[Clio 1.8 16V] Arco's "La Salope Noire" VERKOCHT

Vertel hier alles over je project.
Gesloten
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

@ Geert : gespoten klopt. Maar een ander kleurtje kan er altijd overheen. :smile:

Dat oranje wat in het logo van "Vive le Sport" zit is vandaag al een paar keer voorbij gekomen. (Y)
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Martijn Kool schreef:Heb nog wel 4 schoepenvelgjes liggen.

Stalen cupwielen in 7J, heb je die liggen oid? zijn willi reservewielen toch?
Tadaa.....

[img]http://img248.imageshack.us/img248/8420/dlxz2730.jpg[/img]

[img]http://img248.imageshack.us/img248/3513/dlxz2731.jpg[/img]
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Martijn Kool
Berichten: 6440
Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
Locatie: Nijverdal

ligt er bij mij 1 van.. wat is het voordeel??
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Halve inch breder. :D
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Op de afsluitmeeting j.l. een setje cup schokdempers vvoor de voorzijde gekocht bij Reinier in een vlaag van verstandsverbijstering... :D

Vanmiddag even de tijd gehad om een schokdemper te demonteren en de cup demper te monteren / kijken hoe of de wat.

Nu lijkt er een probleem te ontstaan.

Na montage heb ik teveel ruimte tussen de topschotel die ik van boven monteer en de veerschotel van de schokdemper zelf.
In 1ste instantie lijkt dat te komen omdat er te weinig schroefdraad zit op de zuigerstang van de cup demper zelf (zie foto 1) of omdat ik nog b.v. een vulring mis om het "gladde" stuk onder het stukje schroefdraad van de zuigerstang van de cup demper op te vullen (moet onder ring met rand van foto 3 die gemonteerd is op de topschotel) zodat de topschotel wel klemt tegen de topschotel die je daarboven monteerd.

[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... schroe.jpg[/img]
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... plager.jpg[/img]
[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... emperv.jpg[/img]

Moet wel zeggen dat de auto nog zo'n 3 cm lager komt te staan en dat het camber wat meer lijkt t.o.v. de standaard schokdempers en dat de vering er eigenlijk niet meer inzit.... :smile:
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Haas
Berichten: 26590
Lid geworden op: wo 27 mar 2002 0:00
Car: Megane RS
Locatie: Nijmegen

kan straks ff kijken hoe het bij ons zit :)
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

JP al aan de tel. gehad vanmiddag, maar hij vertelde mij dat het stuk schroefdraad van een originele schokdemper en een cup demper hetzelfde zijn. Nu is mijn standaard schokdemper een after market.

Ook had hij het over een "opvulring" ??

Ik zal zo zelf ff Dialogys raadplegen.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

De ring is degene welke in je vorige post staat.

volgorde van montage:

Topschotel, lager, rubber, vulring, klemveer. Laatstgenoemde zie ik ff niet op de foto.

Edit:

volgens mij is dit het verschil wat ik je vanmiddag aan de tel vertelde, 2 varianten. Jouw variant lijkt geschroeft, terwijl je een klemveer nodig hebt om je zooi op te sluiten.

Gevolg daarvan is dat je de topschotel wel kunt monteren en het geheel vast lijkt te zitten door de spanning van de veer, maar je de grote moer in je motorruimte tegen de klemmoer (ipv klemveer) aandraait welke je nu gebruikt hebt waarschijnlijk.
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Is zoiets dan nog wel te krijgen of is het een kwestie van iets passends vinden en proberen ??? :(

In Dialogys zie ik wel een extra ring staan bij de onderdelen, maar dat is voor standaard. Kwa documentatie voor een cup 16V heb ik niets ... :-(
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

Heeft niks met cup te maken.

Is gewoon een verschil, waar het nou exact vandaan komt weet ik niet. Dealer heeft het gegarandeerd, wellicht iemand die wat oude shocks op de plank heeft liggen ook.

Je hebt eigenlijk alleen maar het strakke ringetje nodig welke in de gleuf valt onder je schroefdraad (cup), kan niet missen (Y)

Doordat je nu een moer bovenop de vulring draait, krijg je gewoon de moer in je motorruimte niet ver genoeg aangedraaid om de speling eruit te krijgen.

Dit is net de +- halve cm die je bedoelt.

Doe me ff de foto, wijs ik het zo aan (Y)
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Jean-Paul-S schreef:Heeft niks met cup te maken.

Is gewoon een verschil, waar het nou exact vandaan komt weet ik niet. Dealer heeft het gegarandeerd, wellicht iemand die wat oude shocks op de plank heeft liggen ook.

Je hebt eigenlijk alleen maar het strakke ringetje nodig welke in de gleuf valt onder je schroefdraad (cup), kan niet missen (Y)

Doordat je nu een moer bovenop de vulring draait, krijg je gewoon de moer in je motorruimte niet ver genoeg aangedraaid om de speling eruit te krijgen.

Dit is net de +- halve cm die je bedoelt.

Doe me ff de foto, wijs ik het zo aan (Y)
Ringetje nummer 7 op de tekening van Dialogys wellicht ???

Zie ook de tekening hieronder.

[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... demper.jpg[/img]

Ring moet gemonteerd worden op deze plek dan ??

[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt17 ... 38ring.jpg[/img]
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

juist ja, en 11, hier valt het ringetje mooi in.
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Dan ga ik maar eens informeren of nummertje 7 en 11 nog leverbaar zijn. (zie net dat busje nummer 11 zo'n 18 euro moet kosten in Dialogys ... :( |: )

Maar heb jij (of iemand anders) dan een foto hiervan van hoe dat zou moeten zitten ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

hetzelfde als nu, maar dan met veer ipv moer. De speciale ring is zodat het geheel niet uitelkaar ploft, dat risico heb je meer met de platte ring die je nu hebt.

Ik zal eens graven in mijn berg delen, wellicht ligt er nog e.e.a.
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

:worship:
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Geert
Berichten: 3876
Lid geworden op: vr 27 okt 2006 17:14
Locatie: rijssen
Contacteer:

ga je cup dempers op een daily zetten? sterkte :lol:
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

:smile:

I Know. Kunstgebit is al besteld. :wink:
(ja, ik had de waarschuwingen al gelezen in Nurburg Ring-topic)

Rij voor ruim 90% snelweg km's en wat er nu onder zit is bagger.
Goede banden en een correcte uitlijning, maar dat ding zwalkt en hobbelt (stabilisatorrubbers en toplagers staan ook op de lijst om meteen te vervangen) dat het een lieve lust is en aangezien ik 'm toch wat lager wou leggen en deze dingen toevallig zag liggen...

Maar goed. Eerst maar kijken of ik het compleet kan krijgen. Dan de achterkant nog ff laten zakken om 'm visueel recht te laten staan i.p.v. "The A-Team style".
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Gerald
Über-Spammer
Berichten: 11129
Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
Car: 2x twingo2 +5GTT
Locatie: Du I Ven
Contacteer:

ik zag het dyalogis schema, en dacht bij mezelf die krengen heb ik vanmiddag toch in de hand gehad. :D

Arco, 2x bus nr. 11 heb ik voor je. PM je adres gegevens even dan zal ik ze morgen opsturen. :wink: Veerringen heb ik helaas niet.

GR.Gerald
Martijn Kool
Berichten: 6440
Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
Locatie: Nijverdal

Jean-Paul-S schreef:hetzelfde als nu, maar dan met veer ipv moer. De speciale ring is zodat het geheel niet uitelkaar ploft, dat risico heb je meer met de platte ring die je nu hebt.

Ik zal eens graven in mijn berg delen, wellicht ligt er nog e.e.a.
bij een 5je heb je die knakenring ook niet, wil ook prima...

hmm maar daar heb je geen last van dat extra schoteltje wat bovenlangs je veerpootkoker moet, wat een kutsysteem zit er op die clio's dan eigenlijk...
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

He krijg nou tieten... Nou snap ik ook waarom bij m'n 16V de topschotels zelfs met luchtsleutel nog niet vast genoeg lijken te zitten...

Pling (I)
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

:klop: en al die tijd zo gereden ?? Dat hoor en voel je toch met rijden ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

Nee natuurlijk niet. Dat is het nadeel van een verzameling, mensen weten niet eens meer wat je allemaal hebt ;)
jacques
Berichten: 2475
Lid geworden op: ma 27 feb 2006 12:01
Locatie: Roelofarendsveen

Arco Straver schreef:Dan ga ik maar eens informeren of nummertje 7 en 11 nog leverbaar zijn. (zie net dat busje nummer 11 zo'n 18 euro moet kosten in Dialogys ... :( |: )

Maar heb jij (of iemand anders) dan een foto hiervan van hoe dat zou moeten zitten ??
Kun je niet twee busjes (laten) draaien op een draaibank van bv. een moer?
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Met dat idee speelde ik gister ook om met een moer te kijken of het wel zou lukken/passen/vastklemmen. Door tijdgebrek niet aan toegekomen.

Ik krijg nu 2 busjes toegestuurd en ga de veerclipjes bestellen (mits nog leverbaar of JP moet nog ergens wat hebben liggen (F) ) en dan alles nog eens monteren / controleren.

Raar trouwens dat ik niemand anders hierover op het forum heb gehoord bij montage van cup dempers. :p (of hadden die nog de standaard Ph.I dempers eronder zitten met de veerringen en was dat bij mij verdwenen omdat 1 van de vorige eigenaren er een after-market schokdemper onder heeft gezet :lol: )

Ook nog een kleine vermelding waard is dat er onderin bij de losse demper nog een rubber stootblok hoort te zitten om de zuigerstang als je deze in de veerpoot schuift en aan de onderzijde vastmaakt met een M8 moertje.
Deze zaten er niet in, maar lijken mij wel noodzakelijk om kapotstoten te vermijden. Ik heb nu een 2 tal dikke uitlaatophangrubbers verbouwd en pasgemaakt.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

2x ring besteld. Was op voorraad. Morgen of zo binnen.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
antoine
Berichten: 7739
Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
Car: Renault Clio III RS
Locatie: mont chêne

Arco Straver schreef: Kwa documentatie voor een cup 16V heb ik niets ... :-(
Kijk eens op die nieuwe site bij download... :D
Wouter
Über-Spammer
Berichten: 14527
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 19:50
Locatie: Nieuw Vennep
Contacteer:

zitten die cut of cup dempers er nou al goed onder sjaak
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

antoine schreef:
Arco Straver schreef: Kwa documentatie voor een cup 16V heb ik niets ... :-(
Kijk eens op die nieuwe site bij download... :D

Oeh..... ff cjhecken.

@ Wout : Nope. Nog geen tijd gehad. Wellicht komend weekend.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Jean-Paul-S
Über-Spammer
Berichten: 8858
Lid geworden op: zo 6 nov 2005 18:28
Locatie: Landgraaf

Martijn Kool schreef:
Jean-Paul-S schreef:hetzelfde als nu, maar dan met veer ipv moer. De speciale ring is zodat het geheel niet uitelkaar ploft, dat risico heb je meer met de platte ring die je nu hebt.

Ik zal eens graven in mijn berg delen, wellicht ligt er nog e.e.a.
bij een 5je heb je die knakenring ook niet, wil ook prima...

hmm maar daar heb je geen last van dat extra schoteltje wat bovenlangs je veerpootkoker moet, wat een kutsysteem zit er op die clio's dan eigenlijk...
Toch draai je de bovenste grote moer tegen de klemmoer aan, tenzij je dempers hebt met langere draad zoals bij Arco z'n oude prul.


Kun je niet twee busjes (laten) draaien op een draaibank van bv. een moer?
Kan wel, maar centreert niet zo fijn als een originele. Daarbij vind je draaibank het niet zo heel leuk om van een 6 hoek een rondje te maken (Y)

Ook nog een kleine vermelding waard is dat er onderin bij de losse demper nog een rubber stootblok hoort te zitten om de zuigerstang als je deze in de veerpoot schuift en aan de onderzijde vastmaakt met een M8 moertje.
Deze zaten er niet in, maar lijken mij wel noodzakelijk om kapotstoten te vermijden. Ik heb nu een 2 tal dikke uitlaatophangrubbers verbouwd en pasgemaakt.
Die rubbers is eigenlijk een bottom out, hoe meer je vult, hoe eerder hij niet meer doorveert. Is eigenlijk een bumpstop zeg maar (Y)

Ik krijg nu 2 busjes toegestuurd en ga de veerclipjes bestellen (mits nog leverbaar of JP moet nog ergens wat hebben liggen rose ) en dan alles nog eens monteren / controleren.
Heb ik voor je liggen, maar wellicht is nieuw net zo goedkoop als een postzegel?!
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Veerclipjes heb ik inmiddels gehaald. Kosten gewoon 4, 81 euro voor 2 stuks !!!!! :gun:

Zal morgen wel ff :foto: schieten.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-Ray-
Berichten: 21541
Lid geworden op: do 29 nov 2001 0:00
Locatie: Velserbroek
Contacteer:

gisteren de herhaling gezien van radar meen ik. stukkie over Arco auto's in Hoofddorp, prachtig :D
Immer wieder die verdammte Holländer
antoine
Berichten: 7739
Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
Car: Renault Clio III RS
Locatie: mont chêne

Arco Straver schreef:Veerclipjes heb ik inmiddels gehaald. Kosten gewoon 4, 81 euro voor 2 stuks !!!!! :gun:

Zal morgen wel ff :foto: schieten.
Arco, kan je aub een foto maken van de volgorde van alle delen? Ik zit al een tijdje met het probleem dat ik de veer vrij los vind zitten (nee, geen ring afgebroken) en de dealer kan/kon niets vinden...
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Zal komende week (woensdag of zaterdag) wanneer ik tijd heb en het e.e.a weer gaat demonteren en monteren ff :foto: schieten van alles.

BTW, doet je site het niet ??? :-(
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
antoine
Berichten: 7739
Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
Car: Renault Clio III RS
Locatie: mont chêne

Nee, site doet het niet en de tekst die ik nu in mijn hoofd heb zal ik hier maar niet plaatsen. :@
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

(F)

1 van de ringen zal dus op de plek van het pijltje van onderstaande foto moeten komen begrijp ik ???

[img]http://img17.imageshack.us/img17/8069/afb0203a.jpg[/img]

Afbeelding

Afbeelding

Met daaronder deze bus (waarvoor dank Gerald (Y) ) ?? De veer klemt dus de bus en daarbovenop komt de topschotel ??

[img]http://img132.imageshack.us/img132/8889/afb0204.jpg[/img]
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Gesloten