Kan ik lekker alles eraf slopen

Geen probleem hoor, op Zondagmorgen slaap ik vaakArco Straver schreef:Vinden de buren fijn om op zondagochtend gewekt te worden door brullende sidepipes ....![]()
Nee, goed he.. ik wou eerst sneaky die motortakel bij je afdroppen van de week met dat ding maar ik heb 'm nog even nodigMartijn Kool schreef:
ook nix zeggen aan de telefoon net he..![]()
Nee, hij blijft voorlopig zo, moet nog wel een keer een fris laagje lak op maar dan wordt ie gewoon weer mat-zwart.. maar aangezien ie toch wel eens wat blubber gaat zien blijft ie voorlopig zoSteven(stk) schreef:Ha ik wist het gewoon , maar uber fout istie zeker , spuit je hem nog in cammouflage kleuren ?
Moet nog wel een Ring sticker op inderdaad... denk dat ik de mountainbikeroute maar eens ga doen met dat dingTom schreef:mooi ding voor de ring
De auto is 5,5 meter lang waarvan 2,5meter de laadbak... dus denk dat ik daar een heel eind mee ga komenPatrickG schreef:Je kan ook die schade williams achterin meenemen naar de meeting
Kan ik lekker alles eraf slopen
Geen dank he !PatrickG schreef:Ronald, bedankt voor de spiegel!
Hij zit er al op
Kijk ik zo boos dan ?
Eerst eens kijken of ik dat ding rechtuit kan laten rijden op asfalt voordat de bossen in duikenTim schreef:Binnekort ook eens met z'n 2-en wat ruwer terrein opzoeken, als 1 dan vast komt te zitten kunnen we mekaar dan assisteren bij gebrek aan lier
Weinig met bandenslijtage hoor... dit is volgens mij de slechts sturende auto ooit die ik gereden hebTim schreef:Maar in de bossen slijten je banden niet dus dat is geen excuusRonald1916V schreef:Eerst eens kijken of ik dat ding rechtuit kan laten rijden op asfalt voordat de bossen in duiken
Ik heb het altijd idioot gevonden dat stomme gestuur van 'm.. als ik wist dat het echt zo was dan was ik wel blijven kijkenJean-Paul-S schreef:Dus al dat gestuur van B.A. in z'n GMC zijn toch wel op waarheid gebaseerd?![]()
Geen idee.. rond de 1 op 3 bij fatsoenlijk rijden.. 3 op 1 bij iets minder fatsoenlijk heb ik van horen zeggen..Jean-Paul-S schreef:Doet me denken aan de besturing die we vroegah op onze skelter hadden![]()
Dikke bak hoor, wat is het verbruik ongeveer? enig idee?
Ik kan me nog goed herinneren dat ik ergens afgelopen jaar bij Arnhem bij de trajectcontrole op de A12 richting de Ring er pas achter kwam dat ik de tellerkabel was vergeten aan te sluiten na een motorwisselTim schreef:Streepjes zetten op de tellerbak bij bepaalde snelheden helpt tegen de boetes! Voor de rest let je toch niet op borden en doe je, net als ik, gewoon waar je zin in hebt
Da's wel het juiste doel geweest waaarom ik naar zo'n ding gezocht heb, maar aangezien het een ex-amerikaans leger geval is heeft ie geen goedkeuring voor een trekhaak.Steven schreef:hehe vette shit Ro, heet je vanaf nu Ronald Lubking? Ga niet alles vanaf de foon lezen, maar ook voor sleuren naar de heilige groene grond?
Ow ik moet weer mee uit, cheers
PrachtigRonald1916V schreef:Zo, ik ben weer thuis.. voor het eerst getankt met de Dodge, stukje snelweg moest er ook maar aan geloven, viel allemaal niet tegen.
Ben er wel achter dat de teller echt voor geen zak klopt.. ik had in gedachten om maar eens met 60mp/h te beginnen (100km/h) maar toen begon ik toch al wel wat auto's serieus in te halendus die wielen zijn groot genoeg.. ook het sturen gaat steeds beter, reed na 20 km snelweg al een stuk relaxter en kon ik 'm al met 1 hand (W4L he
) bedwingen
![]()
Nog even een sprintje getrokken tegen 1 of andere Volvo, maar die gozer liet al vrij snel het gas los toen die sidepipe tegen z'n zijraam begon te spetteren![]()
Mooi dan, uiteindelijk thuis gekomen.. geen parkeerplek, naja.. wel parkeerplek maar geen 2 waar ik 'm fatsoenlijk kon parkeren dus nog maar een blokkie om gedaan langs wat vrienden die 'm uiteindelijk ook wel konden waarderenuurtje later nog maar eens geprobeerd, ik zag een gaatje en dacht 'm daar wel even tussen te frotten.. na 3x steken en de heg van de buren er uit stond de halve buurt al buiten.. 40% met VET!! de rest was minder blij en begon wat te mopperen
![]()
Dus ik heb de rest van het wagenpark maar even netjes in de vakken geparkeerd en de Dodge netjes op de stoep gezet. er kan nu echt geen hond meer op de stoep schijten (he Kool ?).. maar dat is morgenochtend rond een uurtje of 8 wel weer opgelost
![]()
Kan mooi zo.. voor vanacht.
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/200 ... 55-850.jpg[/img]
En het bonnetje wat er uit kwam rollen nadat ik 5 minuten die knop heb staan inhouden![]()
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/200 ... 71-920.jpg[/img]
Morgen maar eens meenemen naar het werk om te kijken of ie nog snel even APK waardig gemaakt kan worden van de week![]()
al apk op dat hok?Ronald1916V schreef:110 Liter ja.. wat is daar mis mee ?
Nee, had 'm vandaag wel meegenomen naar het werk maar had geen tijd vandaag om 'm even te keuren, heb 'm nog wel even getest in de blubber op de terugweg en dat ging primaMartijn Kool schreef:al apk op dat hok?Ronald1916V schreef:110 Liter ja.. wat is daar mis mee ?
ik zeg, langskomen ;p
Het schijnt dat ze de 1 op 4 wel kunnen halen maargoed, er ligt een 120liter gastank in de laadbak dus dan kunnen we wel even. na een avondje rondtouren is het eerste lampje van de 4 al uit iigFerdy schreef:Clio kun je toch gewoon onder zo'n ding parkeren ?
Altijd handig, een mobiele garage
Tis wel een aparte verschijning
Hoeveel zuipt dat nou op gas ?
Moest een 120 liter tank zijn in ieder geval en hij was goed leeg.. 80% van 120 is geen 110 inderdaad.. dat kloptRobke schreef:Je tank is geen 120 liter als je er 110 ingepompt krijgt.
Of de vulbeveiliging is pleite, wat ik overigens goed mogelijk acht.