Ik las dat je ook aant klooien bent geweest met de sluitvorm van de koplampen en knipperlichten. Hoe heb je het zo netjes mogelijk gekregen? Nog aanpassingen gedaan? Ik zit ook zo te hoeren hiermee, dikke kier tussen zijscherm en knippers

Merijn schreef:Ik denk trouwens dat ik de wielkasten wel zwart ga maken. Dat scheelt wel veel, denk ik.![]()
Op een gegeven moment moet je ermee leren leven...Mrtn schreef:Hey Merijn, ik vind 'm erg stoer geworden!
Ik las dat je ook aant klooien bent geweest met de sluitvorm van de koplampen en knipperlichten. Hoe heb je het zo netjes mogelijk gekregen? Nog aanpassingen gedaan? Ik zit ook zo te hoeren hiermee, dikke kier tussen zijscherm en knippersterwijl alle carroseriematen kloppen en alles schadevrij is....
De grootste ruimte heb ik tussen de uitsparing van het zijscherm en het knipperlicht. De koplamp valt netjes onder het zijscherm in de bocht, dus van boven zit ie best netjes. Druk je knipperlicht erin met de pennetjes in de koplamp, kiert ie tussen het zijscherm. Daarnaast staat de motorkap te hoog aan de voorkant, steekt ie boven de zijschermen uit. Dit is niet zo lastig, want de gaten van de motorkapophanging zijn te vergroten...Merijn schreef: Op een gegeven moment moet je ermee leren leven...Ik kan, alsje wilt, wel een aantal foto's maken van de huidige pasvorm, dan zul je zien dat het verre van netjes in elkaar past. Maar ik heb op de openingsmeeting alle 5jes even staan te bekijken en ze hebben deze gaten en kieren allemaal! Dus het hoort blijkbaar zo... Als het allemaal in elkaar zit, dan valt het ook ineens niet meer zo op.
Waar zitten bij jou de grootste kieren?
Maar hoe zit dat dan? Tis allemaal productie/stanswerk, dus d'r zou geen verschil in mogen zitten. Het voorkantje dat ik erop heb gezet is schadevrij en volgens juiste maatvoeringWillem-Jan schreef:Bij mijn GTT stond ook alles scheef, maar bij de TR die ik laatst had zat het helemaal super. Helemaal recht en zonder kieren. Het is dus blijkbaar wel mogelijk.
Heb je daar een foto van? Als dat zo is, dan moet het bijna wel in de pasvorm van originele GTT onderdelen zitten, want die zijn wel degelijk anders dan die van bijvoorbeeld een TR.Willem-Jan schreef:Bij mijn GTT stond ook alles scheef, maar bij de TR die ik laatst had zat het helemaal super. Helemaal recht en zonder kieren. Het is dus blijkbaar wel mogelijk.
Die benzine komt toch echt uit de carb ...mark 5t schreef:jongens gooi die rubber membraam dumpvalves nu toch een massaal allemaal weg!![]()
dubbelle zuiger van Forge en alle problemen de wereld uit ook voor de injectie fanaten!![]()