GTT project Paz. VERKOCHT!!
ah ok, dat dacht ik even naar aanleiding van de reactie van Florus op de ex grijs kenteken vraag-PAZ- schreef:Als ik iets niet wil, dan zijn het wel die polyester ramen![]()
Wat erin gaat komen zijn gewoon die ramen zoals op de foto van de witte 5 hier boven. Deze week eens effe langs de sloop rijden, of heeft iemand nog wat liggen?

als je die rubbers moet vervangen, moet je de plastic binnenbekleding rond je ruit ook weghalen, en dat is best vervelend (scheurt gauw)
5GTT & clio II 1.6 16v
Na lang nadenken toch besloten om de gtt te verkopen, heb er sinds begin dit jaar niet meer dan 100m mee gereden.
Vind het zonde om hem in een hoekje te laten staan dus mag hij weg.
Advertentie volgt nog.
Advertentie volgt nog.
R5GTT. Drive it like you stole it
Ik neem aan dat je hier goed over nagedacht heb Paz?!
Wat je verkoopt ben je kwijt hé...
In 2010 gewoon weer eens naar een meeting en toertocht komen en je denkt er weer heel anders over...
Wat je verkoopt ben je kwijt hé...

In 2010 gewoon weer eens naar een meeting en toertocht komen en je denkt er weer heel anders over...

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
gozer wat doe je nou-PAZ- schreef:Na lang nadenken toch besloten om de gtt te verkopen, heb er sinds begin dit jaar niet meer dan 100m mee gereden.
Advertentie volgt nog.

Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
-
gewoon verkopen dat hok!
en dan een echte auto kopen!

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Verborgen agenda
jij had toch nog interesse in die rode cas????? , ik had m net verkocht ...ik weet wel wie deze gtt op gaat halen!

jij had toch nog interesse in die rode cas????? , ik had m net verkocht ...ik weet wel wie deze gtt op gaat halen!
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
-
Nee, hoef die rommel niet meer
ole ole ole, het is mijn grote wens, iedereen aan de benz!

Heb er idd wel al aardig wat over nagedacht, natuurlijk zal ik hem wel missen. maar zoals ie er nu bij staat doe ik er ook niet veel mee. En om nu een auto te houden voor die 1 of 2 toertochten per jaar. Meetings vind ik toch niet zo bijzonder, dat ding is gemaakt om te rijden en niet om stil te staan.Chris schreef:Ik neem aan dat je hier goed over nagedacht heb Paz?!
Wat je verkoopt ben je kwijt hé...![]()
Hij gaat ook alleen weg als ik er een goede prijs voor krijg, anders blijft hij gewoon staan.
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Wacht maar tot ie terug is uit Australië-jo- schreef:een bepaald persoon zou nu roepen: 500 !

Denk ik ook wel, de prijs lijkt me ook meer dan redelijk.Hessel schreef:hij heeft daar ook internet, maar goed, het is een mooie vijf die raak je wel kwijt PAz
De meeste die ook al eens een gtt opgebouwd hebben weten wel wat het kost om hem in goede staat te krijgen en dat er een berg geld in de motor moet voor je betrouwbaar meer dan 150pk aan de wielen draait.
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Zonde kerel!
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
zou wel wat zijnLex schreef:Ik zeg mooie kans voor Ray om hem terug te kopen

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
heb nog wel een C220 cdi te koop voor je uit 99canonballman schreef:Nee, hoef die rommel niet meer![]()
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Contacteer:
OT
501 eurow
501 eurow
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Car: R19.R
Das toch zo'n taxi 

Ronald1916V schreef:Wacht maar tot ie terug is uit Australië-jo- schreef:een bepaald persoon zou nu roepen: 500 !
Hoho ik lees heus nog wel eens mee, of het nu onderkoffer of boven de koffer isHessel schreef:hij heeft daar ook internet, maar goed, het is een mooie vijf die raak je wel kwijt PAz

En nee ik heb al een camperbak, ik hoef er niet nog 1

De gtt is vertrokken richting limburg, de nieuwe eigenaar zal zich hier ook nog wel melden denk ik. Aan de ene kant toch wel jammer dat ie weg is maar aan de andere kant kan ie beter naar iemand gaan die er mee rijd dan dat ie hier in een hoekje staat.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Neem de onderdelen mee naar deopeningsmeeting, raak je wel wat kwijt denk ik 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi