emil even voorstellen, GT Turbo

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
emil

hallo ik ben emil en woon in zeewolde ik heb een jaar terug een wit parelmoer 5 gt turbo gekocht om op te knapen maar dat werd slopen heb later een goed chassie gekocht 24-ds-xt en ben die nu aan het op bouwen met de spullen van de witte. ik ben twee jaar terug met een maatje van mij uit duitslandt naar sint-truiden belgie geweest in zijn 5 gt turbo en ben toen verkocht aan de 5 gt turbo. en wou er ook een .ik heb ook nog 5 gtx voor naar mijn werk ik werk als auto en industrie spuiter ook in zeewolde jullie kennen later mijn project wel volgen met fotos bij projecten ik zal daar ook wat fotos van andere renaultjes bij doen die ik gespoten heb voor jongens uit duitslandt met vriendelijke grt emil
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Welkom op het forum Emil!

Weet je toevallig het kenteken van je eerste GT nog?! Ben benieuwd of deze al in het register staat... De 24-DS-XT hadden we nog niet.

Hou ons op de hoogte met je vorderingen! :foto:
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
oldskool

Hheeeee Emil welkom hier .
Eindelyk de weg naar het forum gevonden .
Ja belgie was leuk . (Y)
Zal onze Jorg binnekort maar weer eens bellen , hy moet toch naar de openingsmeeting komen met wat vrienden.
ARNO16V
Contacteer:

Welkom bij de RTC! Hoever ben je al gevorderd met je projekt? :p
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
mark 5t
Contacteer:

welkom
leuk weer een gt project!
emil

kenteken wite hn-gd-72 .
Plaats reactie