ACT: Algemeen Chat Topic Deel 3
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
ben het vorige week vergeten te melden, maar voor wie het interessant vind, morgen (zaterdag dus) om 17.00 u (?) zijn wij als bedrijf in beeld bij RTL Transportwereld. Kunnen jullie ook eens zien wat ik de hele dag uitvreet

-
- Contacteer:
.Haas schreef: Kunnen jullie ook eens zien wat ik de hele dag uitvreet![]()
Nederlands kampioenschap neus pulken ??

Renault 19 1.8 16V Cabrio
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Benelux cup zakkrabben
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Volgend jaar weer eens meerijden met DF, eind dit jaar zat het er ff niet in wegens geen vrij kunnen krijgen.Luco/Alpine-racer schreef:Vrij rijden dagen bij DF zijn instructeurs genoeg hoorSteven(stk) schreef:Het is alleen de truc om , als je niet in een echte raceklasse rijd, iemand naast je te hebben zitten die A zo gek is om in te stappen en B er echt verstand van heeftTim schreef:Ben ik nou in het voordeel dat ik geen Playstation heb en nagenoeg nooit racespelletjes gespeeld heb?![]()
Rijden kun je alleen met een boel ervaring, dat is voor racen net zo
Ik ben wel eens benieuwd wat ervaren mensen van mijn rijden vinden, het enige commentaar wat ik krijg is van mezelf. Dat er verbetering in zit merk ik zelf ook en de wagenbeheersing is een stuk vooruit gegaan dus dat is sowieso positief
Een Tom van Hezewijk zou ik op de Ring nog wel eens een rondje mee willen hebben, ben daar al eens meegereden met de M3... Super!
Volgend jaar ook een rijtraining am Ring doen

Ik heb er een die zo nu en dan te koop staatTim schreef:RTC marktClio1985 schreef:Ben opzoek naar een mooie en nette 1.8 of een williams iemand die nog een leuke te koop weet te staan?

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
nee lap uit de mond stekenMark Coupe schreef:.Haas schreef: Kunnen jullie ook eens zien wat ik de hele dag uitvreet![]()
Nederlands kampioenschap neus pulken ??

Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
ik verwacht wel een grote tong uit bakkes moment op tv straks dan

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Inderdaad, Scuderia S7 staat bij mij ook in de planning voor aankomend jaar ! al moet ik zeggen dat je nu wel een stuk netter rijd dan eerder.. moet zeggen dat die laatste ronden 2 weken terug dat ik bij je in zat een stuk relaxter ervaren heb dan anders. is ook wel anders geweestTim schreef:Volgend jaar weer eens meerijden met DF, eind dit jaar zat het er ff niet in wegens geen vrij kunnen krijgen.Luco/Alpine-racer schreef:Vrij rijden dagen bij DF zijn instructeurs genoeg hoorSteven(stk) schreef:Het is alleen de truc om , als je niet in een echte raceklasse rijd, iemand naast je te hebben zitten die A zo gek is om in te stappen en B er echt verstand van heeftTim schreef:Ben ik nou in het voordeel dat ik geen Playstation heb en nagenoeg nooit racespelletjes gespeeld heb?![]()
Rijden kun je alleen met een boel ervaring, dat is voor racen net zo
Ik ben wel eens benieuwd wat ervaren mensen van mijn rijden vinden, het enige commentaar wat ik krijg is van mezelf. Dat er verbetering in zit merk ik zelf ook en de wagenbeheersing is een stuk vooruit gegaan dus dat is sowieso positief
Een Tom van Hezewijk zou ik op de Ring nog wel eens een rondje mee willen hebben, ben daar al eens meegereden met de M3... Super!
Volgend jaar ook een rijtraining am Ring doen

Ik wil ook nog eens een fatsoenlijk iemand naast me hebben zitten die me eens kans vertellen wat ik vooral niet goed doe. met de huidige rondetijden heb ik het idee dat ik wel aardig lekker bezig ben maar er zit echt nog veel meer in

Kijkt er iemand naar het beste idee van nederland en kan iemand mij uitleggen waarom die flap met die waterstofauto zo ver komt????
http://www.google.nl/search?rlz=1C1CHMB ... drogen+diy
http://www.google.nl/search?rlz=1C1CHMB ... drogen+diy
Is de startonderbreker van een Twingo uit 2001 makkelijk uit te schakelen? En dan bedoel ik natuurlijk dat ie (startonderbreker) het niet meer doet en de auto wel...
Hij hapert de laatste tijd ontzettend vaak en dat is uiteraard érg vervelend.
Of moet ik daarvoor naar de Renault garage??
Hij hapert de laatste tijd ontzettend vaak en dat is uiteraard érg vervelend.
Of moet ik daarvoor naar de Renault garage??
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Pfff...
Net even met een collega op bezoek geweest bij 'een bedrijf' en dit beestje stond daar:
[img]http://static.autoblog.nl/images/wp2009 ... 2RS_06.jpg[/img]
[img]http://static.autoblog.nl/images/wp2009 ... 2RS_04.jpg[/img]
http://www.autoblog.nl/archive/2009/10/ ... s-3107-kmu
Wachtend om ons 800pk en 930Nm te laten voelen..
Dat is gelukt
In 1 woord. BELACHELIJK hoe gruwelijk hard dat gaat.
Even tot rust komen en dan eerst even een teaser-filmpje in elkaar draaien, voor morgen (nieuwsbrief).
Net even met een collega op bezoek geweest bij 'een bedrijf' en dit beestje stond daar:
[img]http://static.autoblog.nl/images/wp2009 ... 2RS_06.jpg[/img]
[img]http://static.autoblog.nl/images/wp2009 ... 2RS_04.jpg[/img]
http://www.autoblog.nl/archive/2009/10/ ... s-3107-kmu
Wachtend om ons 800pk en 930Nm te laten voelen..

Dat is gelukt

In 1 woord. BELACHELIJK hoe gruwelijk hard dat gaat.
Even tot rust komen en dan eerst even een teaser-filmpje in elkaar draaien, voor morgen (nieuwsbrief).
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Waar zit deze stekker precies? Mijn blower viel gisteren ook opeens uit. Hij doet het nu opeens wel weer. Maar ik wil deze stekker toch even controleren.Riël schreef:Mijn safraneblower doet het weer.
Toch, ook bij de topuitvoering weer van die ouwerwetse kwaaltjes
[img]http://www.rielity.org/files/stekker.jpg[/img]
Boven de kachel, achter de airbag.
Even die strip waar 'airbag' op staat van het 'eigenlijke' handschoenkastje wegpakken, dan kun je m losschroeven. Dat afwerkpaneel zit vastgeklikt, zo gepiept.
Deze stekker komt later uit op de zwarte stekker op de kachelmotor (30 cm verder, dus de functie van dit stekkertje is me een raadsel) MIsschien kom je er ook van onder bij, ik wist echter niet waar ik moest zoeken vandaar dat ik de boel losgehaald had.
Even die strip waar 'airbag' op staat van het 'eigenlijke' handschoenkastje wegpakken, dan kun je m losschroeven. Dat afwerkpaneel zit vastgeklikt, zo gepiept.
Deze stekker komt later uit op de zwarte stekker op de kachelmotor (30 cm verder, dus de functie van dit stekkertje is me een raadsel) MIsschien kom je er ook van onder bij, ik wist echter niet waar ik moest zoeken vandaar dat ik de boel losgehaald had.
Thanks. De stekker op de kachelmotor heb ik al gecontroleerd. Ga ik morgen deze stekker even controleren.Riël schreef:Boven de kachel, achter de airbag.
Dit was dus OK. De stekker op de kachelmotor was wel wat brak maar ik heb de stekkertjes wat strakker gezet. Het werkt in ieder geval weer. Nu nog ff 5 nieuwe bougietjes monteren en een nieuwe midden+achterdemper en dan moet hij er weer een tijdje tegen kunnen.Arjen schreef:Thanks. De stekker op de kachelmotor heb ik al gecontroleerd. Ga ik morgen deze stekker even controleren.Riël schreef:Boven de kachel, achter de airbag.
-
Inderdaad.. vind het ook allemaal maar niks zo..Tim schreef:Is het tegenwoordig hip dat iedereen die 10 onderdelen heeft liggen 10 advertenties plaatst op RTC markt?
Het wordt er niet overzichtelijker op zo
Ik heb net 2 advertenties gemaakt van 2x 100 onderdelen, dan blijft het tenminste een beetje overzichtelijk

-
jullie willen gewoon boven aan staan.Ronald1916V schreef:Inderdaad.. vind het ook allemaal maar niks zo..Tim schreef:Is het tegenwoordig hip dat iedereen die 10 onderdelen heeft liggen 10 advertenties plaatst op RTC markt?
Het wordt er niet overzichtelijker op zo
Ik heb net 2 advertenties gemaakt van 2x 100 onderdelen, dan blijft het tenminste een beetje overzichtelijk
zodra jullie hem uppen, gooi ik er 8 advertenties boven op.
heb nog wat kappies liggen, dus kan mooi.
wacht wel ff dus ;p
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
Naja, dan bied ik m'n Clio 1.4 wel in onderdelen aan 

-
[quote="Ronald1916V"]Naja, dan bied ik m'n Clio 1.4 wel in onderdelen aan
[/quote
is ie kapot dan?

is ie kapot dan?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
Nee, die Clio gaat niet stuk (ff afkloppenMartijn Kool schreef:Ronald1916V schreef:Naja, dan bied ik m'n Clio 1.4 wel in onderdelen aan[/quote
is ie kapot dan?

-
- Moderator
- Car: MB
apple heeft redelijk vaste prijzen vind ik altijd. Die dingen kun je net zo goed gewoon online bij apple of in de store gaan halen. Mediamarkt heeft ook apple maar dat maakt allemaal eigenlijk geen bal uit.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
En hoge prijzen 
Iemand hier al ervaring in Windows 7? Verbindingen met mijn servers thuis is echt hopeloos... krijg nog niets voor elkaar.

Iemand hier al ervaring in Windows 7? Verbindingen met mijn servers thuis is echt hopeloos... krijg nog niets voor elkaar.
Inderdaad, het hele assortiment van Apple is behoorlijk prijsvast totdat er nieuwe modellen uitkomen. En soms heeft een Mediamarkt of BCC Apple stunts, maar verwacht geen wonderen.Tom schreef:apple heeft redelijk vaste prijzen vind ik altijd. Die dingen kun je net zo goed gewoon online bij apple of in de store gaan halen. Mediamarkt heeft ook apple maar dat maakt allemaal eigenlijk geen bal uit.
Blijft duur, daarom maar een Iphone genomen met abonnement

Los zijn ze onbetaalbaar.
Met een abo vaak nog duurder 
Een verkapte lening.

Een verkapte lening.