emil even voorstellen, GT Turbo
hallo ik ben emil en woon in zeewolde ik heb een jaar terug een wit parelmoer 5 gt turbo gekocht om op te knapen maar dat werd slopen heb later een goed chassie gekocht 24-ds-xt en ben die nu aan het op bouwen met de spullen van de witte. ik ben twee jaar terug met een maatje van mij uit duitslandt naar sint-truiden belgie geweest in zijn 5 gt turbo en ben toen verkocht aan de 5 gt turbo. en wou er ook een .ik heb ook nog 5 gtx voor naar mijn werk ik werk als auto en industrie spuiter ook in zeewolde jullie kennen later mijn project wel volgen met fotos bij projecten ik zal daar ook wat fotos van andere renaultjes bij doen die ik gespoten heb voor jongens uit duitslandt met vriendelijke grt emil
Welkom op het forum Emil!
Weet je toevallig het kenteken van je eerste GT nog?! Ben benieuwd of deze al in het register staat... De 24-DS-XT hadden we nog niet.
Hou ons op de hoogte met je vorderingen!
Weet je toevallig het kenteken van je eerste GT nog?! Ben benieuwd of deze al in het register staat... De 24-DS-XT hadden we nog niet.
Hou ons op de hoogte met je vorderingen!

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Welkom bij de RTC! Hoever ben je al gevorderd met je projekt? 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
welkom
leuk weer een gt project!
leuk weer een gt project!