Nope, die fouten staan niet gemeld, lampje gaat branden omdat de verbranding niet lekker gaat, oorzaak was niet simpel te achterhalen.#Ron# schreef:@modus: Gewoon even een afspraak maken bij de dealer. Zolang de fout-lampjes nog branden is het probleem nog steeds aanwezig. Bovendien kunnen oude foutmeldingen nog uitgelezen worden. Wellicht is één van de motor-sensoren defect geraakt.
Doe je dan dus zeg maar op stationair toerental.Modus schreef:Ik kwam idd niet boven de 90 uit in 5, in 2 tot 40, in 3 tot 60 ofzo, erg raar.
Ik pak maandag de bus wel naar werk en bel de garage eerst wel voordat ik daarheen ga.
Heb een defecte temp-sensor gehad met de ph3. Je temp-metertje gaat dan ook raar doen en na een tijdje gaat het motor lampje aan. Die sensor hebben ze toen vervangen.Arno17 schreef:Nope, die fouten staan niet gemeld, lampje gaat branden omdat de verbranding niet lekker gaat, oorzaak was niet simpel te achterhalen.#Ron# schreef:@modus: Gewoon even een afspraak maken bij de dealer. Zolang de fout-lampjes nog branden is het probleem nog steeds aanwezig. Bovendien kunnen oude foutmeldingen nog uitgelezen worden. Wellicht is één van de motor-sensoren defect geraakt.
stond deze niet op mp vandaag?rs50Jochem schreef:Heej mannen,
Sinds gisteren de eigenaar van deze blauw Clio RS ph2..
[img]http://img21.imageshack.us/img21/9928/cliorsg.jpg[/img]
Het is de 05-HG-JV, een zo goed als originele Clio RS met verlagingsveren, Pioneer radio i.c.m. de originele stuurbediening, samco koelwaterslangen, andere bougie-kabels en een iets groter spoilertje achterop..
Motorsteun bovenaan moet ik vervangen en een xenon lamp doet het niet.. Verder een heerlijke bak!!
Dat heb ik niet geprobeerd, wilde de boel wel heel houden.Arno17 schreef:Maar Ron, toen kon je toch gewoon blijven gassen neem ik aan.
Nou, voor een 7sec. tot 100km/h auto is de Clio RS volgens mij 1 van de beste qua aanschaf dus voor hetzelfde geld een snellere vinden lijkt me moeilijk..Wouter de Wit schreef:inruilen en een snellere auto kopen.![]()
Je zou em kunnen chippen bij Fastchip, weer niet of je er veel geld aan wilt uitgeven.
Met een openluchtfilterje en race-uitlaat kom er iig niet
rs50Jochem schreef:Heej mannen,
Sinds gisteren de eigenaar van deze blauw Clio RS ph2..
[img]http://img21.imageshack.us/img21/9928/cliorsg.jpg[/img]
Het is de 05-HG-JV, een zo goed als originele Clio RS met verlagingsveren, Pioneer radio i.c.m. de originele stuurbediening, samco koelwaterslangen, andere bougie-kabels en een iets groter spoilertje achterop..
Motorsteun bovenaan moet ik vervangen en een xenon lamp doet het niet.. Verder een heerlijke bak!!
Bij de phase2 was het een optie meen ik?rs50Jochem schreef:Ow, cool!!![]()
Mooie foto's die van de Clio zijn gemaakt ook..![]()
Ik heb al eerder een Clio II ph2 gehad maar toen een 1.6 16v initiale.. Hoe komt het dat ik nog niet 1 RS gevonden heb met originele cruise-control.?
De RS heb ik nog niet echt gebruikt, vandaag schrijf ik hem pas op mijn naam en na het oplossen van de probleempjes zal ik hem eens goed gebruiken.....
rs50Jochem schreef:Nou, ik dacht ook steeds dat het een optie was.. Maar heb nog niet 1 ph2 met cruise-control kunnen vinden en een maatje die bij Renault werkt zegt dat ze destijds niet leverbaar waren met cruise-control..
Groetjes
Sgt1 Dobbelaar..
Eh.. je bedoeld?Trouwens, je werkt bij welke banenwinkel.?
Zoiets zei een collega vanochtend ook al, hij springt mogelijk om 1 of andere reden in een soort noodprogramma, had hij ook eens meegemaakt met zijn Opel.#Ron# schreef:Dat heb ik niet geprobeerd, wilde de boel wel heel houden.Arno17 schreef:Maar Ron, toen kon je toch gewoon blijven gassen neem ik aan.
Er zitten een aantal sensoren in/op die motor. Als die het niet goed doen, of de bekabeling ernaar toe wat appelig is, gaat de ECU uit zelfbescherming in het noodloopprogramma. Maar je hebt gelijk, dit kunnen lastige problemen zijn.
Ik maakte uit je post over de CV90 op dat je bij een banenwinkel werkte maar ik heb het dus mis..?
Zou ik je misschien moeten kennen van de AutovakRAI?
Nop, maar ik 'ken' wel enkele van je collega's. Dacht dat jij misschien ook tot de standbemanning gehoord had tijdens de AutovakRAI 2009.rs50Jochem schreef:Ik maakte uit je post over de CV90 op dat je bij een banenwinkel werkte maar ik heb het dus mis..?
Zou ik je misschien moeten kennen van de AutovakRAI?
Hier ook binnen. A531S is voor de linksgestuurde Clio IIMaarten-Jan schreef:@Adinsx, geen idee welk type, we hebben ze er gewoon even naast gelegd kwa lengte![]()
staat er echt al bij hoorModus schreef:Voor de registers
ph1 blauw 84-HH-TD http://www.autotrack.nl/car-img/of03/s0 ... 449932.jpg
klopt maar heb geen zin om bijna 300 clio's perfect te gaan sorterenModus schreef:Oh ik zie het, de lijst is niet helemaal 100% juist gesorteerd.