clio ben dan de keurmeester :wink:
Willeon de Zoete

Gefeliciteerd! Ik las al wat ontnuchterende berichten op Hyves, maar het is gelukkig dus goed gekomen! (Y)
Veel rijplezier dan nog met Clitt....
Xabre
Car: 19 16V

goed dat je clit weer is gekeurd (Y)
Trust me. I know what I'm doing.
Willeon de Zoete

:lol: :lol:
Miekje16V

:|- Tis met dubbel T :smile: Maar bedankt voor jullie felicitaties. Zitten jullie voorlopig weer een jaartje met mij opgescheept op t forum :p
Menno

knallen maar weer, met dat ding (Y)
rev it like a rental
Miekje16V

@ Menno: ja, ik zal hem binnenkort eens jouw kant op knallen... heb nog steeds een sjorband van jou in de achterklep liggen :~
Die kwam gister trouwens goed van pas. :smile: Had mijn fiets zondag bij het station laten staan en dat bedacht ik me gisteravond pas toen ik toevallig langs het station reed. Had mijn fietssleuteltjes natuurlijk thuis liggen dus heb mijn eigen fiets een soort van "gejat". Moet er heel raar hebben uitgezien: een meid die even een afgesloten fiets in haar Clio laadt :lol: Dankzij jouw "souvenirtje" heb ik de fiets veilig thuis gekregen (Y)
Miekje16V

Nou heb ik weer... buurman belt vanmiddag aan. Heeft er iemand tegen mijn auto aangezeten en die is doorgereden zonder iets van zich te laten weten.
Deuk bij wielkast linksachter; valt op zich mee de schade maar toch vervelend. :@ Kenteken en auto zijn bekend van de schuldige. Net de Politie gebeld. Die nemen het nogal serieus op en komen zo langs. (Y) Ben echt zwaar verrast :p
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Altijd netjes dat doorrijden ...owee als het hun zelf overkomt
Miekje16V

T was nog een Mercedes E200 CDI ook :p
Tom
Moderator
Car: MB

die rijden nogal vaak met blauwe platen :smile:
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Nou als je het kenteken weet, dan kan je ook zo achter de rest komen :D 8)
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Miekje16V

Ja I know, en de Politie ook. Die gaan die man opsporen. Ik heb aangegeven niet per sé aangifte van doorrijden na een ongeval te willen doen. Mits die man normaal contact met mij opneemt om de schade af te handelen uiteraard. Het blijkt om een nogal oude man te gaan (volgens de getuigen). Misschien heeft ie wel niet eens gezien dat hij wel degelijk schade heeft gemaakt. Dus dan vind ik aangifte voor een misdrijf een beetje ver gaan. Of ben ik nu te schappelijk?

Wouter... jij weet toch alles van verzekeren? Mijn auto is al eens economisch total loss verklaard wegens hagelschade. Betekent dit dat ik deze schade dan niet vergoed krijg of toch wel?
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Ze kijken wat de dagwaarde is van je auto voor en na de schade, het verschil krijg je.
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Helemaal kaalplukken die gozer! Ik zou er echt maling aan hebben wie het was :smile: Hj is toch verzekerd?
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

iemand die niet meer merkt/ziet/voelt dat hij of zij schade rijdt, moeten ze het rijbewijs ontnemen, dan ben je in mijn ogen een gevaar op de weg

succes met de afhandeling (Y)
Miekje16V

Dank je! Dat ben ik met je eens Paul! Maar deze man schijnt wel uitgestapt te zijn, van een meter of 4 te hebben gekeken naar mijn auto en toen weer weggereden te zijn. Als je een beetje slechte ogen hebt, zou je de deuk niet eens zien :lol:

Maar wel frappant dat de Politie hiervoor komt. Ik belde eigenlijk alleen maar om te vragen wat ik hiermee moest en om evt. te kunnen achterhalen wie die man is. Had ik achteraf gezien misschien ook meteen via de verzekering kunnen doen. (0)
Xabre
Car: 19 16V

Straks staat 't leger voor je deur.
Trust me. I know what I'm doing.
Miekje16V

Wouter de Wit schreef:Ze kijken wat de dagwaarde is van je auto voor en na de schade, het verschil krijg je.
eh... en als de auto voor deze schade al onder de hagelschade zat, wordt dat meegenomen in het verhaal?

Heb trouwens net de veroorzaker aan de lijn gehad. Die had niet gezien dat hij schade had veroorzaakt en bood zijn excuses aan. Hij gaat het nu via de verzekering verder afhandelen. :)
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Ja natuurlijk, ze kijken toch wat de dagwaarde van de auto is?

Misschien is de tegenpartij zo handig om geen expert te sturen als de schade meevalt, dan willen ze alleen een offerte. Misschien kan je er dan nog eens leuk uitkomen.
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

en? al nieuws?
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Miekje16V

Nee geen nieuws, ik wacht op bericht van de verzekering van de tegenpartij. Maar ik heb er vertrouwen in dat het goed komt. T zal me weinig opleveren vrees ik maar goed.
timtuimel
Contacteer:

Lang lever rechtsbijstand, heb al 3 X schade gehad wat niet mijn schuld was, werd allemaal super geregeld joh. ik moest alleen het schade formulier ingevuld opsturen (Y) zij regelen alles tot het geld op je rekening staat :D.

maar hoop dat je er een leuk zakcentje uit slaat (Y)
Cars: Renault5 GTE -90, Renault Megane 1.6e (5drs) Fiat Punto Sporting -96
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Rechtsbijstand, ongeschoolde sukkels. Die heb ik niet nodig
timtuimel
Contacteer:

ik vind het super handig hoor. die regelen alles voor je (Y)
staat op mijn moeders naam, iedereen op hetzelfde adres kan daar dan gebruik van maken.
Cars: Renault5 GTE -90, Renault Megane 1.6e (5drs) Fiat Punto Sporting -96
Miekje16V

Nou wie weet heb ik mijn rechtsbijstandjongens nog wel nodig want ik heb tot op heden nog niets van de verzekering van de tegenpartij gehoord. Of zou ik soms zelf het schadeformulier eerst moeten invullen? Volgens de man die de schade heeft veroorzaakt zou er contact met mij worden opgenomen...
tutuur
Clubsponsor

Heb je zelf wel een deel van het schadeformulier? :(
Okkie

tutuur schreef:Heb je zelf wel een deel van het schadeformulier? :(
lijkt me volgens mij niet mogelijk sinds de persoon in eerste instantie is door gereden,,, en volgensmij hebben ze elkaar nog niet in het echt ontmoet alleen telefonisch..

* overigens lijkt het mij wel verstandig om een schade formulier op te maken voor je zelf, aangeven dat je buurman getuigen is dan kan je via je verzekering er achter heen gaan.. dat is voor mij toen ook gedaan en heeft me een hoop tijd gescheeld!

groetjes peter
T*mmy

Een schadeformulier kun je altijd eenzijdig invullen. Het waarborgfonds vraagt ook om een schadeformulier, en dat gaat zelfs specifiek over schades waarvan de tegenpartij onbekend is. Zowieso wilt de verzekering dat waarschijnlijk hebben. Ik zou verder nog heel eventjes wachten, vaak duurt het wel eventjes voor je door de hele administratieve molen heen bent.
Pug205GTi
Contacteer:

Miekje,

Ik heb laatst ook schade gehad en een flinke ook. Hele voorkant in mekaar. Ik heb ook de rechtsbijstand ingeschakeld. Hoefde alleen het schadeformulier op te sturen en de rest regelen zij. Je kan vragen aan de man om ergens af te spreken en samen het formulier in te vullen, maar je kan inderdaad zelf ook gewoon invullen en je buurman als getuige invullen. Ik had ook een getuige en dan weet je gewoon zeker dat je het geld krijgt, ze hadden mijn getuige namelijk opgebeld en verhaal gehaald. Dan sta je echt supersterk en dan weet je zeker dat je 100% je geld krijgt.

Ik wens je veel succes met de afhandeling.
Miekje16V

Beste Renault liefhebbers.... De tijd om afscheid te nemen van mijn Cliotje genaamd CliTT, is aangekomen. :(

Heb hem vandaag weggebracht voor de keuring maar te horen gekregen dat de volgende zaken aangepakt moeten worden:
- Achterdemper uitlaat lek waardoor Lambda waarde te hoog is (is afkeur)
- Sinds vandaag krijg ik ineens mijn kofferbak niet meer open (slot kapot?) (en dat is afkeur)
- Remschijf linksachter heeft roestvorming en is met 6mm dikte te dun (7mm is minimum).
- Stuurhuishoes links is defect
- Stuurhuis kogel heeft speling (nog geen afkeur en je merkt er met rijden niets van)
- Dorpel rechts achter wordt slecht (is ook nog geen afkeur)

Ik vind de auto het niet meer waard om deze gebreken te laten herstellen. Vandaar dat ie weg mag... iemand interesse? Een evt. koper wil ik de volgende dingen ook niet onthouden:
De Clio heeft twee jaar geleden hagelschade opgelopen die ik niet heb laten herstellen. Daarnaast heeft er in februari 2009 iemand een deuk gereden in het scherm links achter.; ook deze zit er nog in. De auto is uiteraard oud en heeft een hoge km stand en dus de nodige gebruikssporen en plekjes. Gevalletje loop of sloop dus ;)

Maar: rijden doet ie en ik heb er met plezier mijn kilometers in gemaakt. Het is een heerlijk scheurbakkie die ik ontzettend ga missen!

Iemand nog een leuke auto voor mij te koop? Budget = laag :smile:
Tom
Moderator
Car: MB

Maak een te koop ad zou ik zeggen...... :D
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

*bellen gaat* ;)
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Plaats reactie