Kan me nooit vinden in die zitpositie commentaar, zal wel komen omdat ik meestal best wel rechtop zit.
Hangen is voor ander volk.....
Klopt, vooral de eerste meters is het niet normaal.dentist schreef:Nu met de sneeuw is een niet gestrooide weg niet veilig![]()
Heerlijk die handrem bochtjes en 180's...
Andere vraag:
Sinds de kou bonkt de vering echt enorm op een niet-asfalt weg. Zijn er meer mensen die daar bij de RS last van hebben. Het lijkt vooral van de voorveren te komen...
Scheel net geen centimeterArno17 schreef:Klopt, vooral de eerste meters is het niet normaal.dentist schreef:Nu met de sneeuw is een niet gestrooide weg niet veilig![]()
Andere vraag:
Sinds de kou bonkt de vering echt enorm op een niet-asfalt weg. Zijn er meer mensen die daar bij de RS last van hebben. Het lijkt vooral van de voorveren te komen...
Ik denk dat het meer een bandenkwestie is.
De Clio had dit ook maar minder, bandjes waren dan ook tikkie hoger.
45 ipv 40
Gebonk op de veren is niet alleen op de RS hoor, op mijn authentique 60pk hoor je het ook met dit koude weer.dentist schreef:Nu met de sneeuw is een niet gestrooide weg niet veilig![]()
Andere vraag:
Ik denk dat het anders flink is terug te voeren op de 195/40 17 bandjes, ze lijken wel knalhard de eerste paar 100 meter.Karlok schreef:Gebonk op de veren is niet alleen op de RS hoor, op mijn authentique 60pk hoor je het ook met dit koude weer.dentist schreef:Nu met de sneeuw is een niet gestrooide weg niet veilig![]()
Andere vraag:
tuurlijk, de banden zijn altijd knijterhard de eerste paar honderd meter... als je 677meter rijdt verliezen ze 0,4 bar lucht. zodra de auto 64minuten stil staat komt dit er weer bij inArno17 schreef:Ik denk dat het anders flink is terug te voeren op de 195/40 17 bandjes, ze lijken wel knalhard de eerste paar 100 meter.Karlok schreef:Gebonk op de veren is niet alleen op de RS hoor, op mijn authentique 60pk hoor je het ook met dit koude weer.dentist schreef:Nu met de sneeuw is een niet gestrooide weg niet veilig![]()
Andere vraag:
Zit bijna te stuiteren als ik hier de straat uit rijdt
Martijn Kool schreef:tuurlijk, de banden zijn altijd knijterhard de eerste paar honderd meter... als je 677meter rijdt verliezen ze 0,4 bar lucht. zodra de auto 64minuten stil staat komt dit er weer bij inArno17 schreef:Ik denk dat het anders flink is terug te voeren op de 195/40 17 bandjes, ze lijken wel knalhard de eerste paar 100 meter.Karlok schreef:Gebonk op de veren is niet alleen op de RS hoor, op mijn authentique 60pk hoor je het ook met dit koude weer.dentist schreef:Nu met de sneeuw is een niet gestrooide weg niet veilig![]()
Andere vraag:
Zit bijna te stuiteren als ik hier de straat uit rijdt
lol
Voor deze actie is mijn RS ook terug geweest. (wielbouten moeten overigens nog steeds vervangen wordenMike (spitsoor) schreef:Vandaag met de RS bij de garage geweest. Zijn 2 terugroepacties uitgevoerd
namelijk de bestuurdersstoel vergrendeling en de wielbouten en bouten van de remklauwen zijn vervangen. Hoop dat ie niet nog meer van dit soort dingetjes gaat krijgen. vandaag de hele dag moeten behelpen met een twingo II 1.2 16V dat is echt wel traag ineens![]()
Nou, mijn wiel kwam amper los bij het vervangen van de bandjes, zal dus wel loslopen.Rontwingo schreef:Voor deze actie is mijn RS ook terug geweest. (wielbouten moeten overigens nog steeds vervangen wordenMike (spitsoor) schreef:Vandaag met de RS bij de garage geweest. Zijn 2 terugroepacties uitgevoerd
namelijk de bestuurdersstoel vergrendeling en de wielbouten en bouten van de remklauwen zijn vervangen. Hoop dat ie niet nog meer van dit soort dingetjes gaat krijgen. vandaag de hele dag moeten behelpen met een twingo II 1.2 16V dat is echt wel traag ineens![]()
)
Vandaag weer een brief in de bus gekregen. Er zou weer iets met de wielbouten zijn. Er kan een anticorrosiemiddel bij de wielbouten bevinden.
Nou weet ik niet of dit om hetzelfde gaat, maar er staat zelfs bij dat als je er mee doorrijdt dat je wiel los kan komen. Toch maar even snel na laten kijken!
Ik ben ook grappig....tutuur schreef:hoop ik niet voor jeArno17 schreef:Nou, mijn wiel kwam amper los bij het vervangen van de bandjes, zal dus wel loslopen.![]()
snap wat je bedoeld hoor maar staat er nogal grappig
Ik heb vandaag ook die 2e brief binnen gekregen.Rontwingo schreef:Voor deze actie is mijn RS ook terug geweest. (wielbouten moeten overigens nog steeds vervangen wordenMike (spitsoor) schreef:Vandaag met de RS bij de garage geweest. Zijn 2 terugroepacties uitgevoerd
)
Vandaag weer een brief in de bus gekregen. Er zou weer iets met de wielbouten zijn. Er kan een anticorrosiemiddel bij de wielbouten bevinden.
Nou weet ik niet of dit om hetzelfde gaat, maar er staat zelfs bij dat als je er mee doorrijdt dat je wiel los kan komen. Toch maar even snel na laten kijken!
Gewoon rustiger schakelen is het devies.dentist schreef:Vandaag weer gehad:
Tandenpoetsen van 1 naar 2 bij vol accelereren. Weet zeker dat ik het koppelingspedaal volledig indruk en dan schakel. Dit alles natuurlijk zo snel mogelijk, maar dan heb ik vaker dat de bak niet goed ontkoppelt. Hij knarst dan aardig...
Zijn er meerdere met dit probleem?
Eens, de Sport........is om het snel en goed te doen.Tom schreef:die dubbele koppeling bakken is leuk voor even, maar zelf schakelen is vaak toch leuker.