Thursday Nightmeeting Maastricht

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
Patrick

voske schreef:respect voor patrick :worship:
Respect voor mij?

Spreek en zeg me waarvoor :)

Is idd een kleur van porsche :wink:
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Patrick

Tot nu toe gaan mee:

- Wilco en Yvonne.
- Patrick en Veronique.
- Johan.
- Patrick en Samantha.
- Rob en Judith.
- Marcel.
- Jos en Monique
- Marcel en Vivianne
- Mistery guest met mistery girlfriend

Moeten even kijken dat we een reservering gaan doen, komende week dan gaan we even kijken dat we dat regelen.
Daarna maken we locatie bekend en hopelijk komt er niets tussen zodat we allemaal kunnen gaan :)

Maar het wordt allemaal leuk, heb een aantal mensen zo gesproken en die hebben er ook echt zin in.

Mensen nog een fijn weekend en tot schnellll :bye:
Patrick L.

jaaa, tot schnell hè! :p
oldskool

als ik zo kyk wie ergaan komen kan het nog leuk worden .
ik zie verschillende dubbele namen dus reageren er meerdere mensen als je iemand roept . :p
Johan Hogervorst
Contacteer:

Allemaal een sticker op de trui met de nickname, dan komt het helemaal goed. :D

Maar ik heb er zin in, valt me alleen op dat er zoveel stelletjes zijn hee. :beer:
Patrick

Ja Oldscool we doen wel ons best om een leuke groep bij elkaar te krijgen :)

Ik denk dat dat met die dubbele namen wel goed komt, hè Patrick... ehhh en eehhh Marcel hahaha ... gelukkig maar dat er niet meer mensen Wilco heten :klop:

Nee maar zonder dollen,....ehh Joopie btw dat ligt aan je eigen :) gewoon zorgen voor een partner.

Het gaat leuk worden,..we moeten alleen nog even langs voor te reseveren.....morgen bellen en dan komt alles goed :wink:

Halleluya :lol:
Patrick

Vandaag is er gereserveerd bij de griek,...we hebben rekening gehouden met 18 personen mochtet er nog mensen bij komen.

Ik had graag van jullie ieder afzonderlijk een gsm nummer (als jullie dat willen geven) zodat ik even kan kort sluiten en ook even een aantal dagen voorheen een herinnering kan sturen.

Ik hoop ook dat jullie allemaal komen, dat maakt het gewoon leuk als we er met de meesten kunnen zijn.

Dus doe me alsjeblieft een plezier en stuur even je tel nummer per pm en dan kom alles goed :)

Hopelijk ook wat meer posts hier dalijk als we een leuke avond hebben gehad :wink:
Patrick

:up:

Graag reaktie,Riël en gasten jullie zitten er vaak genoeg op :)
oldskool

is dit etentje met of zonder carnavals kleding .
en hoe laat mot iedereen aanwezig zyn . en spreken we nog ergens af of doen we het gewoon daar waar we gaan eten (waar dat ook wezen mag)>>
eb er zin an
braadworst met wienerschnitzel en een bitburger biertje (0)
Patrick

Nou Marcel, je komt hoe je komen wil...maar ik denk dat gewone kledij wel
het beste past :lol:

We kunnen gewoon daar afspreken, maar voor diegene die niet weet waar het is zijn wij best bereid om voor de geuselt waar we altijd de meeting houden(hielden :smile: ) de mensen op te wachten die niet weten waar het is.

Maar even kort een route beschrijving, de mensen die van de snelweg af komen die gaan bij de rotonde niet 3 kwart richting de mac maar 2de afslag ofwel rechtdoor.
Je blijft deze weg volgen totaan de verkeers lichten waar je de weg ook rechtdoor blijft volgen.
Na een 500 a 600 meter ga je bergop en je volgt deze weg helemaal tot bovenaan,...een stukje verder heb je aan de linker kant een tank station en dan moet je even rustig aan rijden want op een gegeven moment ook een 4 a 500 meter verder aan de linker kant een kerk en een klein stukje verder ligt aan de rechter kant de griek.

Auto parkeren aan de kant van de weg en de weg naar binnen wijst zich vanzelf uit.

Dus kortom als je van de snelweg richting de mac rijdt en je bij de rotonde bij de bp gewoon rechtdoor rijd dan kom je er vanzelf :wink:

Geef even aan als het voor iemand net niet duidelijk genoeg is of dat de wens is dat wij even bij de tnm meeting wachten :)

Marcel ik neem aan dat je het nu wel weet waar het is :wink:

De tijd waar we op hebben gerekend op jullie is vanaf 1800 uur (kom niet eerder want dan is het te vroeg)we hebben gerekend op een inloop tussen 6 en half zeven om mensen die tot 6 uur werken ook gewoon de gelegenheid te geven om op tijd te kunnen zijn.
We hebben dan het idee dat we rond een uur of 7 kunnen gaan eten.

Ja Marcel,... ik weet niet of ze bitburger hebben. Maar brand bier hebben ze zeker :lol:

Wij hebben er ook zin an, en we hopen ook dat iedereen er zin an heeft :)
Marcel J.

Is misschien wel leuk om bij de geusselt af te spreken...om dan samen op te rijden.
Patrick

Ja Marcel,...als het lekker weer is en iedereen het leuk vindt wel :)
Ons maakt het niet uit... we hebben alleen bij de griek gezegd vanaf 1800 uur dat we daar druppels gewijs binnen komen.
Als we een beetje binnen een marge blijven dan maakt het ons niet uit hoor,..maar ik denk wel dat er mensen zijn die rechtstreeks naar de griek rijden.

Dus ik neem aan dat jullie om 6 klaar zijn met werken,...dan naar de geuselt komen vanuit het werk.Of moeten jullie eerst nog naar huis of hoe kan ik het me voorstellen.
oldskool

Patrick schreef:Ja Marcel,...als het lekker weer is en iedereen het leuk vindt wel :) .
ja bedankt . :grin: :D :( (D)
ik moet eerst werken tot 15:00 uur dan meteen naar huis .
doggen buiten schoppen , daarna weer naar binnen duwen .
in de auto springen en dan een heeeeeel end ryden wel 95 kilometer .
daar naar de lokale gtt dealer van maaschtricht gaan
schynt dat ie 4 renault 5 heeft naar en moet naar een donker blauwe gtt gaan kyken .
daarna de afspreek plek zoeken .
en tydens het eten proberen het limburgs te vertalen naar het brabants om tydens het eten toch iets van de gesprekken te kunnen volgen en eventueel te kunnen reageren . (D)
Patrick

Nou Marcel dan heb jij toch echt heel wat te doen voordat je kunt gaan eten :lol:

Maar hoe laat spreek je dan af bij die dealer, dan weet die dealer ook dat ie er moet zijn :smile:
Ach en wat vertalen betreft, je hebt het snel door daar er toch een aantal nederlands talige broeders bij zitten.

Maar zoals ik het zo lees heb je er wel zin an begrijpt ik :lol:

Groeten :bye:
oldskool

zal tussen 17:00 en 18:00 uur zyn .
(hoop iets eerder)16:30/17:30 uur
ligt aan het overige verkeer dat richting de coffee shops in maastricht wil
en daar alle tyd voor nemen ..
en ik kan niet vliegen met dat ding .
wel stuiteren.
Patrick

:lol:
oldskool

maar moet je in de garage zyn om wat dingen te moteren ipv te communiceren met een hollander.
heb je hem al klaar dan ofzo?
Johan Hogervorst
Contacteer:

Wanneer is het nu precies en kan iemand mij een adres geven voor de dom dom? :P

6 uur op zaterdag kan best, kom ik wel direct uit mijn werk dus sorry voor hoe ik er dan bijloop. :D
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

:-( ik schaam me dood wegens een zeer late reactie.
wegens tijd gebrek heb ik alles laten slepen .
ben daarom ook zeer blij dat pat. dit allemaal super heeft geregeld .
zonder hem waren we al niet zover gekomen .
heb zeer veel zin in alles en respect dat ieder zo goed reageerd.

hoop dat dit een nieuwe opstap zal zijn voor tnm .
deze week gaat er ook eens een project topic gemaakt worden van de gtt van moi .
man wat lig ik weer lekker achter de feiten aan te hobbelen .

ps richting pat ik ben niet kwaad dit is gewoon mijn typ gedrag :smile:
oldskool

Joopieboy schreef:Wanneer is het nu precies en kan iemand mij een adres geven voor de dom dom? :P

6 uur op zaterdag kan best, kom ik wel direct uit mijn werk dus sorry voor hoe ik er dan bijloop. :D
lezen wil ook wel eens helpen Joop.
ten eerste
maar hoe kom je erby dat het op zaterdag wordt gehouden , want dan ben je namleyk 1 dag te laat
11 december is op een vrydag

als je op tyd by de geusselt bent hoef je niet te weten waar het is , want dat weet je namelyk al als je een beetje kan lezen .
mocht je later zyn moet je het onderstaande ff lezen .

Dus kortom als je van de snelweg richting de mac rijdt en je bij de rotonde bij de bp gewoon rechtdoor rijd dan kom je er vanzelf
no offence hoor Joop. (D)
Johan Hogervorst
Contacteer:

Iets met zondag avond brakheid, goeiemorge ik schaam me diep!

11 december is dus over een week en idd vrijdag, dan moet rond 5 uur half 6 geen probleem zijn, hopelijk rijd de 19 dan alweer maar komt wel goed.

Tot dan, ik heb er zin in! (Y)
Patrick

wilco blue schreef::-( ik schaam me dood wegens een zeer late reactie.
wegens tijd gebrek heb ik alles laten slepen .
ben daarom ook zeer blij dat pat. dit allemaal super heeft geregeld .
zonder hem waren we al niet zover gekomen .
heb zeer veel zin in alles en respect dat ieder zo goed reageerd.

hoop dat dit een nieuwe opstap zal zijn voor tnm .
deze week gaat er ook eens een project topic gemaakt worden van de gtt van moi .
man wat lig ik weer lekker achter de feiten aan te hobbelen .

ps richting pat ik ben niet kwaad dit is gewoon mijn typ gedrag :smile:

Heyyyyyy kameraad,....boos op jouw kerel 8)Man van zijn leven niet, ik heb het allemaal gedaan om jouw te ontlasten :wink: je verontschuldigd je maar jullie hebben beiden ook heel wat te verzetten met het huisje enzo.
Als iemand het druk heeft op het moment dan zijn jullie het wel.
Maar ik vond het fijn om het te mogen regelen, en laat ik het zo zeggen dat ik het fijn vond dat het mocht van je :lol:

Ja wat een gewurm, het is gewoon de bedoeling dat we met hulp van elkaar iets kunnen regelen dat we ook samen iets kunnen doen, dus kan de een iets doen voor de ander.....bla die bla die bla.

Het wordt een leuke avond, en iets wat zeker heel leuk is dat bij velen de partner ook van de partij is.Dat is iets wat het juist zo bijzonder maakt :)
En ja hopelijk is dit een nieuwe aanzet voor een nieuw tijdperk tnm waar we op een leuke en volwassen manier weer iets kunnen bespreken waar we ook met velen op kunnen beantwoorden.Of zoiets hahaha :lol:

Zelf blijf ik erbij dat we niet iedere week iets moeten af spreken,...ik ben zelf al eens in Den Haag geweest bij een oldtimer meeting die 1 keer in de maand wordt gehouden.Dit is al jaren zo en ik denk juist dat niet te vaak afspreken de kracht is om iets leuk te blijven vinden en om het te blijven doen.
ook heb je dan weer iets te vertellen en val je niet in herhaling wat je wel vaker hebt als je elkaar weer te vaak doet zien.

Maar mensen,... we gaan eerst een leuke avond tegemoet en de rest volgt vanzelf....maar het moet een punt zijn waar we van tevoren over gedacht moeten hebben vindt ik.

Mijn mening over het tnm:

Het vast stellen van data

Dan weet men waneer het is,....is het belangrijk genoeg voor je dan hou je er vanzelf rekening mee.

Men weet wanneer het is en kan zo ook zelf bepalen van ga ik nu of ga ik de volgende keer,...wat bedoel ik daarmee.Nou gewoon heel simpel, door een aantal data vast te stellen drijf je de eventuele opkomst op waardoor mensen die van ver komen niet direct voor een lege parkeerplaats komen te staan.

Ook een eerder aangehaald punt is dat je dan ernaar toe kan leven, je wat te vertellen hebt etc etc. Dan blijft het leuk en gezellig, maar vooral voor de rustige mensen die als een kalmer bestaan hebben is het inplannen wat makkelijker.

Het is een feit dat we allemaal een jaartje ouder zijn en ook eenn bestaan hebben waar we rekening moeten houden met een partner en ook kinderen.
Maar ook mensen zonder kinderen die werken hebben een bestaan wat druk genoeg is waar een planning noodzakelijk is.

Dus kort gezed,... mensen hebben we interesse om nog samen te komen bij de geuselt of ergens anders dan moeten we daar ook over praten.
Gewoon afspraken maken en knopen door hakken, ik wil best namens jullie de kar trekken wat het stellen van data enzo betreft.Verder kunnen we wel zien hoe het zou kunnen lopen.

Ook had iemand al een hele goeie tip om weer iets samen te gaan doen....

"KARTEN" Dames en heren doe gewoon gezellig allemaal mee en dat zou de eerst volgende samenkomst kunnen betekenen mocht het zijn dat er mensen zijn die dit leuk lijkt.

Hebben jullie daar oor naar dan hoor ik dat graag als we het etentje hebben.
Het idee is afkomstig van Marcel Jacobs en daar willen wij ook iets mee gaan doen.

Denk er eens over en hopelijk komt er dan weer iets nieuws uit om gezamelijk te gaan doen.

Voor nu een fijne avond en Wilco ik heb het idee dat jouw idee een succes is geworden :wink:

:bye:
Riël
Über-Spammer

Whoaja karten heb ik wel zin in, wat doen we, donderdag 21 januari?

Ik heb paar maandjes terug op de nieuwe baan in Echt gereden en die is best kicken :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Johan Hogervorst
Contacteer:

Goed bezig Patrick, word idd ook wel tijd dat er wat meer leven in komt. Bv de eerste donderdag van de maand als vaste prik etc.

Uit eten gaan is bv ook een super idee, en karten ook, ik vind zelf de karting in vaals voor van het voorjaar een super idee, leuke snelle buitenbaan hebben ze daar. (Y)
Rik

karten vindt ik een goed idee, ik zal er bij zijn
Patrick

Rik schreef:karten vindt ik een goed idee, ik zal er bij zijn
En eten vindt je geen leuk idee???

Maar goed het is altijd leuk om dingen in het vooruitzicht te hebben.
En 1 maal per maand iets ondernemen of anders gewoon eens samen komen is leuk genoeg.

Nu is het natuurlijk de kunst om dat vast te houden als het weer leuk gaat worden, want het is gewoon een feit, kom je te vaak is het weer zo naar de klote.

Gewoon 1 keer per maand doen en dan komt ook echt wel iedereen die wil komen.

Maar dat karten...heel simpel Riël...jij weet waar, dan kom jij maar met de ideeën over het wanneer en hoe en misschien kan je wat flyers bemachtigen om mee te nemen(weet niet of dat kan) als je dat tenminste wil :wink:
Ik houd em wel warm :)
Datum kan worden besproken maar ik denk dat de 21 ste wel een mooi uitgangs punt is :wink:
Jopie jij hebt ook een leuk idee,....maar dat is denk ik beter te doen als het beter weer is in de periode mei juni juli ofzo, verder ook een (Y) idee

Maar goed.....ik heb honger, heb er dus steeds meer zin an :lol:
Rik

Haha eten was zeker ook een goed idee hoor alleen kan ik niet
Patrick

Jammer Rik,.... we hadden je er toch graag bij gezien :)
Patrick L.

ben weer wat laat met lezen, maar ik zie dat de griek gereserveerd, da is wel ok (Y)
tot de 11e dan :smile:

pat, mijn gsm-nr heb je nog he :wink:
Patrick

Patrick L. schreef:ben weer wat laat met lezen, maar ik zie dat de griek gereserveerd, da is wel ok (Y)
tot de 11e dan :smile:

pat, mijn gsm-nr heb je nog he :wink:
Ja messieur Patriek Patriek iek hep jou noemer noch :lol:
Patrick

En weer een nieuwe aanmelding!!! :yest:

Tot nu toe gaan mee:

- Wilco en Yvonne.
- Patrick en Veronique.
- Johan.
- Patrick en Samantha.
- Rob en Judith.
- Marcel.
- Jos en Monique
- Riël en Rianne
- Marcel en Vivianne
- Mistery guest met mistery girlfriend
- Maurice en Nicole MB Car Performance

Menschen tot schnell :wink:
oldskool

kom de 11 de alweer met dezwarte kart naar het gezellige zuiden .
wil dan niet nog eens in een nog kleinere kart rond knallenzonder dak . wahahaha (D)
voor de andere mensen veel plezier.
Patrick

oldskool schreef:
kom de 11 de alweer met dezwarte kart naar het gezellige zuiden .
wil dan niet nog eens in een nog kleinere kart rond knallenzonder dak . wahahaha (D)
voor de andere mensen veel plezier.
Maar Marcel,.... dat is in januarie pas.Heeft iedereen weer een dikke maand om te sparen :wink:

Het zou wel leuk zijn als je wel erbij zou zijn, en het is ook zo ver niet voor jouw dan als we in Echt zouden karten. Of je moet het karten op zich niet leuk vinden dan is het wat anders.
Maar anders zou ik graag zien dat je ook weer van de partij bent :)
Johan Hogervorst
Contacteer:

Ondanks dat ik erg graag mee wil, denk ik toch dat ik ga afzeggen.

19 staat nog steeds bij wilco, dat kost ook flink geld, de december maand komt eraan, en na wat overleg thuis moest ik dingen gaan schrappen (ook een consequentie omdat ik de 16v poten wou...). Dus bij deze... (N)

Sorry jongens! Gewone meeting ben ik er wel weer bij!
Patrick

Is niet erg Johan,... er vallen altijd mensen af.

Des te meer hebben wij :lol:

(0)
Plaats reactie