wilco blue schreef:
ik schaam me dood wegens een zeer late reactie.
wegens tijd gebrek heb ik alles laten slepen .
ben daarom ook zeer blij dat pat. dit allemaal super heeft geregeld .
zonder hem waren we al niet zover gekomen .
heb zeer veel zin in alles en respect dat ieder zo goed reageerd.
hoop dat dit een nieuwe opstap zal zijn voor tnm .
deze week gaat er ook eens een project topic gemaakt worden van de gtt van moi .
man wat lig ik weer lekker achter de feiten aan te hobbelen .
ps richting pat ik ben niet kwaad dit is gewoon mijn typ gedrag

Heyyyyyy kameraad,....boos op jouw kerel 8)Man van zijn leven niet, ik heb het allemaal gedaan om jouw te ontlasten

je verontschuldigd je maar jullie hebben beiden ook heel wat te verzetten met het huisje enzo.
Als iemand het druk heeft op het moment dan zijn jullie het wel.
Maar ik vond het fijn om het te mogen regelen, en laat ik het zo zeggen dat ik het fijn vond dat het mocht van je
Ja wat een gewurm, het is gewoon de bedoeling dat we met hulp van elkaar iets kunnen regelen dat we ook samen iets kunnen doen, dus kan de een iets doen voor de ander.....bla die bla die bla.
Het wordt een leuke avond, en iets wat zeker heel leuk is dat bij velen de partner ook van de partij is.Dat is iets wat het juist zo bijzonder maakt
En ja hopelijk is dit een nieuwe aanzet voor een nieuw tijdperk tnm waar we op een leuke en volwassen manier weer iets kunnen bespreken waar we ook met velen op kunnen beantwoorden.Of zoiets hahaha
Zelf blijf ik erbij dat we niet iedere week iets moeten af spreken,...ik ben zelf al eens in Den Haag geweest bij een oldtimer meeting die 1 keer in de maand wordt gehouden.Dit is al jaren zo en ik denk juist dat niet te vaak afspreken de kracht is om iets leuk te blijven vinden en om het te blijven doen.
ook heb je dan weer iets te vertellen en val je niet in herhaling wat je wel vaker hebt als je elkaar weer te vaak doet zien.
Maar mensen,... we gaan eerst een leuke avond tegemoet en de rest volgt vanzelf....maar het moet een punt zijn waar we van tevoren over gedacht moeten hebben vindt ik.
Mijn mening over het tnm:
Het vast stellen van data
Dan weet men waneer het is,....is het belangrijk genoeg voor je dan hou je er vanzelf rekening mee.
Men weet wanneer het is en kan zo ook zelf bepalen van ga ik nu of ga ik de volgende keer,...wat bedoel ik daarmee.Nou gewoon heel simpel, door een aantal data vast te stellen drijf je de eventuele opkomst op waardoor mensen die van ver komen niet direct voor een lege parkeerplaats komen te staan.
Ook een eerder aangehaald punt is dat je dan ernaar toe kan leven, je wat te vertellen hebt etc etc. Dan blijft het leuk en gezellig, maar vooral voor de rustige mensen die als een kalmer bestaan hebben is het inplannen wat makkelijker.
Het is een feit dat we allemaal een jaartje ouder zijn en ook eenn bestaan hebben waar we rekening moeten houden met een partner en ook kinderen.
Maar ook mensen zonder kinderen die werken hebben een bestaan wat druk genoeg is waar een planning noodzakelijk is.
Dus kort gezed,... mensen hebben we interesse om nog samen te komen bij de geuselt of ergens anders dan moeten we daar ook over praten.
Gewoon afspraken maken en knopen door hakken, ik wil best namens jullie de kar trekken wat het stellen van data enzo betreft.Verder kunnen we wel zien hoe het zou kunnen lopen.
Ook had iemand al een hele goeie tip om weer iets samen te gaan doen....
"KARTEN" Dames en heren doe gewoon gezellig allemaal mee en dat zou de eerst volgende samenkomst kunnen betekenen mocht het zijn dat er mensen zijn die dit leuk lijkt.
Hebben jullie daar oor naar dan hoor ik dat graag als we het etentje hebben.
Het idee is afkomstig van Marcel Jacobs en daar willen wij ook iets mee gaan doen.
Denk er eens over en hopelijk komt er dan weer iets nieuws uit om gezamelijk te gaan doen.
Voor nu een fijne avond en Wilco ik heb het idee dat jouw idee een succes is geworden

5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87