ps, neem aan dat het filter ook los kan draaien terwijl het olie er nog in zit? of stroomt het er dan als een dolle uit

ben dus via onder gegaanHaas schreef:via je rechter koplamp
nieuwe?Haas schreef:loel... toch vaak zat voorgedaan
Als het gitzwart is, is het oude olie, althans, je hebt er toch nieuwe olie ingedaan ?![]()
heb ff gekeken via rechterkoplamp, is idd stuk beterHaas schreef:nog gelukt met dat filter?
Die riem... eitje
hoezo aarde warmt op, heb ja al naar buiten gekeken?!Abel schreef:pff de top in kopenhagen flopt, en jij gaat meteen meer vervuilen?
boef
ik wou kijken of het toch niet aan de langere bouten lag, omdat ik bij de 17" nog niet de nieuwe remschijven achter had (en ook geen gekraak). Wat ik alleen niet snap is dat ik deze keer de voorwielen achter heb gelegd en achter voor. Het ligt dus niet aan 1 specifieke velg. Weet jij nog wanneer ik jou ivm de clio 2 van de loods terug heb gereden? Toen zat die trilling in de rem, maar weet niet meer of dat na of voor de schijf wissel was.Haas schreef:als het wel is bij deze velgen en niet bij je winterwielen zit het daar dus in
Kortom, zet het eens terug en kijk dan? Dat knoepen heeft je vorige keer een set schijven gekost, dus ik zou er niet te lang mee doorrijden
(Waarom gebruik je bij de 17" langere bouten en bij de 16" niet eigenlijk? ET Waarde en velgbreedte is toch tzelfde gebleven?)