Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Tim schreef:Hehehe, de animo is er wel maar omdat niemand wat zegt gebeurd er niks
Maar een keer dom zuipen en feesten moet wel animo voor zijn toch? Of zijn jullie ECHT zo oud geworden, van Rob snap ik het wel, die krijgt morgen een hoed op z'n verjaardag
Buiten staan bij de Maccie is te koud nu. Stappen in Nijmegen is een goed plan ja. . Vrijdagavonden zijn vaak goede avonden .
Robke schreef:Da's geen hoed man, da's een boerenlullen pet. Dat is meer wat voor jou, Tim.
Ik neem alleen maar genoegen met een mooie jagershoed.
Een boerenpet voor een boerenlul. Klopt
Ik zal eens kijken of ik nog met foute muts online sta
Johan schreef:
Tim schreef:Hehehe, de animo is er wel maar omdat niemand wat zegt gebeurd er niks
Maar een keer dom zuipen en feesten moet wel animo voor zijn toch? Of zijn jullie ECHT zo oud geworden, van Rob snap ik het wel, die krijgt morgen een hoed op z'n verjaardag
Buiten staan bij de Maccie is te koud nu. Stappen in Nijmegen is een goed plan ja. . Vrijdagavonden zijn vaak goede avonden .
Kijk, daar is de eerste serieuze reactie al! Ik zeg, doen!
Robke schreef:Da's geen hoed man, da's een boerenlullen pet. Dat is meer wat voor jou, Tim.
Ik neem alleen maar genoegen met een mooie jagershoed.
Een boerenpet voor een boerenlul. Klopt
Ik zal eens kijken of ik nog met foute muts online sta
Johan schreef:
Kijk, daar is de eerste serieuze reactie al! Ik zeg, doen!
Ik heb een appartement in Nijmegen gekocht
Ik hoop dat ik er 1 februari in kan, maar dat ligt er aan of de bank een beetje meewerkt en de papierwinkel snel wordt afgerond
rond half 1 een bult smsjes verzonden, om half3 was die nog bezig met opnieuw proberen te verzenden rond 2u begonnen de eerste smsjes binnen te druppelen bij mij