Kent iemand deze?

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
Pascal-X
Contacteer:

Ik ben van een tijdje fiat weer zeer waarschijnlijk terug.
Ben namelijk in onderhandeling over een Phase I RS.

Nu wilde ik graag weten of iemand deze auto kent?
http://link.marktplaats.nl/298272816

Ik weet dat die namelijk iets van schade heeft gehad maar zo te zien maar iets heel kleins, maar toch wilde ik weten of iemand mij meer kon vertellen over deze auto.

Waren eigenlijk 2 kleine dingetjes die mij opvielen en dat was de gaspedaal best stroef ging (normaal bij rs?) en dat als ik remde ging het lampje op dashboard aan van mistlicht achter.

ps. als dit in het verkeerde gedeelte staat, mijn excuses dan want ik wist niet waar ik dit het beste kon plaatsen
Rick16v
Contacteer:

Ik ken de auto in ieder geval niet, wel vind ik het een beetje smaakloos, zo'n halfords wrc stuurhoes, omdat je stuur vernaggeld is.

(ik bedoel dus te zeggen: als je graag in zo'n auto rijdt (de huidige eigenaar dus) is er vast wel een betere/mooiere oplossing.

[edit] ik besef me net dat de wagen bij een garage staat.. gewoon goed vragen en zelf kijken <--- echt doen hoor, krijg je geen spijt van ^^
Pascal-X
Contacteer:

ben er vandaag al geweest en hij zag er opzich heel netjes uit en vooral het interieur, behalve het stuur dan.

De puntjes die ik opnoemde waren eigenlijk de enige, behalve het feit dat de mistlampen beiden kapot waren.
Ronald1916V
Car: Renault 19 2.0 16V

Dat van dat mistlamp indicatorlampje heeft te maken met een slechte massa van je achterlicht, de stekkers rotten wel eens wat weg en daardoor loopt de massa e.d. alle kanten op waardoor zulke storingen komen.

De RS ken ik zelf verder niet :)

Gewoon gaan kijken als je het er voor over hebt, foto's zeggen zoooo weinig.
Pascal-X
Contacteer:

ja heb er vandaag ingereden en zijn laagste prijs was 4600 en dat vond ik teveel, dus ben toen weg gegaan.

Even later op de avond heb ik hem opgebeld dat mijn uiterste bod 4300 was. Hij zou contact opnemen met een eerdere potentiële klant en dan zou hij mij morgen voor de middag terug bellen.

Dus misschien ben ik voor 4300 wel een nieuwe RS eigenaar :worship:

Eerste wat gebeurt zijn donkere koplampen aangezien de kerstman toch binnenkort langskomt, geen angeleyes of devil eyes. Gewoon de zwarte koplampen vind ik het mooist :grin:
Plaats reactie