oh ja heb je verschuur al gemailt:
http://www.equipeverschuur.nl/
Patrick.B schreef:heb ze nog niet betaald maar hetzelfde als die van jou
oh ja heb je verschuur al gemailt:
http://www.equipeverschuur.nl/
Zeker nietHaas schreef:Pat, was jij maandag in nijmegen?
dat is een super idee. Bijna net zo simpel als een paperclip.Christiaan schreef:Die beugel om je einddemper kan je gewoon loshalen zo te zien.
Die draai je tegen de klok in zodat de ophangbeugel omlaag gaat. En de uitlaat dus hoger komt.
Bij mijn stealth werkte dat iig prima
Dit is 1 hele grote reden waarom ik het nog niet ga doen. Misschien wel nooit. Alles is bij elkaar op gerekend en alleen al aan wegenbelasting daar kan ik nu 2 clio's voor rijden.Adinsx schreef: Overigens wel begrijpelijk Patrick. Ik kijk ook al tijden naar een Mégane RS R27. Maar als je dan gaat kijken hoeveel zwaarder dat ding is, hoeveel de verzekering weer meer gaat kosten.
Dan is de Clio toch wel een erg fijn en lichtvoetig bakkie hè![]()
Als ik jou was deed ik 'm toch wegGenoeg animo voor mijn RS. Had zelf een serieuze kijker van hier op het forum. Echter heb ik de verkoop afgekapt. Heb even wat keuzes moeten maken.
op zich leuk maar dan moet het echt voor een appel en eiRonald1916V schreef:Leuke autoideaal zo'n Clio voor er bij, heb er zelf ook al 1tje een jaar of 2 maar vond 'm gewoon te klein voor m'n 1.90
![]()
Ik heb nog wel een setje veerpoten met -40 verlagingsveren voor een Clio 1.4 liggen, niet verschrikkelijk laag maar wel net even dat kleine beetje
Weet niet wat een appel en een ei kost daar aan die kant van het land maar doe maar een bod over PMPatrick.B schreef:op zich leuk maar dan moet het echt voor een appel en eiRonald1916V schreef:Leuke autoideaal zo'n Clio voor er bij, heb er zelf ook al 1tje een jaar of 2 maar vond 'm gewoon te klein voor m'n 1.90
![]()
Ik heb nog wel een setje veerpoten met -40 verlagingsveren voor een Clio 1.4 liggen, niet verschrikkelijk laag maar wel net even dat kleine beetje![]()
In principe doe ik nix aan die auto